Bc "Sorun değil her zaman yüz karasıydın zaten."
Hy "Hyung!!"
Bc "Ne var Hyunjin? O böyle şeyler yapmasaydı şuan bu halde miydik sizce? Hepsi onun suçuydu ve şimdi yaptıklarının cezasını çekmek zorunda!"
Son cümlesini söylerken bana bakmıştı. Ama keşke bakmasa demiştim kendi kendime.
Sm " Sana daha öncede söylemiştim hyung, gerçek katil ben değilim. Ama sen buna çok emin gibi duruyorsun, neden?"
Bc" Neden mi?! Sence neden olduğu çok açık değil mi Seungmin?" Polislerin elinde bir sürü kanıt var olay yerinde bulunan bıçaktaki parmak izleri senin parmak izlerinle uyuyor ve olayın olduğu yerde bulunman da var tabi. Bunlara bakarak senden nasıl şüphelenmeme mi bekliyorsun anlamıyorum?"
Sm "Bıçak neyin nesi bilmiyorum ama oraya uyur gezer bir şekilde gittiğim kanıtlandı. Bunu sende biliyorsun. Peki hâlâ neden bu kadar ısrarcısın? Etrafımızda bir sürü bizi kötülemeye çalışan insan olduğunu biliyorsun. Belkide gerçek katil sen olduğun içindir. Ne dersin hyung?"
Bunu dememle üzerime yürümesi bir oldu. Ama ben yerimden kıpırdamadım. Şuan kameralar kapalıydı fakat etraftaki herkesin gözü bizim üzerimizeydi. Bu düşüncelerimi Chan hyung'un sinirli sesi böldü.
Bc" NE DEDİN SEN?! SEN BENİ BÖYLE BİR ŞEYLE SUÇLAMA HAKKINI NEREDEN BULUYORSUN?!
Bende artık sinirlenmiştim.
Sm " Sen nereden buluyorsan bende oradan buluyorum. Neden bu kadar sinirlendin yoksa gerçekler ağır mı geldi?
Cb " YETER! İKİNİZ DE SUSUN! KONUYU BAM BAŞKA YERLERE ÇEKİYORSUNUZ!
Sm " Neden hyung? O bana iftira atarken hiç sesiniz çıkmıyordu. Şimdi ne değişti? O bana böyle davranma hakkını buluyorsa benimde var demektir."
Bunu söylediğimde Chan hyung'un dudaklarından histerik bir gülüş olmuştu.
Hj " Seungmin şuan ikinizde sağlıklı düşünemiyorsunuz şimdi ikinizde sakin olun ve şu lanet olası programdan sonra konuşalım, lütfen. Hm? "
Bunları söylerken gözlerindeki çaresizliği görmüştüm. Bu yüzden daha fazla konuşmadan Han'ın yanında duran sandalyeye oturdum.
Şuan tek isteğim hemen bu alandan çıkıp evime gitmekti. Bugün kendime ne sözler vermiştim oysaki. Mutlu olacaktım. Ama yine olmamıştı, bunu da becerememiştim. Ben bunları düşünürken sonunda üçüncü yarışmanın başlayacağıyla alakalı bir anons geçilmişti. İkinci turda berabere kaldıkları için Xdinary Heroes ve Day6 grupları aynı anda elenmişti.Diğer iki turda elenen gruplar Nmixx, Day6 ve Xdinary Heroes yarışan kişileri izleyeceklerdi.
Üçüncü yarışma ise şuydu önümüze her turda sırayla yükselen bir engel(?) koyacaklardı bizde onun üzerinde başarılı bir şekilde atlayacaktık. Her gruptan yine dört kişi seçilecekti. Ve en başarısız olan grup elenecekti.
( Anladınız mı lan????¿¿¿????)
Bizim gruptan yine Chan hyung, Hyunjin, Felix ve Han çıkacaktı.
Twice grubundan Dahyun, Tzuyu, Nayeon ve Jeungyeon çıkacaktı.
İtzy grubundan Ryunjin, Yuna, Yeji ve Chearyoung çıkacaktı.
Yarışma başlamıştı. İlk turda Yeji, Felix ve Nayeon yarışacaktı.
Sırasıyla engelin üzerinden atlamış ve Felix ve Yeji başarılı olurken Nayeon atlayamamıştı. Diğer yarışmalara kıyasla bu yarışmada kimseden tezahürat gelmiyordu. Kavga sadece Skz grubunu değil herkesi etkilemişti anlaşılan. Ama umurumda mıydı? Hayır. Bu yüzden ikinci turda yarışacak kişilere bakmaya devam ettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
deadyl maze? //Chanmin
FanfictionSeungmin kendine atılan iftira yüzünden atıldığı grubun lideriyle birlikte çıkmaya çalıştığı labirantten gerçekten çıkmayı başarabilir miydi...