Arkamı dönüp eve gittim. Evde tek başıma kalıyordum. Sinirden evi darmadağın yapmıştım. Tabi bunun toplaması da vardı. Etrafı topladıktan sonra acıktığım için dolaptan bir tane ramen aldım kısa sürede hazır olmuştu hemen yedim. Ardından ödevlerimi yapmaya başladım. Annem arıyordu telefonu aldım ve açtım.
Jisung: Efendim anne
Annem: Nasılsın?
Jisung: İyiyim siz nasılsınız?
Annem: Bizde iyiyiz eksiğin falan var mı?
Jisung: Yok eksiğim yok ama kartıma 100.000 won (10.000 TL) atar mısın?
Annem: Tamam birazdan atarım
Jisung: Ne zaman geliyor sunuz?
Annem: En geç 1 aya geliriz
Jisung: Güzel sonra görüşürüz
Annem: Sonra görüşürüz
Telefonu kapattım. Annemi severim ama babam için aynı şeyi söyleyemem o benden nefret eder bende ondan aynı şekilde. Babam küçüklüğümde bana sürekli şiddet uyguladı. Küçükken ben çok kez zorbalığa maruz kalmıştım. Belki de lise de zorba olmamın sebebi eskiden zorbalığa uğramamdı. Bu konulara daha fazla kafa yormadan ödev yapmaya devam ettim.
_Yunjin'den_
Eve vardığımda Shuhua beni aradı.
Yunjin: Selam
Shuhua: Selam
Sesi ağlamaklı geliyordu.
Yunjin: Ne oldu?
Shuhua: Biz Jisung ile a-ayrıldık
Yunjin: Neden?
Shuhua: Suç bende
Yunjin: Ne yaptın yine Shuhua?
Bu bir ilk değildi bir önceki sevgilileri ile hep Shuhua yüzünden ayrılırlar idi.
Shuhua: Ben birisi ile öpüşürken yakaladı
Yunjin: Ne daha gelmiş bide bunu anlatıyorsun sen bu kadar düşmüş olamazsın ya
Shuhua: Ne bileyim Yun onu seviyorum ben... Ben Jis'imi istiyorum
Yunjin: Jisung'u unut sen aldatmışsın bildiğin yani gidip barışmayı teklif edersen eğer bu yüzsüzlük olur... Senin zaten her zaman gözün başkasında Shuhua bence biz daha fazla konuşmayalım yoksa kalbini kıracağım
Telefonu suratına kapattım. Bu kadar yüzsüz olmayıda artık ne bileyim yani. Uzun zamandır arkadaşız ama bu sefer gerçekten fazla ileri gitti hiç böyle yapmazdı. Tamam evet sevgilileri den ayrılma nedeni kendisi olur ama hiç bir zaman aldatmamıştı. Bu bir ilk idi. Genelde erkekler Shuhua'dan trip yediği için ayrılırlar çünkü tripleri 2 ayı bulabiliyor. Yani normal tripte değil size söver yetmez sizin eşyalarınızı sizin önünüzde çöpe atar yani kalp kırar. Bu hareketini bende sevemem ama yani ne bileyim 10 yıllık arkadaşım. Sınıfımız her zaman aynı olmuştu. Neyse umarım Kai bana buna benzer bir şey yaşatmaz. Eğer yaşatırsa onun canını okurum.
_Jisung'dan_
En çok sinirime giden şey aldatıp özür dilemesi. Bu cidden oldukça can sıkıcı. Neyse zaten o geçici birisiydi hem bu benim Yunjin'e yakınlaşmam için daha iyi oldu. Tek bir sorun kalmıştı 1 ay sonra annem ve babam geliyordu. Ve benim acilen derslerimi yükseltmem gerek. Kendime bir hedef koydum gözlüğümü taktım ve çalışmaya başladım. 5 saatin ardından çalışmayı bitirmiştim. Hemen kalkmadım ilk 5 dakika boş boş etrafa bakmaya başladım ardından kendime gelmiştim. Şu anda sadece Yunjin'i düşünüyordum hemen bir cheesecake yapmaya başladım tatlı yapmada iyiyimdir. Yunjin,Kai ve Hae-rin'i çağırdım. Cheesecake hazırdı çok geçmeden onlarda gelmişti.
Jisung: Hoş geldiniz
Kai: Hoş bulduk
Şu anda bir macera filmi izliyorduk. Ve Yunjin normal olarak sevgilisinin yanına sokulmuştu. Mutfağa Yunjin'i çağırdım.
Yunjin: Ne diyeceksin Hannie?
Hannie mi? Bunu sevdim.
Jisung: Hannie mi?
Yunjin: Evet sevmedin mi?
Jisung: Hayır sevdim... Neyse konumuza dönelim ben senden özür dilerim beni affet
Yunjin: Ne için?
Jisung: Sana yaptığım zorbalıklar için artık değişicem eski Han Jisung gitti artık kimseye zorbalık yapmayacağım
Yunjin: Özüre gerek yok hem ben onları unuttum
Bana sarılmıştı kokusu oldukça huzur verici ve güzeldi.