Taehyung ve Jungkook sevgili olmuş bu çifte ek olarak Soobin ve Yeonjun, Jeongin ve Changbin çiftleride olmuştu. Herkese açıklanmıştı bu çiftler. Jisung ve Yunjin'in tanışma yıldönümleri yaklaşıyordu. Jisung evlenme teklif edecekti. Zarif ve şık bir yüzük alıp iç kısımına Jisung&Yunjin yazdırmıştı. Bu evlilik teklifini herkes gibi klasik bir şekilde restoranda yapmayacaktı. Bir programa çıkıcaklardı ve o programda yapacaktı evlilik teklifini. Jisung bu program için altına deri siyah pantolon üstüne ise siyah gömlek giymiş ve gömleği pantolonun içine sokmuştu. Yunjin ise Jisung ne zaman yıl dönümlerini kutlayacak diye bekliyordu. Çok geçmeden bir mesaj geldi.
*Bal Peteğim:* Yıldönümümüz kutlu olsun birtanem umarım mutlu bir şekilde bu ilişki devam eder seni seviyorum meleğim ❤️✨
Gelen mesaj ile genişçe gülümsedi. Jisung sırf Yunjin şüphelenmesin diye kutlamıştı. Yunjin saate baktı ve hızlıca hazırlanmaya başladı. Üstüne dizinin biraz üstü siyah bir elbise giymişti. Hafif makyajını yapıp arabasına bindi. Kısa sürede stüdyoya vardı. İçeride sevgilisini görünce arkasından sarıldı. Jisung ani hareket ile irkildi. Arkasından sarılan minik elleri hemen tanıdı.
Jisung: Nasılmış benim bebeğim?
Yunjin: İyiyim aşkım sen?
Jisung: İyi
X: Bay Han ve Bayan Soon hadi gelin başlayacağız
Jisung: Geliyoruz
Jisung Yunjin'i elini kendi eline kenetleyip kamera karşısına geçti.
Yönetmen: 3-2-1 başla
Jisung: Merhaba ben Han Jisung
Yunjin: Merhaba bende Soon Yunjin
Sunucu: Hoşgeldiniz
Jisung: Hoşbulduk
Biraz havadan sudan sohbet ettikten sonra sıra sorulara gelmişti.
Sunucu: Başlıyorum sorulara... Jisung bu soru sana?
Jisung: Dinliyorum
Sunucu: Yeni şarkın çıkacağı doğru mu? Doğru ise konsept ne olucak?
Jisung: Yeni şarkım evet çıkıcak konsepti ise aile olucam yani bir aile özlemini yansıtacağım
Sunucu: Duydunuz geliyor gelmekte olan... Bu soru Yunjin'e... Yunjin ne zamandan beri tekvando ve kick boks yapıyorsun? Kaç madalyan var?
Yunjin: Yanılmıyorsam 14 yıl falan oldu tekvando da 87 boks ise 150 madalyam var ve kazanmayada devam ediyorum
Sunucu: Güzel duydunuz şimdi tüm fanların merak ettiği soru geliyor
Yunjin: Gelsin görelim
Sunucu: Ne zaman evleneceksiniz?
Jisung diz çöküp cebinden bir kutu çıkardı. Evet teklif edecekti sonunda.
Jisung: Yun... Artık tamamen benim olmanı soy ismimi senin isminin yanında görmek istiyorum benimle evlenir misin?
Yunjin anın etkisiyle şok olmuştu.
Yunjin: Evet EVET!
Sunucu ve diğer herkes şok olmuştu. Program çabucak bitmişti. Belkide Yunjin ve Jisung için öyleydi.
~2 Hafta Sonra~
Bu gün düğün günüydü. Jisung oldukça güzel bir takım elbise giymişti kahverengi olan saçını siyaha boyamıştı. Yunjin ise sırtı açık derin göğüs dekolteli balık tarzında bir gelinlik giymişti. Yüzüne normale göre daha fazla makyaj yapmıştı bu seferki makyaj oldukça ağırdı. Jisung içeri girmeye çalışıyor ama Shuhua izin vermiyordu.
Shuhua: Olmaz dedim!
Jisung: Para versem
Shuhua: Olmaz nesini anlamıyorsun OL-MAZ!
Jisung: Aman be zaten en fazla yarım saat sonra görücem
Jisung oflayarak odanın önünden çıkmış ve kendi odasına gitmişti. Çok geçmeden Yunjin'i almak için odanın kapısına gelmişti. Ama Shuhua'nın yoğun ısrarı nedeniyle tek başına nikah masasına oturmuştu..biraz zaman geçince Yunjin gelmişti. Jisung Yunjin'in sandalyesini çekip oturmasını sağlamıştı.
~2 Yıl Sonra~
Yunjin ve Jisung evleneli tamı tamına 2 yıl oluyordu. Henüz çocukları olamamıştı Yunjin'de sorun olduğundan dolayı çocukları olamıyordu. Yunjin her ne kadar Jisung'a bir başkası ile evlenmesini ve çoluk çocuğa karışmasını kendisini unutmasını söylesede Jisung bunu reddetmişti. Jeongin ile Changbin, Yeonjun ile Soobin evlenmişti. Bu çiftler hiçbir şekilde çocuk istemiyordu. Yunjin yine bir test almıştı sonuçlara bakıyordu tek çizgi bekliyordu yine ama bir farklılık oldu ve çift çizgi vardı. Emin olmamıştı doktora gitmişti 5 haftalık hamileydi. Evlilik yıldönümlerinde bu çok güzel bir hediye olmuştu. Jisung akşam eve gelince eşine bir buket orkide vermişti. Ve yıldönümlerini kutlamıştı. Eşine bir pırlanta yüzük almıştı.
Yunjin: Jis benim hediyeme hazır mısın?
Jisung: Hazırım aşkım
Yunjin arkasından hem testi hemde sonuçların yazıldığı kağıdı verdi. Jisung'un gözleri mutlulukla açıldı. Ayağa kalktı ve eşini etrafında döndürmeye başladı. Bu mutlulukları pek kısa sürecekti.
~2 yıl sonra~
Yunjin'in doğumu başarılı geçmişti ancak bebek çok zayıf doğduğu için bir hafta yaşayıp ölmüştü. Çocukları olamıyordu belkide bu daha iyiydi. Zorlu tüm günleri geçmişlerdi bu çift birbirlerine iyi de kötüde günde birbirlerine destek çıkmıştı.
*SON*
EVET BİR FİC DAHA SONA ERDİ UMARIM BEĞENMİŞSİNİZDİR HER GÜZEL YADA KÖTÜ ŞEYİN BİR SONU VARDIR YA BU FİCDE SADECE BİRİ YENİ FİCDE GÖRÜŞMEK ÜZERE 😊✨❤️💗