Katilin varlığını öğreneli iki gün olmuştu. Gruptaki herkeste bir endişe vardı. Bunu en çok Chan hyung belli ediyordu. Hem kendi hem de bizim için endişeleniyordu. Şu anda birlikte oturmuş kahvaltı yapıyorduk.
Hyunjin hyung yine jeongin ile uğraşıyordu. Minho hyung Changbin hyung'un yemeğini yemeye çalışıyordu. Chan hyung ise dalgın bir şekilde yemeğini yiyordu. Onun için gerçekten endişeleniyordum. Çok fazla düşünüyordu.
"Hyung, artık bu konuyu kafana takmasan mı? Zaten onu bulmaya çalışıyorlar. Kendini bu kadar yıpratmana gerek yok."
Hyung bu dedigimle başını tabağından kaldırıp bana baktı.
"Gerçekten bu şirkette bir katil olduğuna hâlâ inanamıyorum. 13 yıldır bu sirketteyim ve herkesi tanıyorum böyle bir şeyi yapacaklarını aklım almıyor. Yapan kişiyi asla affetmeyecegim!"dedi Chan hyung bu sözlerimin üzerine.
Minho hyung olaya el atmak ister gibi
" Bence artık bu konuyu kapamalıyız, hem geç kalıyoruz hadi çabuk yiyelim ve çıkalım artık yurttan."demişti. Bu dediğini hepimiz onaylayıp yemek yemeğe geri dönmüştük.20 DAKİKA SONRA
Herkes yemeğini bitirmişve hazırlanmıştı. Ben, hyunjin, changbin ve Chan hyung kapının önünde durmuş diğerlerini bekliyorduk.
"Minho hyungggggg artık çık şuradan kime hazırlanıyorsun bu kadar?Alt tarafı prova odasına gideceğiz."
Deyip çağırmıştım hyung'u."Yanlız sadece minho hyung değil dört kişi yok burada farkında mısın seung?"
diyen hyunjin hyung'a göz devirdim."Onu bende biliyorum geçen gün o bana yaptı bende şuan ona yapıyorum. Hem sen benim tarafımdasın şuan beni savunman gerek." diyerek uyardım onu.
" O gün sadece sen yoktun seungmin hatırlarım." dedi changbin hyung."
" Yaa siz kimin tarafindasınız söyleyin de kurtulun. Chan hyung yardım et, en sevdiğin çocuğun burada zan altında kalıyor."
Tamam tamaaam uğraşmayın benim kopüşümle. İçeridekiler sizde çabuk çıkın artık geç kalıcaz."
Beş dakika daha bu şekilde konuştuktan sonra herkes toplanmıştı.
"Çok sevdiğiniz makneniz de geldiğine göre artık gidebiliriz"diyerek giriş yapan jeongin'e gülümseyip çıkmıştım yurttan.
.
.
.
.
.
.Prova odasına doğru ilerlerken got7 Sunbeaniminlerin grubundan Jackson hyungu gördüm onunla iyi anlaşıyorduk. Yanına gidip selam verdim.
"Merhaba hyung nasılsın?"
"İyiyim Seungmin. Uzun zamandır görüşemiyoruz, değil mi?"
Öyleydi kendimi bir anda mahçup hissetmiştim nedense."İstersen seni evime davet edebilirim,ne dersin?" diye sormuştu bana bende yarın çok işim olmadığı için kabul etmiştim.
" Tabikide isterim hyung. Teşekkür ederim."diyerek gülümsemiştim.
"O zaman ben seni işin bittikten sonra alayım. Saat kaçta biter işin?" Bugün sadece grupça prova ve vokal dersi vardi saat beşe kadar sürerdi diye düşünüyordum. Ama yinede işimi garantiye almak için saat beş buçukta beni alabileceğini söylemiştim oda kabul edip gitmişti.Bende hemen prova odasına koşmustum.
.
.
.
.
.
.
.
.
Bugün ki bütün işlerimi bitirmiş, kısa bir duş alıp hazırlanmıştım.
Bugün Jackson hyung da kalacağımı bildikleri için direk evden çıkmıştım. Aslında Chan hyung katil konusundan itiraz etsede, hem öyle bir şeyi hyung'un yapmıyacagına hem de kendimi koruya bileceğimi söyleyip ikna etmiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
deadyl maze? //Chanmin
FanfictionSeungmin kendine atılan iftira yüzünden atıldığı grubun lideriyle birlikte çıkmaya çalıştığı labirantten gerçekten çıkmayı başarabilir miydi...