Part 7 - Kembali bertaut

8K 87 10
                                    

Setelah tiba di rumah lelaki yang diekori itu, Jon menunggu sebentar di dalam kereta. Dilihat ada juga sebuah motosikal penghantar gas di dalam garaj rumah tersebut. Jon mengesyaki punca Uji berkenalan dengan lelaki ini adalah melalui penghantaran gas. Tapi tak mungkin lelaki ini bekerja menghantar gas mampu memandu Honda Civic. Tak lama kemudian Muthu keluar dari rumah. Mereka berdua bersalaman dengan pelbagai gaya seolah meraikan sesuatu dengan riang gembira. Lalu Muthu beredar dengan motosikalnya menyambung kerja setelah puas mengamput gadis vietnam yang dimiliki Prakash. Kini Prakash tidak lagi memberi bayaran kepada Muthu kerana ditukarkan dengan gadis vietnam itu. Jon amat mengenali Muthu, maka sahlah ini Muthu punya kerja! Jon yakin Muthu juga telah merasa nikmat apam bininya di rumah ketika pertama kali menghantar gas tempoh hari.

Jon: Tak guna betul india keparat. Diorang kartel tong gas ke apa hah.

Dengan geram Jon memandu pulang ke rumah. Perlahan dia membuka tombol pintu kerana tidak mahu mengejutkan Uji dengan kepulangannya secara tiba-tiba. Uji di dapur sedang masak tengahari dengan hanya berkemban. Serta merta kembang kepala butuh Jon melihat isterinya begitu seksi sekali. Kulitnya yang masih gebu, putih melepak dilimpahi silau matahari melalui tingkap. Jon cuba memeluk Uji secara perlahan dia merangkul pinggang ramping Uji. 

Uji: Emmm tak puas lagi ke, macam mana abg masuk. Kan berkunci tu.

Jon: Abg kan ada kunci.

Uji: Eh, abg. Bila abg balik? Tak kerja ke?

Jon: Abg rasa pening la syg. Ambik MC hari ni.

Uji: Kenapa pening pulak?

Jon: Entah lah. Semalam beria sangat kot kerjakan puki syg.

Jon buat-buat tak tahu dengan ucapan Uji yang pertama tadi. Pastinya dia tersalah sangka yang memeluknya adalah lelaki india tadi. Sebab tu dia bertanya macam mana boleh masuk ke rumah. Siap panggil abg lagi. Jon semakin geram sambil menggomol tubuh Uji yang berbau peluh.

Uji: Emmm abg ni, tak puas lagi ke malam tadi kan dah dapat. Kata pening, pergi lah rehat sana.

Uji cuba cover semula kesilapannya tadi. Jon tidak peduli. Dia terus menggasak Uji yang sedang sibuk memotong sayur.

Jon: Jom lagi syg. Sebelum budak-budak balik. 

Uji: Ala abg ni, kang tak sempat siap masak ni kang.

Jon: Kalau tak sempat nanti abg pergi beli lauk. Nasi dah masak kan?

Uji: Dah siap. Habis, barang-barang ni dah siap potong semua.

Jon: Simpan je la esok boleh guna juga.

Uji: Emm abg ni, gatal pulak dia.

Jon: Abg tak tahan la tengok syg seksi macam ni. Hilang pening abg tadi.

Uji: Abg tunggu la kejap syg kemas ni dulu. Pastu syg nak bersihkan diri jap.

Jon: Eh tak payah. Biar je macam tu. Abg suka bau masyem syg tu hehehe.

Uji: Kalau ye pun kat bilik la bang, sini nanti orang nampak abg gomol-gomol syg kat tingkap ni.

Jon: Biarkan diorang tengok. Biar diorang jeles tengok abg ada bini hot macam syg ni.

Uji: Abg ni ada-ada je. Pergi tunggu dalam bilik sana.

Uji sedikit gusar kerana dia pasti air mani Prakash masih berbaki di dalam pukinya, ditambah lagi dengan sisa-sisa yang meleleh di betisnya. Dia memikirkan alasan sekiranya suaminya nampak dan bertanya. Jon tak sabar menunggu di dalam bilik dan membuka aircond supaya lebih selesa. Dia geram untuk mengerjakan Uji selepas dikerjakan lelaki india. Dia terasa lebih nikmatnya faraj Uji yang licin dibanjiri air lelaki lain. 

Tak sempat Uji menutup pintu bilik, Jon menarik Uji sehingga terlentang di atas katil.

Uji: Oh abg, ganasnya, kenapa ni.

Jon: Abg nak cuba benda baru.

Jon menyelak kain batik dan melebarkan kaki Uji seluasnya lalu menyembamkan mukanya di situ. 

Uji: Ohh abg ahhh sedapnya. Jangan bang kat situ kotor Uji belum basuh lagi. Ohhh ahhhh emmm, emmm.. Jilat bang..

Uji mendesah nikmat apabila Jon tidak peduli akan halangannya malah lebih rakus lagi menjilat. Tak pernah sekali pun dia pergi ke situ selama berkahwin. Entah apa buang tebiatnya tiba-tiba dia menjilat rakus.

Jon: Emmm ahh sedapnya apam bini melayu ni kan emmm slurppp basahnya syg. Slurppp banyaknya air syg ni pekat.. lemak berkrim. Mesti ramai orang tergilakan syg kalau tau betapa sedapnya apam syg ni.

Uji: Kalau sedap jilat la lama-lama bang, abg tak pernah jilat Uji kat situ ohhhh emmm.. fuckkk shitt.. Apam syg untuk abg sorang je ohhh.. ahhh.. jilat dalam lagi bang, banyak lagi air dalam tu..ahhh..

Uji berasa sedikit lega kerana suaminya menyangka itu adalah air miang dia sendiri dan bukan air mani lelaki. Malah Uji berasa lebih ghairah apabila Jon bercakap lucah dan memuji air dan apamnya sedap sedangkan itu adalah air skandalnya. Jon tak sangka Uji boleh menggila jika pukinya dijilat begitu. Memang sebelum ini dia geli untuk menjilat faraj, entah kenapa sekarang dia sanggup pula menjilat sisa orang lain yang bertakung di dalam puki isterinya. Dia sendiri tidak faham. Rasa cemburu dan marah yang dirasainya tadi hilang berganti rasa ghairah dan kasih yang amat sangat terhadap isterinya.

.....................................

Uji: Sedap la bang. Pandai abg puaskan syg sekarang. Kalau hari-hari macam ni kan bagus.

Jon: Syg suka abg macam ni?

Uji: Mesti la suka bang. Siapa lagi nak puaskan syg kalau bukan abg.

Jon: Kalau macam tu hari-hari abg akan puaskan syg. Supaya syg tak cari lain.

Uji: Ish abg ni ke situ pulak dia. Takkan la syg nak cari lain pulak. Abg janji akan puaskan syg setiap hari macam ni?

Jon: Ya abg janji. Mana la tau kan tiba-tiba syg nak rasa kote lagi besar dari abg ni.

Uji: Tak de  la bang. Abg punya pun dah cukup untuk syg. I love you bang.

Jon: I love you too.

Jon merasakan kasih sayang antara mereka berdua kini kembali bertaut. Hubungannya kini lebih mesra dan dia berasa lebih bahagia begini. Walaupun tahu isterinya curang dan akan selalu mengulangi kecurangannya lagi selepas ini, dia tak kisah. Dia tahu isterinya juga masih cinta dan sayang kepadanya. Apa yang dilakukan oleh isterinya hanyalah semata-mata kerana nafsu sahaja dan bukan untuk berkasih sayang. Dia rela berkongsi isterinya dengan orang lain kerana itulah yang membuatkan dia lebih menikmati dan menghargai tubuh isterinya. 


Aku Isteri SundalWhere stories live. Discover now