0.9

52 8 3
                                    

Yorum yapın lan
( Çok Nazik biriydir.)

Elimde küçük vlog kamerası sağ tarafımda ise iki hyung'umla birlikte koca labirentin olduğu yere giriyorduk.

Üçümüz de içeri girmiştik ve anında kapıyı üzerimize kapatmışlardı.

Ortalığı aydınlatan tek ışık benim ve Chan hyung'un elindeki el fenerleriydi.

Üçümüzün de  etrafa boş boş baktığını görünce konuştum.

Sm"Eee şimdi ne yapacağız?"

Bc" ayrılalım ve yolu bulmaya çalışalım böyle daha kolay olur."

Sm" Bu çok saçma. Bu bir takım oyunu."

Bc" şuan yetki bende bunu dışarıda sevmiştik hatırlıyorsan. Şimdi bir yoldan gitmeye başla. Bizde diğer taraftan gideceğiz."

Sm" Ne! Neden yanlız giden ben oluyorum?"

Js"Evet fikir senden çıktı."

Bc " Senin bize burada zarar vermeyeceğini nasıl bileceğiz sana güveniyorum bu yüzden şimdi git ve kamerayı da açmayı unutma."

Sm "Sen cidden çıldırmışsın!"

Çok fazla tepki vermemiştim. Ne de olsa artık her zamanki haliydi bu

Kamerayı açıp hisselerime güvenerek iki ağızdan birinden geçtim. Bunun doğru kapı olmasını dilemekten başka şansım yoktu.

Yaklaşık yarım saat geçmişti. Ve sürekli koridorlardan geçip duruyordum. Ve bunu yaparken kameraya bakıp birşeyler anlatıyordum. Diğer ikiliden hiç ses yoktu. Belkide çıkışı bulmuş ve beni burada bırakmışlardı. Chan hyungdan beklenecek bir hareketi bu .

Ona kendimi nasıl suçsuz olduğumu kanıtlayıcagımı bilmiyordum.

Bunları düşünürken tekrar bir d
Koridorun önüne geldim.

Sm" Ben bundan az öncede geçmemiş miydim ya? Cidden kayboldum burada.

Ve birden  acı dolu bir ses duyuldu ve bunu duymamla yerin sallanması bir oldu.

"SEUNGMİN YARDIM ET!"

Daha ne olduğunu kavrıyamadan üzerime düşen platformun bir parçası ile gözlerimin kararması ise işi daha da kötüye çekiyordu.






Bölüm kısa oldu.
Ama sınırda dolmadı.🙄
Yine dayanamadığım için yazdım ama
Artık bu ficten kurtulmak istiyorum
Sinirimi bozuyor çünkü

Galiba artık bölüm atmam biraz zor olucak çünkü sınav haftası başlıyor.

Neyse bu kadardı diyeceğim

Oy vermeyi ve yorum atmayı unutmayın gencolarr












deadyl maze? //ChanminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin