0.5

103 10 20
                                    

Oy vermiyenlerin götüne Mete Han'ın bulduğu ıslıklı ok girsin 🥰🙊✌️🌈 ( tarih bildiğimi kullandığım şeyler ( başka nerede kullanıcam amk))



Karakoldaydım bulunduğum sorgu odasındaki masada oturmuş polislerin gelmesini bekliyordum. Hayla hiç bir şey anlamamıştım. Hastahane de uyandığımda yanımda kimse yoktu. Sadece kapının önünde duran bir polis vardı.

Neden üyeler gelmemişti? Onlarda olayı anlamaya çalışıyor diye düşünüyordum. Ama buraya gelirken  birisini bile görmemiştim. Chan hyung'un normalde yanımda bitmesi gerekiyordu. Ama şuan yanımda değildi.

Bunları düşürken içeriye iki polis girdi.
Bir tanesi karşımda duran sandalyeye oturup önce bana bakıp sonrada önündeki dosyaya bakmaya başladı.

O bana bir şey demeyince ben konuşmaya başladım.

"Neden buradayım?"

Sandalyeye oturan polisin yanındaki kişi bana sert bir şekilde konuşup;
"Sence? Sen daha iyi biliyor olmalısın."
demişti.

" Hayır hiç bir şey bilmiyorum. Lütfen beni neden buraya getirdiğinizi söyler misiniz?"

Masada oturan polis;
" Jyp şirketinde olan olayı biliyorsundur, şirkette bir katil geziyor. Ve dünkü cinayette bütün kanıtlar seni gösteriyor Kim Seungmin."

Duyduğum şeyler beni şok etmişti. Aslında sadece son cümlesi etkilemişti. Çünkü katil olayını biliyordum.

"Ne!! Ben hiçbir şey  yapmadım ben katil değilim bir yanlışlık olmuş olmalı!"

" Herkes öyle söyler ama sonucundan çoğu zaman suçlu çıkar."demişti ayakta duran polis.

" Olay yerinde bulunan kanlı bıçak ve senin tam alarak olay yerinde olman bu dediklerinle hiç uyuşmuyor." Demişti sandalyede oturan polis.

Bıçak mı? Ne saçmalıyorlardı? Yoksa bu bir kamera şakası falan mıydı?

"Evet Kim Seungmin? Neden yaptığını açıklamayacak mısın? Yoksa yakalamanın şokunu hayla atlatamadın mı? CEVAP VERSENE!! "

Diye konuşmuştu ayakta olan polis. Ama ben son söylediğine kadar onu duymuyordum bile. Şuan ben gerçekten bir katil mişim gibi sorguya alınıyordum ve dediklerine göre kanıtlarında vardı.

Bıçağı görebilir miyim lütfen?"

Oturan polis ayakta olana kas göz yaparak getirmesini söylemişti ve ayakta olan odadan çıkmıştı.

"Bakın Seungmin bey suçu itiraf etmeniz hepimiz için daha iyi cezanız azalabilir. Bu yüzden zorluk çıkarmayın."

"Gerçekten ben birşey yapmadım. Oraya nasıl geldiğimi bile bilmiyorum."

Bunu dediğim anda odaya kapıyı çalarak biri girmişti.

" Merhaba efendim ben Seungmin beyin avukatı Choi Yeonjun. Seungmin beyle bir dakika yanlız konuşabilir miyiz lütfen."

"Tabi buyurun."deyip çıkmıştı polis odadan.

Yeonjun hyung ise polis odadan çıktığı anda karşımdaki sandalyeye oturup elindeki çantayı yana bırakmıştı.

"Seungmin, iyi misin. Bana ne olduğunu hemen anlatman lazım sana yardım etmem için."

"Hyung ben ne olduğunu bilmiyorum dün gece Jackson hyung'un evine gittim ve yemek yiyip uyudum ama uyandığımda depo gibi bir yerdeydim. Yerler kanla doluydu ve etraf polislerle çevriliydi bir ceset vardı onu gördüm. Bu kadarını hatırlıyorum sonrasında bayılmışım. Hastaneye kaldırılıp sonrada buraya geldim."

deadyl maze? //ChanminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin