i do not allow my work to be used or adapted in ANY WAY — without my permission. I own all the copyrights for my story. I allow you to post It on any website BUT with the credit, ib or maybe ask for my permission.This story is a work of fiction. ALL characters, names, locations, and every situations are from author's imagination. If there's any similarities or resemblance to locations, events or actual persons, is completely COINCIDENTAL. As an author of the story, i'm only protecting my work. Your understanding and supporting is appreciated by me. Thank you.
saya tidak mengizinkan karya saya digunakan atau diadaptasi dengan CARA APA PUN — tanpa izin saya. Saya memiliki semua hak cipta untuk cerita saya. Saya mengizinkan Anda untuk mempostingnya di situs web mana pun TETAPI dengan kredit, ib atau mungkin meminta izin saya.
Cerita ini adalah karya fiksi. SEMUA karakter, nama, lokasi, dan setiap situasi berasal dari imajinasi penulis. Jika ada kesamaan atau kemiripan dengan lokasi, peristiwa, atau orang yang sebenarnya, sepenuhnya KEBETULAN. Sebagai penulis cerita, saya hanya melindungi pekerjaan saya. Pengertian dan dukungan anda dihargai oleh saya. Terima kasih.
_____________________________________________
CHARACTER
- Genzie Naryian -
- Usianya 24 tahun
- Seorang guru sukses yang mendapat pujian setiap tahun
- Disukai oleh ramai murid- Fazrien Nartan -
- Murid berusia 16 tahun
- Seorang murid yang cemerlang tetapi nakal
- mempunyai rakan yang ramai____________________________________________
~ Fazrien's circle ~
Phuwin Tangsakyuen - Paul Tandeza
Satang Kittiphop - Sahendra Kiyataraki
Mark Pakin - Mario Putra Garzinda
Dunk natachai - Dewangga Najendra~ Fazrien's friends ~
janhae ployshompoo - Jully Paramitha
Love Pattranite - Livina Prissy
Milk Pansa - Milka Praditya
KAMU SEDANG MEMBACA
The Illegal Way
AcakThere's a teacher , Genzie. He fell for his student, Fazrien. Fazrien always caught his teacher giving eyes to him, but he doesn't seem to mind about it. But.... Does fazrien, notice something else instead of ' just looking at him ?'.. wait.. aren't...