Part 4

389 24 10
                                    

Çantasını sırasına indirdim ve kendi sırama geçtim. Sınıfa benim hemen ardımdan gelmişti ona sert ve iğneleyici bakışlar attım. Sınıf yavaş yavaş doluyordu. Kai yanıma geldi.

Kai: Yunjin dünkü musakaba çok iyiydi tebrikler

Yunjin: Teşekkür ederim beni izlemeye gelemen çok hoşuma gitti

Kai bana gülümsemiş ve yüzü kızarmıştı. Bu çocuk hem oldukça yakışıklı hemde çok sevimliydi.

_Jisung'dan_

Yunjin'i yeni kurban seçmem gerçekten iyiydi. Çünkü biliyordum ki onun için izlenim baya önemliydi. Onun hakkında bir çok şey bilmemin sebebi onun yakın arkadaşının sevgilisiyim. Yuh Shuhua'nın. Yunjin bilmiyordu ve bilsin de istemezdim. Çünkü Shuhua ile sevgili olduğumu öğrenirse tüm okula yayardı ve ben bunu istemezdim. Bu gün çantamı taşımıştı sınıfa girdiğimde Kai ile konuşuyordu.

Bizim Kai Yunjin'e aşıktı bu benim sinirlerimi oldukça bozuyordu. Kai Yunjin ile eskiden aynı okuldaydı zaten 10. sınıfta buraya gelmişti. Yunjin okulum en zekisi idi ve okulda oldukça popüler. Sebebi ise tüm okul ondan nefret ederdi kimse onun bir boksörcü olduğunu bilmiyordu. Zaten sadece burada açıklamıştı. Şimdi diyeceksiniz sen bu kızın hayatını mı izledin diye izlemedim ama dinledim. Shuhua sağ olsun arkadaşı ile ilgili herşeyi bana anlatırdı. Kai hem utangaç hemde değildi ikisinin arasında bir şeydi. Ders başlamıştı herkes yerine geçmişti. Öğle arasına gelmiştik.

Tabikide bana yemek almasını söyleyecektim. Yemekhaneye indik.

Jisung: Git bana yemek al

Yunjin: Of tamam kaltak alırım

Jisung: Ne dedin?

Yunjin: Anan diyorum anan

Bunu diyip gitti. Bana karşı sert konuşan tek kişi oydu. Yemek almıştı elinde tabak ile geri geldi. Benim yemeğimi önüme koydu. Kendi tabağını alıp Soyeon'un yanına gitti.

_Yunjin'den_

Yemeğini onun önüne sinirli bir şekilde koydum. Tabağımı alıp Soyeon'un yanına oturdum.

Soyeon: Neden ona yemek aldın?

Yunjin: Beni tehdit ediyor embesil

Soyeon: Anladım...

~1 Ay Sonra~

Evet yarın Shuhua bizim okula gelicekti ben bu 1 aylık süreçte maalesef Jisung'un kölesi gibi olmuştum. Bu gün ona karşı koyacaktım arada yine musakabalara katılıyordum. Okulda bu gün Soyeon yoktu. Yemek yerken bir anda üstüme süt dökülmesi ile başımı yukarı kaldırdım. Yine Jisung idi yavaşça ayağa kalktım. Yüzüne sert bir yumruk geçrdim. Geriye doğru sendelendi artık tehdidi umrumda değildi. Ne yaparsa yapsın umrumda olmaz artık. Bir taraftan diğer arkadaşları bana saldırıyordu.

Jisung: Siz karışmayın ben hallederim

Diğerleri beni bırakmıştı Jisung bana vurmaya çalışıyor ancak beceremiyordu. Karnıma bir tekme atmıştı biraz acısa da umursamadım. En sonda öğrenciler bizi ayırdılar yoksa daha beter olurdu. Ben kendimle yedek kıyafet vardı onları aldım tuvalette üstümü değiştirdim. O an benim ne kadar sinirli olabileceğimi yerkes görmüştü. Vücudum pek zarar görmemişti sadece karnım birazcık ağrıyordu ve dudağım patlamıştı. Sınıfa gittim içeride Kai vardı.

Kai: Ne oldu sana?

Yunjin: Jisung ve arkadaşları bana saldırdı ama ilk ben saldırdım

Kai: Bana herşeyi en başından anlat

Ona beni nasıl tehdit ettiğini anlatıyordum. Herşeyi anlatmıştım gözlerim dolmuştu. En sonda bir damla göz yaşı süzüldü Kai eliyle sildi.

Kai: Hadi revire gidelim

Revire gittik içeride hemşire yoktu. Kai dudağıma pansuman yapmaya başladı. Şu anda oldukça çekici görünüyordu. Pansuman bitmişti.

Kai: Bitti!

Yunjin: Teşekkür ederim

Deyip çenesinden tutup onu öptüm. Yumuşakça öpmüştüm birbirinizden çekildik burada utanması gereken Kai idi ancak ikimizde utanmıştık.

Kai: Yunjin

Yunjin: Efendim Kai?

Kai: Benimle çıkar mısın?

Yunjin: Evet sevgilim

Ona sarıldım.

_İlahi Bakış Açısı_

Kai şu anda mutluluktan havalara uçmuştu. 2 yıldır platonik olduğu kişi ile sevgili olmuştu ancak Yunjin için aynısı söylenemezdi. Çünkü o sadece Kai'yi beğenmişti aşık falan değildi ancak o öyle olduğunu zannetmişti. Jisung'a gelirsek onun duyguları oldukça karmaşıktı hem Yunjin'den nefret ediyor hemde seviyordu ama bir yandan da sevgilisi Shuhua'yı düşünüyordu. Onunla 1 yıldır sevgiliydi o yetmez onunla defalarca kez öpüşmüştü onu yarı yolda bırakamazdı.

JİSUNG İLE HAYAL ETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin