Sebulan telah berlalu sejak Uji dibajak oleh Muthu. Mungkin dia perlu menunggu gas habis barulah dapat berasmara dengan Muthu lagi. Betapa gersang dirasakannya tetapi apakan daya. Uji mengharungi hari-hari berikutnya seperti biasa. Dia menyibukkan diri dengan membuat kerja-kerja rumah untuk mengabaikan nafsu yang membuak-buak itu. Alat seks yang dipesannya dulu telah pun sampai namun Uji tiada selera untuk menggunakannya. Baginya biarlah batang sebenar yang hidup lagi panas memuaskan lubangnya itu.
Pada suatu pagi, Uji terdengar bunyi mesin rumput di luar rumah. Dia lalu mengintai siapakah gerangan orang yang memesin rumput tersebut. Biasanya seorang lelaki melayu pekerja kontrak yang melakukan tugas tersebut. Namun, pada hari ini, Uji melihat lelaki tersebut berkulit sedikit gelap. Mungkin bangsa asing, fikirnya. Hati Uji mula berdebar-debar. Dia melihat dari atas ke bawah tubuh lelaki itu. Sungguh tegap badannya, sedikit berminyak dan berpeluh hasil bekerja di bawah terik mentari.
Ketika itu, lelaki tersebut sedang memotong rumput di rumah sebelah. Uji menunggu giliran rumahnya dan akan cuba membuat sesuatu. Tak dapat Muthu, dapat jantan asing ni pun jadilah. Tengok rupa boleh tahan, nafsunya berfikir lagi. Uji sengaja membuka sedikit pintu rumahnya. Kemudian dia duduk di sofa dan membuka laptop lalu membuka laman web lucah yang selalu dilayarinya. Dengan nafsu membara menonton aksi perempuan melayu yang sedang dilanyak oleh lelaki bangladesh, Uji dengan ligat memainkan jarinya di bahagian sulit namun masih berkain batik. Kakinya terkangkang luas menampakkan kaki dan betisnya yang putih melepak tanpa cacat cela. Volume dari video juga dipasang agak kuat kerana diganggu bunyi bising dari mesin rumput di luar rumah.
Ketika sedang asyik beronani, Uji tidak sedar bahawa lelaki asing di luar rumahnya sedang berehat sebentar di luar pagar rumahnya. Mesin rumput telah dimatikan enjinnya. Bunyi erangan dari video lucah yang ditonton Uji jelas kedengaran dari luar. Mohan, nama lelaki warga bangladesh di luar rumah cuba membuka pagar rumah Uji yang tidak berkunci. Dia cuba mencari tahu bunyi apakah itu. Bukannya dia tidak tahu, tetapi lebih kepada ingin mengintip suara siapakah yang mengerang dengan penuh berahi itu.
Mohan berasa amat bersyukur kerana pintu rumah juga tidak berkunci malah terbuka lebih luas akibat ditiup angin. Kepalanya menjengah sedikit untuk mengintai apa yang berlaku. Didapatinya cuma ada seorang wanita cantik yang dianggarkannya berumur 30an, walaupun Uji sebenarnya telah pun berumur 40an. Pemandangan yang amat indah melihat wanita itu terkangkang sambil menggigil menahan klimaks dari tangannya sendiri. Mohan berfikir dia tentu mendapat peluang memuaskan nafsu dengan wanita jalang seperti ini. Tinggal berseorangan dan beronani sambil menonton video lucah. Pastinya wanita ini takkan menolak, fikirnya lagi.
Mohan: Kaka!
Uji: Hah! Sape kau? Kenapa kau masuk rumah aku? Keluar!
Uji cuba berdrama walaupun memang itulah niat sebenarnya.
Mohan: Pintu tada tutup la kaka, saya dengar jerit-jerit. Saya fikir mau tolong, hehehe. Boleh saya tolong kah kaka?
Mohan menyeringai penuh nafsu.
Uji: Keluar aku cakap, keluar! Sebelum aku telefon polis.
Mohan: Jangan itu macam la kaka. Ini saya ada video kaka banyak syok, mau saya share sama kewan-kewan kah?
Uji: Kurang ajar kau! Bak sini telefon tu. Padam sekarang!
Uji bangun lalu mendekati Mohan untuk merampas telefon bimbitnya. Namun Mohan lebih tangkas menyimpan telefonnya di dalam poket seluarnya yang berzip, menyukarkan Uji untuk mengambilnya.
Mohan: Saya boleh tolong kaka, tapi kaka misti tolong sama Mohan juga ya, hahaha.
Uji: Apa kau mau hah?
Mohan: Kaka sudah banyak syok, kasi Mohan rasa syok juga la kaka. Kasi hisap batang Mohan kaka. Suda lama tara balik kampung bangladesh.
Uji: Kalau aku hisap, kau mesti padam itu video.
YOU ARE READING
Aku Isteri Sundal
FantasyKisah benar yang diceritakan kepada penulis dari seorang follower. Semoga menjadi teladan untuk kita semua menjadi seperti si suami (pencerita).