Setelah anak-anak tidur lena, Jon dengan segera menuju ke pondok kebun bapanya. Seperti biasa meletakkan motornya jauh dan berjalan kaki ke sana. Terdapat lebih kurang lima motosikal cabuk yang diletakkan lintang pukang di hadapan pondok.
"Cis, kena gangbang pulak betina ni malam ni" gumam Jon. Jon kemudian mengintip di celah papan pondok seperti sebelum ini. Asap berkepul-kepul hasil dari penghuni di dalamnya menghisap rokok tanpa membuka tingkap. Terbeliak mata Jon melihat Uji sedang duduk melutut berbogel dan dikelilingi lelaki yang kelihatan seperti warga asing, termasuk uncle Raja. Lima orang semuanya. Mungkin mereka adalah pekerja uncle Raja dari bangladesh. Namun Uji masih mengenakan tudungnya walaupun berbogel. Jon berasa gembira kerana walaupun sedang menyundal, Uji masih terfikir untuk menjaga aurat rambutnya. Kesemua mereka telah berbogel menghunuskan batang masing-masing yang terpacak keras ke arah Uji yang kelihatan memeleh air liurnya dengan lirik mata menggoda memandang batang mereka. Jon merasa bertuah kerana belum terlepas sebarang aksi yang baru hendak bermula.
Sedang masing-masing asyik menghisap rokok dan meneguk air kencing setan, uncle Raja mengarahkan Uji untuk menghisap pelir mereka secara bergilir-gilir. Nampaknya kesemua batang tersebut berkulup. Bukan semua warga bangladesh beragama islam. Ada juga yang beragama hindu. Badan mereka kekar, berminyak akibat bahang haba dari siang hari tadi. Batang mereka yang tebaal dan paanjang, penuh berbulu lebat di pangkalnya, satu-satu dikulum dengan penuh selera tanpa rasa jijik dan geli. Begitu lahap sekali Uji memuaskan nafsunya dengan batang-batang bangla tersebut. Dia begitu gembira dengan kejutan istimewa yang dijanjikan oleh uncle Raja.
Apabila masing-masing hampir ke kemuncak nikmat, Uji membuka mulut seluasnya dan menanti setiap seorang akan memancut air mani masing-masing ke dalam mulut. Uji tidak dibenarkan menelan sehingga habis setiap orang mengeluarkan mani ke titisan terakhir. Pancutan mereka amat deras sehingga melepasi kepala Uji dan jatuh ke lantai. Mukanya comot berlelehan dengan air mani, namun kebanyakannya berjaya ditujukan ke dalam mulut Uji. Setelah semua berpuas hati, barulah Uji dibenarkan menelannya. Kelihatan Uji seperti berkumur agar cecair pekat itu menyentuh di setiap inci bahagian dalam mulut sebelum menelan sehingga habis. Semua mereka bersorak gembira menonton kejalangan Uji. Sungguh tidak mereka sangka habuan yang diterima daripada bos mereka, uncle Raja sebagai gaji bulanan. Uncle Raja yang sememangnya dikenali sejenis kedekut, pandai menggunakan tubuh badan Uji sebagai bahan bayaran agar dia tidak perlu mengeluarkan lebihan wang sebagai bayaran gaji kepada pekerjanya.
Semua bangla bersetuju menerima upah berbentuk seks dan wang gaji sebenar akan dipotong sedikit. Sudah lama mereka tidak merasa tubuh wanita, ini adalah peluang yang amat mereka nantikan. Mana nak dapat betina jalang yang sudah bersuami sanggup melayan kehendak nafsu mereka seperti ini. Setelah mencabut undi untuk menentukan siapa yang akan bersetubuh dahulu dengan Uji, peserta pertama memulakan langkah. Dengan gelojohnya dia menyembamkan muka untuk mencari lubang nikmat Uji untuk dijilat. Peserta kedua dan seterusnya mungkin tidak berpeluang merasa untuk menjilat pantat Uji apabila lubang itu sudah dipancut nanti. Terangkat-angkat bontot Uji menerima jilatan rakus dari bangla pertama yang kasar itu. Malah lubang juburnya juga menjadi sasaran lidah nakal bangla tersebut.
Jon begitu terpesona menonton dari luar melihat kelakuan tak senonoh isterinya terkangkang luas dijilat lelaki lain. Jon mula melancap sambil melayan nafsunya. Tak sampai beberapa minit sudah dia terpancut dengan rasa nikmat yang lebih tinggi rasanya berbanding sebelun ini. Begitu banyak sekali air mani Jon yang terpancut. Namun batangnya terus keras kembali menyaksikan aksi seterusnya. Pelbagai gaya dan aksi tidak senonoh dilakukan terhadap Uji. Bergilir-gilir mereka memperlakukan isterinya ibarat kain buruk. Lubang cipapnya sudah penuh bertakung dengan air mani bangla. Jon juga sudah beberapa kali terpancut namun masih kemaruk untuk melancap kerana aksi mereka masih berterusan lagi. Sedikit sebanyak Jon merasa agak berbangga dengan kebolehan isterinya melayan ramai lelaki sekaligus. Menadah batang bersaiz luar biasa dan menjadi tempat takungan air mani. Uji kelihatan begitu cantik dan seksi sekali melayan lelaki-lelaki tersebut. Bertambah rasa kasih dan sayang Jon terhadap Uji ketika ini.
Jon merasakan lancapannya adalah lebih nikmat berbanding menutuh puki isterinya sendiri. Ditambah lagi dengan kata-kata lucah yang keluar dari mulu Uji, membuatkan batangnya sentiasa keras dan sedia untuk dilancap lagi. Ketiga-tiga lubang nikmat Uji dipergunakan sebaik mungkin agar ia berbaloi dengan kerja keras mereka selama ini.
Tiba-tiba Jon mendapat satu akal untuk merangsangkan lagi nafsunya. Jon mengeluarkan telefonnya untuk menghubungi Uji.
Jon: Hello syg.
Uji: Hello bang, abg tak datang sini ke? Kata nak datang.
Jon: Emm tak jadi lah syg, penat pulak rasanya.
Uji: Ahh, alaaa bang datang la. Ahh ekkk ohhh ohh.
Jon: Kenapa tu syg..
Uji: Nyamuk bang, banyak pulak nyamuk malam ni.
Jon: Ohh ingatkan syg kena kongkek tadi.
Uji: Mana ada, abg ni kan.. Klokk klokk klokkk hukk hukk klokk klokkk..
Jon: Bunyi apa tu syg, macam buniy hisap kote je.
Uji: Ye ke bang macaam bunyi hisap kote. Syg hisap kote abg takde pun bunyi macam ni, hehe..
Jon: Kalau kote panjang je jadi bunyi macam tu.
Uji: Ohh, kalau betul syg hisap kote panjang macam mana bang?
Jon: Hisap lah, abg tak kisah pun.
Uji: Betul ni?
Jon: Ye, betul.
Uji: Hihihi abg ni ada-ada je. Tak cemburu ke?
Jon: Tak luak pun kan kalau syg hisap.
Uji: Ye ke tak luak, tapi besar bang, klokk klokk klokk.. Sampai tekak bang emmm sedapnya. Klok klokk..
Jon: Bisingnya syg kat sana, macam meriah je.
Uji: Ada lima orang bang, kendurikan syg, hehe. Ahh sedapnya bang, besar-besar batang diorang bang. Diorang nak main sekali bang, taknak hisap je.. Boleh bang. Ahh ahh ohhh klokk klokk..
Jon: Main lah, abg izinkan. Puaskan nafsu syg malam ni, abg tak kacau. Diorang tu bangsa apa syg?
Uji: Bangla bang. Thanks abg syg.. Thanks sebab izinkan bangla-bangla tu besarkan lubang syg malam ni. Ahhh..
Jon: Diorang pancut mana syg?
Uji: Semua syg suruh pancut dalam bang, ahhh panasnya air mani bangla bang ahhhhh..
Serentak dengan itu, Jon turut terpancut dengan banyak berbaanding sebelum ini. Begitu puas sekali dia melepaskan hasrat yang terpendam. Uji pula menyangka suaminya cuma bermain sahaja, tanpa mengetahui setiap aksi lucahnya diperhatikan dengan penuh nafsu.
YOU ARE READING
Aku Isteri Sundal
FantasyKisah benar yang diceritakan kepada penulis dari seorang follower. Semoga menjadi teladan untuk kita semua menjadi seperti si suami (pencerita).