0.6

79 12 52
                                    

Sınır dolmamıştı ama eğer dolmasını beklersem beş yıl geçeceğini düşündüğüm için bölüm atıyorum.

Bu arada bu ficten çok fazla bölüm beklemeyin Max 10 bölüm falan sürer.

Bölüme geçelimmm

* * * * * * * * * * * * *

Günümüz

Yarışmaların olacağı yere herkes gelmişti. Her grup için bir masa vardı.
Solo olanlar içinde küçük bir masa vardı tabiki.

Burada durmayı hiç istemiyordum. Hem de hiç, yakınlarım da onların olduğunu bilmek hem beni sinir ediyor hemde üzüyordu. Bana yapılan şeyi hâlâ unutmamıştım. Nasıl unutabilirdim ki?

Haksız yere suçlanmış ve gruptan atılmıştım. Üzerine birde çok büyük cezalar almıştım. Ve artık benim katil olduğumu düşündükleri için gerçek katili aramıyorlardı bile.

Böyle bir yerde neden kalmak isteyeyim ki?
Ben bunları düşünürken bir anons geldi.

" 5 dakika sonra çekimler başlayacaktır. "

Bunu duyduktan hemen sonra alana jyp girdi. Herkes baş selamı verip yerine tekrar geçmişti.

Ve çekim başlamıştı.

" Bugün sizlerle hem sizin yorgunluğunuzu alacak hemde eğlenecegimiz bir program hazırladık.
Birbirinden farklı parkurlar ve platformlar olan bir yere geldik. Güzelce eğlenmeyi unutmayın."

Bunları dedikten sonra bir alkış kopmuştu.

İdoller sırayla kendilerini tanıtıyordu.

İtzy,day6 ve li Twice kendini tanıttıktan sonra sıra stray kids'e gelmişti.

"Merhaba biz stray kids" demişlerdi hep birlikte.

" Stray kids grubundan çok yakın zamanda bir üye ayrıldı bu yüzden artık 7 kişiler sayın seyirciler."

Sunucunun bu dediği kalbimde bir ağrıya sebep olmuştu. Hiçbir zaman ayrılmayacak dediğimiz anlar çok uzun zaman önce olmasa da bana öyle geliyordu.

Sunucu birkaç şey daha söyledikten sonra sıra bana gelmişti.

"Merhaba ben Seungmin."

Evet Seungmin de çok kısa bir süre önce solo olarak devam etmeye karar verdi. Onada bu yarışmalarda başarılar diliyoruz. Motivasyon için bir alkış lütfen."

Dediği şey üzerine bütün idoller alkışlamaya başlamıştı. Ama benim gözlerim sadece onlara takılmıştı. Onlarda alkışlıyordu fakat sırf dikkat çekmemek için alkışladıklarına yemin bile edebilirdim.

Hele ki Chan hyung için bana bakma zahmetinde bile bulunmayan adamdan bahsediyordum. Ne beklerdim ki zaten.

İlk başlarda çok düşünmüştüm benim bir suçum var mı diye. Ama olmadığına kara vermiştim çünkü öyleydi ben bir şey yapmamıştım. Ve o gün bir karar vermiştim. Şuan katil olmayabilirdim. Ancak gerçek katili bulduğum anda bir katil olacaktım.

Sırf bunun için solo olarak devam etmeye karar vermiştim zaten. O olamasa beni böyle bir şeyle suçlayan kişilerin yanında bir saniye bile durmazdım.

Ben bunları düşünürken ilk yarışmanın olacağı yere gelmiştik.

" Evet öncelikle yarışmadan biraz bahsedeyim. Yarışmamız da bir tane solo olan kişi olduğu için onu bir gruba şimdilik ekleyeceğiz. Her yarışma sonunda bir grup elenecek ve sonunda bir grup kaldığında klan grubun üye sayısına göre sürpriz birşeyimiz olacak. Siz şimdilik sadece eğlenmeye ve kazanmaya bakın lütfen ."

deadyl maze? //ChanminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin