1.0

38 6 8
                                    

Yorum atın 👡
________________

İlahi bakış açısı~

Seungmini başka taraftan gönderip Jackson ile yürüyordu Chan. İçinde merak ve sinir duygusu vardı şuan sadece ve kendine itiraf edemese de korku.
"Burada ne işiniz var? Gelmeyeceğini söylemiştin! "
Js" Sakın ol Chan sadece birkaç değişiklik yaptım. Merak etme küçük Seungminine birşey yapmıyacağım. Yani şimdilik. "

Son söylediğini çok sesiz söylemişti genç adam bu yüzden Chan bunu duyamamıştı.

"Neyin peşindesin? Eğer Seungminine zarar verirsen emin ol seni kendi ellerimle öldürürüm. Anlıyor musun?! "

Js" Biraz sakın ol ortak biliyorsun Seungminine zarar veren tek kişi sensin. Değil mi? "

" Şunu artık kafana sok herşeyi sen bana yaptırdın sen ve siktiğimin Minhosu anladın mı. Bu iş bittiği anda ikinizide mahvedicem buna emin ol! "

Evet gerçek buydu. Kimse bilmesede herşey Minho ve Jackson'ın başının altından çıkmıştı. Herşey dokuz ay önce Minho'nun chanı tehtıt etmesiyle başlamıştı. Genç adam bunu kendine yediremese de aşıktı Seungmine hemde iki yıldır.

Belkide Minho Jackson'la iş birliği yapıp hayatına, hayallerine girmeseydi. Bembeyaz düşlerine bir karabasan gibi gelip tek bir beyazlık bile, tek bir çıkış kapısı bile bırakmadan heryeri siyaha boyamasaydı. Söyleyecekti sevdiğine gerçekleri onu sevdiğini karar vermişti aslında. O zamanlar sadece bir tek söylemesi gereken şey vardı Chanın ama şimdi pişmanlıklarla, korkularla dolu söylememesi gereken şeyler...

9 ay önce*
Telefonuna gelen mesajla bilgisayarınından ayrılıp telefonuna bakmıştı Chan. Minhodan gelmişti mesaj.
"Yine kim kime dalaştı da yazıyor acaba? "
Minho grupta en güvendiği kişiydi. Yorulduğunda artık pes etme evresine geldiğinde sırtını dayadığı bir kardeşti onun için Minho. Ona ailesi gibi gördüğü arkadaşlarını ve aşkını emanet ederdi her zaman Chan. Hatta Seungminine aşkını bile sadece Minho biliyordu. Güveniyordu ona çünkü Chan. Bu güne kadar hiçbir yanlışını görmemişti onun.

Chan & Minho

Minho
Chan hyung bir bakar mısın.

Chan
Ne oldu Minho çocuklar yine kavga mı ediyor yoksa?

Minho
Hayır hyung hepsi uyuyor

Chan
Ne var o zamann Minho hadi gevelemeden anlat artık
Endişeleniyorum.

Minho
Hyung şirketin oradaki
Parka gelebilir misin lütfen
Sana birşey söylemek istiyorum

Chan
Minho birşey oldu değil mi

Minho
Hayır hyung sorgulamadan gelir misin

Minho çevrimdışı

Endişelenmişti chan Minhoyu çok nadir böyle ciddi olurdu. Bu yüzden yapmadı gereken onca iş olmasına rağmen bıraktı ve Minhonun dediği yere gitti.
.


.
.
Parka gittiğinde Minhonun gelmiş olduğunu gördü. Bankta oturmuş bomboş olan parkta düşünceli bir şekilde oturuyordu.

Bc " Minho? "

Mh" Gelmişsin hyung. "

Bc " Evet geldim ve bana artık ne dediyeceğini anlat. Buraya gelene kadar aklımda milyonlarca fikir üretim ve hala da üretmeye devam ediyorum. "

deadyl maze? //ChanminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin