Jisung ve Changbin konumu her ne kadar öğrenmeye çalışsada bulamamıştı. Çünkü konumu en başından beri yüksek güvenlikli bir koruma kalkanı ile engellenmişti. Jisung sinir ve stresten saçlarını çekiştiriyordu.
Changbin: Sakin Jis sakin
Jisung: Nasıl sakin olabilirim adamın biri sevgilimi kaçırıyor ve ben burada hiç birşey yapamıyordum
Changbin sus pus olmuştu. Bu sırada Taehyung ve Yunjin birlikte bir güzel yemek yemişlerdi. Taehyung dolaptan kendime bir şişe şarap çıkarmıştı.
Yunjin: O nedir?
Taehyung: Şarap ister misin?
Yunjin: Bir bardaktan bir şey olmaz istiyorum
Taehyung bir şişe daha çıkarmış ve iki bardağa doldurup birini Yunjin'e vermiş diğerini ise kendine almıştı. Yunjin yarım saattir aralıksız içiyordu. İyice sarhoş olmuştu Taehyung ise Yunjin'e göre daha ayıktı.
Yunjin: Hey yakışıklı
Taehyung: Ben mi?
Yunjin: Evet sen... Dudaklarım fazla yanlız senin dudaklarınla bir olsun mu?
Taehyung: Sarhoşsun olmaz Yun
Yunjin: Sen sanki çok ayıksın
Taehyung: Sana göre evet
Yunjin şu anda kızarmış yanakları ve kızarmış dudaklarıyla oldukça etkileyici görünüyordu.
Yunjin: Hadi ama eğlenelim
Taehyung: Olmaz!
Yunjin dudaklarını büzmüş ve sevimli bir şekilde bakmaya başlamış. Taehyung yine reddedince Yunjin Taehyung'un ensesinden çekil öptü. İkiside yoğun arzu ile yanıp tutuşuyorlardı. Taehyung Yunjin'in alt dudağını emmeye Yunjin ise aynı muameleyi Taehyung'un üst dudağına yapıyordu. Yunjin kendini geri çekti.
Yunjin: Bu pozisyon hiç rahat değil
Deyip Taehyung'un kucağına oturdu.
Taehyung: Hadi ama bebeğim işleri zorlaştır-
Sözünü Yunjin'in dudakları kesmişti. Taehyung karşılık vermemek için dirensede olmamıştı. Yunjin ile deliler gibi öpüşüyorlardı. Taehyung kendini çekti hemen Yunjin'i kucağına alıp onun için olan odaya taşıdı. Yunjin her ne kadar huzursuzlandığına dair ses çıkarsa umursamamaya çalışarak odadan çıktı. Kendi odasına girdi orada sevinç çığlıkları atıyordu. Yıllardır sevdiği kız sonunda onu öpmüştü. Ama bir tarafı ise bunun yanlış olduğunu söylüyordu. Taehyung daha fazla düşünmeden uyumaya gitti. Bu sırada Jisung ve Changbin ise Jeongin'in yanına gitmişti.
Jisung: İşte olaylar böyle Jeong konumu bulabilir misin?
Jeongin: Bilemiyorum yinede denemekten zarar gelmez Yunjin'in numarasını söyleyin
Jisung: 82+xxxxxxxx
Jeongin numarayı bilgisayara girmiş yaklaşık 4 saat sonra konum ortaya çıkmıştı.
Jeongin: Buldum!
Changbin: Gerçekten mi?
Jeongin: Evet en son Hyeosan'da Xxxx ormanında
Jisung: Sana ne kadar teşekkür etsem az Jeongin dile benden ne dilersen
Jeongin: Bir şeye gerek yok Yunjin sonuçta benimde arkadaşım... Ama diyorsun illaki bir şey vericem o zaman sizin şirkette gelecek olan idol Jeon Jungkook'un bir imzalı poster, fotokart ve yeni çıkan albümünü alırım
Jisung: Onlar sana kurban olsun getiririm
Jeongin: Sağol Yunjin'i getirmeden dönmeyin
Araba ile yolculuğa başlamışlardır Jisung ve Changbin. Polislere haber vermemişlerdi çünkü polisler kaynağı sorgular kaynağı vermeyecekleri için inanmazlardı. 6 saatlik yolculuğun ardından varmışlardı. Öğlen baskın yapacaklardı o eve. Şimdilik otelde kalacaklardı. Öğlen olmuştu Jeongin'in söylediği adrese gittiler eve arkadan camdan girmişlerdi. Yunjin çoktan uyanmıştı dün gece olanları düşünüyordu. Başı çok ağrıyordu. Jisung ve Changbin camdan girmişledi ama girdikleri oda bariz bir şekilde bir erkeğe aitti. Telaşlanıp kapıdan koridora gitmişler ve karşılarına çıkan ilk odaya girmiş ancak odada yarı çıplak bir erkek ile karşı karşıya kalmışlardı.
Changbin: Yun- lan sen kimsin?
Taehyung: Asıl siz kimsiniz de evime giriyorsunuz
Yunjin sesleri duyup odadan çıkmıştı. Karşısında Changbin ve sevgilisini görünce şaşırmıştı.
Yunjin: Changbin oppa Jisungie? Sizin burada ne işiniz var?
Jisung: Seni kurtarmaya geldik sevgilim
Yunjin: Sonunda geldiniz be
Taehyung: Hop hop nereye Yun benim sevgilim
Changbin belinden silah çıkartıp Taehyung'a tutmuş ama Taehyung silahı umursamayıp gülmüştü.
Taehyung: Cidden beni o tabanca ile mi korkutmaya çalışıyorsun
Changbin: Vurucam seni beğ
Jisung: Sen vurma oğlum ben vurucam
Arda kargaşa çıkmıştı Yunjin bıkkınlık ile izliyordu.
Yunjin: Ayh yeter susun! Başım şişti beğ?
Herkes susmuştu.
Yunjin: Chang oppa indir şu silahı Tae sende yeter uğraşma sevgilimle
Jisung: Yunjin açıklasanıza kafa karıştı benim burada
Yunjin: Açıklayacağım sakin oturma odasına geçelim
Herkes oturma odasına geçmişti Tae nasıl olduysa sakinleşmişti ve söz dinliyordu.
Yunjin: Kimse kimseyi vurmuyor Tae ben bu evde kalmak istemiyorum emin ol benden daha güzel kızlar var dışarıda ben Jisung'u seviyorum
Taehyung: Yun cidden mi sen benim yerime şu sincapımı seçiceksin
Yunjin: Evet Tae ben onu seviyorum
Taehyung ile bir süre tartışıp en sonda anlaşmaya varmıştı. Taehyung'a birisini bulamaz ise Tae ve Yun sevgili olacaktı. Jisung her ne kadar itiraz etsede Yunjin onu ikna edilmişti.