Merhabalar Sevgili Okurlar!
Burçin'in rüyasında görüp aşık olduğu adam gerçek! Bu bölümde karşılaşıyorlar. Diğer bölümde daha tuhaf şeyler oluyor. Okumaya devam ediniz. İlk karşılaşmaları o yüzden kısa tuttum bölümü.
Hızla yataktan fırlayıp kısa bir duşun ardından çizimlerimi incelemeye koyuldum. Şirketten altı iş gönderdikleri için hepsini halletmem gerekiyor. Hangi birini yapacağım ki, kimsenin yardım ettiği de yok!
Saatin on bir olduğunu fark edince çalışmalarımı hızlandırdım. Ufak bir mola verip elimi yüzümü yıkayınca kendime geldim, kahvemi yapıp bir yudum aldıktan sonra sigaramı yaktım. Bende insanım ama değil mi kendime vakit ayırmam gerek. Telefonumu elime aldığımda sosyal medya üzerinden birçok mesaj geldiğini gördüm. Magazin sayfasının bir gönderisi üzerine konuşuyordu kızlar. Hiç bitmiyor bunların da dedikodusu. Tabi ne olacak iş yok güç yok. Neyse işimin başına!
Boynum kırılmak üzereydi ki işleri bitirip yukarıya kaldırdım başımı. Her yanım tutulmuş gibi ağrıyordu. Sırtım ise oturmaktan uyuşmuştu. Bilgisayarda işlerimi bitirince kapatıp kaldırdım. Biraz dolanmaya ihtiyacım var çünkü yine aklıma o geliyor. Onu düşünmemek için bir şeyler yapmam gerek!
En sevdiği kafeye geldiğimde adımlarım hızlandı.
-"Bir filtre kahve!"
-"İyi misiniz Burçin Hanım?"
-"Evet"Her zamanki cam kenarına oturup camı araladığımda manzaranın tadını çıkarttım. Kahvem geldiğinde bir dal sigara yakıp manzaraya döndüm. İçli içli düşünürken üzerimde dolanan bakışlardan rahatsız olup kaşlarımı çatarak o tarafa döndüm. Döndüğüm gibi şok içinde kaldım, elimde tuttuğum sigara yere düştü. Adam da merak içinde beni izliyordu. Başımı şaşkınlık içinde yeniden manzaraya döndürdüm, yerdeki sigarama uzandım. Aklıma gelen fikirle elime telefonu alıp resmini çektim. O bana döndüğünde çoktan arkasına geçip son kez bakıp çıkmıştım.
Korku ve heyecan duygularım birbirine girmişti. Kafenin dışına çıktığımda hızlı bir şekilde nefes alıp verdim. Ardından koşarak sahile indim.
"Gerçekten şu anda mı ya! Tam da tedaviye başladığımda mı?"
"Gerçekmiş!"
"Varmış böyle biri!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DÜŞÜMDEKİ YABANCI
Dla nastolatkówHiç tanımadığı ve görmediği bir adama âşık olan Burçin kaybettiği yolu aramaya çalışıyor. İnsan hayatında hiç görmediği birini rüyasında nasıl misafir edebilir onu da yaptı nasıl âşık olabilir. Dünyada varlığı yokluğu belli olmayan bir adamın resiml...