Bölüm İki - Son Normalim

135 92 4
                                    

12 Mart 2019

Mükemmel bir günün daha başlangıcıydı. Perdenin açık kalan kısmından gelen ışık gözüme geldi ve uyandım. Sabahın ilk ışıklarıydı. Başımı yastığımdam kaldırdım ve telefonumdan saate baktım. Saat tam sabah altıydı. Okula gitmeme daha vakit vardı. Yatağımdan doğruldumdum ve perdemi tamamıyla açtım. Loş odama güneş ışığı aydınlattı. Üzerimde kırmızı, ekose desenli bir pijama vardı. Bugün okuldan sonra eve gelmeden kızlar ile buluşmaya gidecektim. Harika bir gün olacaktı.

Banyoya gittim ve saçlarımı soğuk su ile yıkadım. Yıkadıktan sonra havluyu saçlarıma sardım. Ardından cilt bakımı yapıp banyodan çıktım. Yarım saat geçmişti bile. Bugün okulu serbest gidecektik, hocalar kızsada. Bu yüzden kombinimi hazırlamak için dolabımın kapağını açtım. Siyah baggy bir pantalon ve düz kırmızı renk olan bir sweatshirt aldım. Kırmızı çok cart bir renkte değildi, koyuydu. Bu kıyafetleri elime aldım ve çalışma sandalyemin başına astım. Aç değildim. Yapacak bir şey kalmamıştı. Yatağımı topladım ve masamın üzerinde duran wattpad kitaplarından birini alıp, yatağımın üzerine oturdum ve okumaya başladım.

Bir süre sonra canım sıkıldığı için kitabı bıraktım ve telefonumdan saate baktım. Yarım saat vardı. Hazırlanmaya başlayabilirdim. Sandalyeme astığım kıyafetlerimi giydim, banyoya gittim ve saçımı taradım. Ardından ördüm. Güzel olmuştu. Banyodan çıktım ve çantamı tek koluma geçirdim. Aşağı inmek için merdivenlere gittim. Annemleri uyandırmamak için yavaş adımlar attım. Merdivenlerden indikten sonra mutfağa gittim ve bir bardak su içtim. Ardından dış kapıya doğru yöneldim. Üzerime bir şey almadım ve kapıyı açıp ayakkabılarımı giydim. Kapıyı kapattım ve yürümeye başladım. Bahçe kapısını açıp dışarı çıktım. Hava cidden çok güzeldi. Okula doğru yürümeye başladım.

Uzun bir süre sonunda okula vardım. Merdivenleri çıktım ve sınıfıma vardım. Sınıf sakindi. Sude ve Ecrin daha gelmemişlerdi. Ceylin'in çantası sırada duruyordu ancak kendisi ortalıkta yoktu. Bende yerime geçtim ve Sude ile Ecrin'i gelmesini beklemeye başladım.

Yaklaşık 5 dakika sonra Sude ile Ecrin sınıfa birlikte giriş yaptı. Yerlerine geçtiler ve çantalarını sıraya bıraktılar. Bende hemen onların yanına gittim. Sude uykusunu almış gibi görünmüyordu ama az sonra açılırdı. Ecrin uykusuz gibi görünmüyordu. Çoktan ders kitabını açmıştı.

"Ee, ne bu haliniz? Bugün enerji günü." dedim.
"Çok uykum varr." dedi Sude.
"Normal ben işte, ne bekliyorsunuz?" dedi Ecrin sakin bir ses ile.
"Of, biraz enerjik olun." dedim.
"Sen niye bu kadar enerjiksin?" dedi Sude.
"Bugün buluşacağımız için. Soru muydu?" dedim.
"Ben sırama gidiyorum. Şimdi hoca gelir kesin." dedim ve yanlarından ayrıldım.

☆☆☆

Çıkış zillinin çalmasına son 2 dakika kalmıştı. Çantamı toparlamıştım. Zilin çalmasını bekliyordum. Sude ile Ecrin'de benden farksızdı. Sonradan onlarında enerjileri yerine gelmişti.

2 dakika sonra zil çaldı. Hoca "Çıkabilirsiniz. "dedi ve hemen ayağa kalkıp Sude ile Ecrin'in yanına gittim.

"Hadi kalkın." dedim.
"Ne yapıyor gibi duruyoruz?" dedi Sude gülerek. Bende güldüm. Kısa bir süre sonra Sude ve Ecrin çantalarını toplamayı bitirdi ve sınıftan çıktık. Merdivenlerden aşağı inerken ayağımı burktum, az daha düşüyordum ki korkuluklardan tutundum. Sude ile Ecrin kahkahalar ile gülmeye başladı. "Of, gülmeyin de önünüze bakın." dedim. Ardından yürümeye başladık. Okul binasından çıktık ve yürümeye devam ettik. Bir süre sonra okuldan tamamı ile çıkmıştık. Yürümeye devam ederken sordum.

"İlk ne yapacağız?"
"Bilmem, bence ilk gezelim, tozalım sonra yemek yiyelim." diye yanıtladı Sude.
"Evet, Sude'nin dediği mantıklı." dedi Ecrin yürümeye devam ederken.
"O zaman önce gezip, tozalım sonra yemek yeriz. Yemek yedikten sonra biraz daha gezeriz, sonra bir marketten cips, çikolata ve içecek alıp bir parka oturup yeriz." dedim.
"Mükemmel olur." dddi Sude fikrim üzerine.
"Bencede." dedi Ecrin.

★♫𝑯𝒊𝒍𝒂𝒍 𝑨𝒚 𝑫ö𝒗𝒎𝒆𝒔𝒊/ Yarı Texting♫★Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin