7

1.7K 143 223
                                    

Ryuuji'nin gözünden

Telefon çalmıştı

-Alo?

(?):"Herşey tamam, tam tahmin ettiğin gibi oldu , eh az bişey bağırış çağrış olsa da yüzleştiklerine eminim.

-Tamamdır , teşekkürler tekrardan . O zaman şimdi onları tekrardan gönderebilirsiniz buraya, gün boyu aksiklik olduğunu ve kayıtların sonra yapılacağını söyle.

(?):"Tamamdır hemen.."

*Telefon kapanır*

..(Evet tahmin etmediğiniz gibi işin içinde tabii ki de Ryuuji vardı. onların arasında olan geçmişi bilen tek kişi oydu.)

.
.
Kota'nın gözünden

Reika geleli neredeyse birkaç saat olmuştu. Naoko gerçektende Reika geldiği gibi sakinleşti ve gülmeye başladı.

Ama Ryuuji , Ouzou yoktu? .

Reika bwni düşünceli görmüş olmalıydı ki
"Birşey mi oldu?" Diye sordu.

-Hayır , hayır .

Bunu dememle Naoko'ya geri döndü ve onunla ilgilenmeye devam etti bir süre sonra dayanamayıp "Erika yurtta mı?" Diye sordum.

Bana baktı sorgular bir bakışla ve ardından

R:"Okul kayıtları için aradılar ya herkesi?" Diye ekledi

-Ne okul kaydı?
Kafam karışmıştı

R:"Seni aramadılar mı?" Dedi .

-Hayır aramadılar ayrıca okul kaydı çok uzun sürmez nerede kaldılar?

R:"Ha evet bana da garip geldi o farklı şehirdeymiş"

-He bizim üstün zekalılar da ona mı gitti

R:"Galiba"

Dedi ve onunla ilgilenmeye devam etti , vaybe bir Naoko olamadık desene.

.
.

Erika'nün gözünden

Taksiye bindiğinizde Ouzou söyleniyordu
"Ne demek yanlışlık olmuş, boşuna gelmişiz lafa bak o kadar oyaladılar birde "

-Tamam Ouzou sakin ol dönüyoruz işte .

O:"Dönüyoruzda gece oldu Erika varmamız 12'yi bulacak"

-Yapacak birşey yok.

Sinirlenmekte haklıydı aslında benimde çok farkım yoktu ama bunu belli etsem neye yarayacaktı olan olmuştu bile.

Aramızda hâla bir soğukluk vardı. Ama o kendini tamamen bana bıraktığı an , o soğukluğu ikimizde reddetmiştik.

.
.

Reika'nın gözünden

Kota haklıydı. Benimde aklıma bir şüphe düşmedi değil. Ona doğru dönerek;

-Ben arıyorum o zaman

Kota'da direkr kafasını aşağı yukarı anlamında salladı.

Telefon çalmadan direkr kapanıyordu.

Kota'ya korkarak baktım ve "Birşey olmamıştır değil mi?" Diye sordum.

Muhtemelen beni panikletmek istememişti , ama onunda panik olduğu aşikardı.

K:"Yok ya olmamıştır"

Kota telefonuna baktı ve direkt bana dönerek "Sizin yurt kapanmadı mı? Saat 12"

YenidenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin