Part 16

357 24 40
                                    

Bu konuştuklarını sadece zorba çetesi duymuştu. Jisung yere çöktü artık yapamıyordu. Onu idare edemiyordu ama o bunu hak ettiğini düşündüğü için idare etme gereği doluyordu içine. Belki de hak ediyordu. Tabi kime göre? neye göre? 6. Derse gelmişler başka bir çete yine ve yine Jisung'u zorbalıyorlardı. Ama unuttuğu bir şey vardı artık Jisung'a Yunjin o kadar çok zorbalık yaptığı için okulun en eziği olanı o olmuş ve diğerleri de Jisung'a zorbalık yapmıştı. Ve şu anda Jisung'un anksiyete krizi geçirmesine ramak vardı. Geçirmeye başladığı an Yunjin onların elinden Jisung'u kurtardı ve hemen sırasına oturttu ve sarıldı. Jisung'un krizi kısa sürede sona ermişti.

Yunjin: Özürd dilerim Hannie'm sana öyle zorbalık yapmamam gerekti

Jisung: Şhh eskisi önemli değil sadece bir süre böyle kalalım

Birkaç dakika boyunca sarılıyorlardı herkes o sırada onları izliyordu. Yunjin ayrıldı.

Yunjin: Ne bakıyorsunuz film mi çekiyoruz?

Jisung gülmüştü.

Jisung: Benimle çıkar mısın?

Yunjin: Ne?

Jisung: Yine Yunnie'm olur musun?

Yunjin: Olurum Hannie'm~

Soyeon: İşte benim tanıdığım Yun!

İkiside gülmeye başladı.

Shuhua: Romantizmi bozmak istemem ama hoca geliyoru

Herkes yerlerine geçer ama bir farklılık vardı. Jisung ve Yunjin yan yana oturuyordu.

Bayan Park: Yunjin zorbalık yapmak için mi oturdun yine Jisung'un yanına?

Yunjin: Hayır Bayan Park kendisi sevgilim olur

Bayan Park oldukça şaşırmıştı. Çünkü Yunjin'in Jisung'dan oldukça nefret ettiğini biliyordu. Bu durum baya garip gelmişti. Ama umursamadan derse devam etti bu sene son seneleri olduğu için çok çalışıyorlardı. Herkes iyi bir üniversite isterdi. Jisung şarkıcı olmak istiyordu ama belki başaramaz diye bir diğer hedefi İngilizce öğretmenliği idi. Yunjin'in hedefi ise tercümanlık idi. İkiside dil bölümünde okuyordu. Sınıfa müdür yardımcısı girmişti.

MY (Müdür Yardımcısı): Merhaba gençler yarın sınıf değişikliği olucak hangi sınıfta olacağınız sınıf öğretmenleriniz tarafından size mesaj olarak atılacak iyi dersler

Müdür yardımcısı gitmişti.

Yunjin: Ya cidden değiştire değiştire tam seninle sevgili olacağımız zamanı mı buldu ya

Jisung: Aynen ama benim için iyi oldu artık ders boyunca seni izlemekten dersi kaçırmam

Yunjin sevgilisinin omuzuna yavaşça vurdu.

Jisung: Ah acıdı

Yunjin: Bide bayıl istersen Jisung

Jisung: Bayıldım

Diyip kendini sıraya bırakmıştı. Yunjin kahkaha atmaya başladı.

Jisung: Demek bayılsam umrumda olmaz hıh

Yunjin: Ne alaka ya nasıl umursamicam ben sen bayılacaksın ve ben hiç suni teneffüs yapabilme şansı varken kaçırır mıyım?

Jisung: Tch tch tch ben seni aldığımda böyle yavşak değildin iademi etsem

Yunjin: Hannie senin kokun beni bu hale getirdi hem iade yok

Okulu bol yavşamalı ve bol iltifatlı bir şekilde bir şekilde bitirmişlerdi. Jisung eve gittiğinde çok mutluydu. Yunjin ise oda ancak Jisung'u şu anda kandırmak onun zoruna gidiyordu. Eve kandırmak doğru duydunuz Yunjin Jisung ile iddia sebebi ile sevgili oldu. Ama bu durumdan oldukça memnundu. Yunjin bir iki gün böyle takılıp ardından ayrılıp iddia için olduğunu söylemesi gerekiyordu. Yapacak miydi bilinmez elbet itiraf edecekti onun üstüne iddiaya girdiğini ama kırmayacak bir şekilde.

JİSUNG İLE HAYAL ETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin