Part 6 - Kantoi

8.7K 90 3
                                    

Jon: Din, aku kena balik rumah kejap la, ada barang tertinggal.

Din: Bereh bereh..

Jon meluru laju ke rumah dengan menunggang motosikalnya. Sesampainya di rumah dan membuka pintu, Jon mendapati rumahnya bergelap kerana tirai ditutup. Apabila Jon menoleh ke sisinya, Jon tergamam melihat isterinya sedang nyenyak tidur dalam keadaan satu kaki terkangkang di atas bahagian kepala sofa, dengan kain batiknya yang tersingkap luas. Lubang pukinya ternganga melelehkan cecair putih pekat ke rekahan bontotnya. Ternyata Uji benar-benar keletihan melayan Prakash sebentar tadi. 

Jon: Ya Allah, apa dah jadi ni. Apa kau dah buat Uji? 

Bisik hati Jon. Dia menekup mulutnya, air matanya hampir berlinang melihat keadaan isterinya yang kelihatan sungguh tidak senonoh. 

Jon: Siapalah yang tibai puki bini aku ni. Celaka, aku kerja keras cari duit, orang lain sedap-sedap pakai puki bini aku.

Dalam keadaan Uji masih lena, Jon cuba menenangkan dirinya. Dia tidak mahu mengganggu tidur isteri yang disayanginya itu. Jon cuba berfikir secara rasional. Sambil duduk di sofa yang berhadapan dengan Uji, sayu hatinya melihat isterinya sanggup menduakan dirinya. Namun, Jon tidak dapat menafikan pemandangan di hadapannya itu agak erotik. Dia sedar bahawa dia sendiri sering mengabaikan nafkah batin isterinya itu dan tak sepatutnya Uji dipersalahkan 100%. 

Jon bangun lalu mengambil barang yang tertinggal itu kemudian keluar mengunci pintu untuk ke tempat kerjanya semula. Sebelum itu, Jon sempat mengambil beberapa keping gambar Uji untuk disimpan sekiranya berlaku apa-apa perkara di masa hadapan. Gambar seluruh tubuh Uji serta gambar pukinya yang ternganga luas diambil dari jarak dekat. Terhidu bau hanyir yang kuat menerpa lubang hidung Jon. Tak disangka nafsunya bangkit ketika itu. Ingin saja dia mengejutkan Uji untuk melepaskan nafsunya kerana dia sendiri memang sudah lama menyimpan air di dalam kerandutnya. Akan tetapi dia tidak mahu Uji tau yang dia sudah terkantoi. Jon mahu melihat sejauh mana lagi perbuatan jalang Uji selepas ini. 

Di tempat kerja, Jon tidak dapat menumpukan perhatian terhadap tugasnya. Dia asyik membelek-belek gambar Uji yang diambilnya tadi. Baru dia tersedar bahawa selama ini isterinya masih cantik dan sentiasa menjaga kecantikan diri luaran dan dalaman, tetapi dirinya sendiri terlalu sibuk untuk menghargai sehingga tidak nampak nikmat yang ada di depan mata. Malah kesempatan itu telah diambil oleh orang lain yang lebih pandai menghargai dan menikmati.

...................................

"Assalamualaikum, maakkkk oo maakkk".

Uji tersentap dari lena. Alamak, anak-anak aku dah balik. Penat betul rasanya sampai tak sedar apa. Kalau kena rogol ni rugi je sebab tak rasa. Uji bermonolog sendirian.

Uji: Yeee kejap nak. 

Uji mengemas dirinya serba sedikit, membetulkan rambut yang kusut, melilit kain batiknya semula dan memakai baju. Kemudian membuka pintu untuk anak-anaknya.

Kenapa mak lambat sangat buka pintu? Maaf syg, mak terlelap tadi. Masuklah. Uji bergegas ke dapur kerana dia sedar bahawa makan tengahari masih belum disediakan. Hampir jam 3 petang barulah selesai dan mereka makan bersama. 

..................................

Waktu malam menjelma, semua anak-anak telah masuk tidur di bilik masing-masing. Jon berbaring di sebelah Uji. Hatinya berdebar-debar. Bermacam soalan bermain di fikiran. Nafsunya juga melonjak ingin menjimak isterinya tetapi dia sedikit gusar, apakah rasanya masih sama seperti dulu. 

Siapakah gerangan yang menutuh isterinya siang tadi. Bangsa apa.

Besar dan panjangkah batangnya. 

Dah berapa lama dia berskandal. 

Aku Isteri SundalWhere stories live. Discover now