Part 5 - Pengganti

9.2K 89 6
                                    

Mana la Mohan ni tunggu call entah bila-bila. Keluh hati Uji. Seminggu setelah dihentak oleh Mohan membuatkan Uji kemaruk batang bangladesh. Lubangnya sudah lama tidak diairi oleh lelaki asing mahupun suaminya sendiri. Entah apa yang sibuk sangat sehingga selalu kepenatan setiap kali balik dari kerja. Kerap juga Uji meminta tetapi pelbagai alasan diberikan oleh suaminya, Jon. Akhirnya Uji terpaksa menggunakan jugak dildo hitam yang dibelinya tempoh hari. Puas memanglah puas dapat melepaskan air gatalnya itu, namun manakan sama dihenjut dengan batang sebenar. Jika dikongkek dengan batang sebenar, bukan sahaja lubangnya dipenuhi, malah dijilat, teteknya diramas, dihisap dan macam-macam lagi nikmat yang diterimanya. 

Uji benar-benar sudah menerima nasib dirinya yang berubah menjadi isteri jalang melayu. Sering kali Uji terangsang setiap kali memikirkan statusnya sebagai isteri dan ibu kepada empat orang anak ini mengangkang kepada lelaki lain yang bukan suaminya, malah berstatus lebih rendah. Membayangkan tubuhnya yang sempurna dari setiap inci namun digagahi jantan lain berlainan status, bangsa malah berlainan agama. Dipergunakan untuk memuaskan nafsu mereka, menadah setiap titik air mani di mana sahaja mereka mahukan. Walaupun perbuatannya akan dipandang hina dan jijik oleh masyarakat, namun itulah yang membuatkan kelentitnya berdenyut-denyut. Bukan sekadar seks yang membuatkan Uji berahi, akan tetapi penyerahan dirinya atau orang putih panggil submission kepada lelaki perkasa di luar sana yang lebih membuatkan Uji berasa thrill. Merendahkan martabat dirinya untuk kepuasan lelaki lain, sungguh erotis bagi Uji. 

Selain itu, Uji ada juga berangan-angan perbuatannya itu akhirnya diketahui oleh suaminya, dengan kata lain ditangkap ketika sedang hangat berasmara dengan skandal-skandalnya. Uji teruja ingin melihat reaksi suaminya jika perkara itu berlaku. Apakah suaminya bengang, marah, tak kisah atau memberi dorongan supaya meneruskan aktiviti persundalannya itu. Kadang kala kecut perut juga Uji terbayang sekiranya suaminya marah lalu mengamuk. Mungkin lebih teruk dari itu akan berlaku. Jadi, Uji berharap rahsianya kekal rahsia. Andai ditakdirkan rahsianya terbongkar suatu hari nanti, Uji pasrah menerima nasibnya.

Apa yang berlegar dalam fikirannya sekarang adalah di mana Mohan berada? Tidak inginkah dia mengendurikan dia bersama rakan-rakan senegaranya seperti yang dijanjikan dahulu. Mungkin Uji akan lebih menikmati pengalaman baru tersebut. Tiba-tiba Uji teringatkan Muthu. Apa lah ceritanya sekarang. Uji mendapat idea bagaimana untuk menjemput Muthu datang ke rumah. Lalu Uji menelefon suaminya dan mengatakan ingin membeli spare tong gas kerana di rumah mereka cuma ada satu tong sahaja. Kalau ada dua tong, lebih senang sekiranya gas habis. Jon bersetuju lalu menghubungi kedai runcit berhampiran rumah mereka di mana Muthu bekerja.

Setelah menerima pesanan, tokey kedai runcit tersebut memaklumkan kepada Muthu untuk menghantar beberapa order sekaligus termasuk ke rumah Uji. Sekali pandang, Muthu sudah kenal akan alamat rumah Uji. Senyum terukir di bibirnya. Muthu sekarang dalam keadaan terdesak untuk mendapatkan wang lebih kerana gajinya bulan ini sudah habis ketika berjudi dan membeli minuman keras padahal sekarang baru pertengahan bulan. Muthu membuat perancangan teliti untuk menawarkan khidmat seks daripada Uji kepada kenalannya. 

Prakash, adalah salah seorang kenalan Muthu yang bekerja sebagai penarik kereta. Muthu mengetahui Prakash adalah seorang yang berduit dan suka berfoya-foya. Amat suka minum arak dan bersedap-sedapan dengan perempuan. Kebiasaannya wang Prakash dilaburkan di tempat-tempat pelacuran berkelas tinggi. Dia amat gemarkan perempuan berkulit cerah, putih melepak sama ada amoi cina ataupun perempuan melayu. Muthu tahu, peluang ini pasti tidak akan ditolak oleh Prakash. Maklumlah, Uji seorang suri rumah yang cantik dan juga dikira berkelas tinggi. Bukan seperti GRO ataupun pelacur yang sering dilanggan oleh Prakash. Walaupun hidupnya sekarang amat menyukai hidup seperti perempuan sundal, tetapi perkara itu belum lagi diketahui oleh Muthu apatah lagi Prakash. Muthu menyangka dirinya seorang sahaja yang pernah menikmati sekujur tubuh cantik milik Uji. 

Aku Isteri SundalWhere stories live. Discover now