1. BÖLÜM

59 2 2
                                    

Merhaba ben Simay 18 yaşındayım lise 4'e gidiyorum. Bir kaç gün önce okulumda saçma şeyler yaşandığı için okuldan ayrıldım.
Bugün yeni bir okula gideceğim o yüzden çok heyecanlıyım acaba arkadaşlarım olacak mı? Kafam o kadar karışık ki. Okula gitmeme bir saat kalmıştı Sema teyze alt kattan bana seslendi

" Simay hadi kızım gel kahvaltı hazır "

"Tamam Sema teyze" diye seslenip aşağıya inmiştim.
Sema teyze dediğim kadın benim üvey annem. Babam ve annem ayrıldıktan sonra ikiside tekrardan başka kişilerle evlendi. Bende bir hafta babamda bir hafta annemde kalıyordum. Aşağıya indiğimde babam evde yoktu çokta umursamadım zaten babamdan nefret ediyorum. Hemen kahvaltı sofrasına oturup kahvaltımı yaptım. Tam üst kada odama çıkacakken Sema teyze seslendi.

"Simay kızım biraz acele et hem seni okula bırakıp hem işe gidicem işe geç kalmak istemiyorum."

"Tamam Sema teyze hemen hazırlanıyorum." Odama hızlı bir şekilde çıkıp hazırlandım çantamı aldığımda Sema teyze beni arabanın içinde bekliyordu hemen arabaya bindim. Okulun önüne gelmiştik.
"Kızım paran yoksa vereyim."

"Param var Sema teyze teşekkür ederim ben en iyisi daha fazla geç kalmadan gidiyim."

"Tamam kızım iyi dersler."

Arabadan indim ve okulun önüne gittim. Hiç bir yeri bilmediğim için tuhaf tuhaf etrafa bakıyordum. Arkadan bir kız seslendi
"Selam okula yeni geldin galiba seni ilk defa görüyorum."

"Evet yeni geldim." O heyecanla biraz kekeliyordum
"Gel istersen sana okulu gezdiriyim ben Melisa 12/A sınıfındayım."

"Ben Simay bende 12/A sınıfındayım tanıştığıma çok memnun oldum."
çok mutlu olmuştum bu kız hem çok şirindi  hemde aynı sınıftaydık.
"Aa ne güzel aynı sınıftayız." Dedi

"Evet"
Melisa bana okulu gezdirirken sonra sınıfa girdik. Herkes bana bakıyordu bi an elim ayağıma dolaştı. Ben heyecanlandığımda veya kalabalık yerlerde başı dönen hatta bayılan bir kızım. Melisa benim kötü olduğumu anladı ve
" Simay iyisin demi bi yüzün kızardı gel istersen benim yanımda otur."

"Çok iyi olur teşekkür ederim." Ders başlamak
üzereydi hoca derse girdi ve "Evet gençler bu gün yeni bi arkadaşımız geldi. Kızım arkadaşlarına kendini tanıt."
Bi an o kadar çok heyecanlandım
"E-e Selam ben şey ben Si-Simay" o kadar berbat konuşuyordum ki utancımdan yerin dibine girdim.
Hoca ordan söze atladı
" kızım bu kadar heyecana gerek yok. Hadi sen yerine geç bakalım Evet sayfa 86 yı açın gençler"
Off Simay senden anca bu beklenir sen başka ne yapabilirsin ki. Melisa bi an bana dönerek
" Simay iyisin demi o kadar titriyorsun ki deprem oluyor sandım" sırıttım.
1. Ders birmisti teneffüste sıraya kafamı yaslamıştım etrafı seyrediyordum yanıma bizim sınıftan biri gelmişti.

"Selam Simay ben Arda tanışalım mı?"

"Olur tabii tanışalım ben Simay biliyorsun zaten 18 yaşındayım normalde bu okula gelmeyi düşünmüyordum ama eski okulumda bi kaç şey yaşadıktan sonra mecburen bu okula geldim."

"Hmm güzel bende Arda 19 yaşındayım neden 19 diye sorarsan bir yıl sınıfta kaldım."
Biraz böyle sohbet ettikten sonra sınıfa bi kız girdi bu Aleynaydı.Aleyna benim üvey kardeşim ve ondan nefret ediyorum ıygg.
"Selamm genclerr" Dedi.
Nedense bana o kadar batıyordu ki hareketleri ama pek takmadım. Aleyna beni gördü bir kaç saniye bana baka kaldı.
"Nee sen ciddi olamazsın ya off sen ne alaka bizim okulda."
Beni delirtmek istiyordu. Alaycı bir ses tonuyla "Noldu Aleyna beğenemedin mi."
Umarim elimden bir kaza çıkmaz ben sinirlendiğimde gözüm dönüyor. " Evet beğenemedim diyeceğin mı var he." Benim ne kadar sinirli bir insan olduğumu oda biliyordu ama kaşınıyodu "Aleyna bak beni sinir etme sinirli halimi sende biliyorsun istersen burdada senin biyerini kırmayım ha ne dersin." Biraz daha laf ederse beni delirtecekti. "Simay off bide senle uğraşamam önüne dön." Korkmuştu tabii.
Arda ordan hiç bisey anlamamış bir şekilde "Simay siz nerden tanışıyorsunuz??.
"Arda şimdi benim annemle babam ayrıldı falan oralara hiç girmeyim işte anlayacağın Aleyna da benim üvey kardeşim ." Acaba anladım çok değişik bakıyordu. " Hee anladım yani siz normal olarak birbirinizi sevmiyorsunuz demi."
"Evet zaten sevilecek bir yanında yok." Kim ne derse desin ondan nefret ediyorum."He anlıyorum Simay 2 dk sonra ders başlar ben yerime geçeyim."
"Tamam görüşürüz." Zaten aynı sınıftayız kurduğum cümle çok komikti. Hoca derse geldi dersi işledik tebefüse girdiğimizde biraz acıkmıştım kantine giderken Melisa yanıma geldi." Nereye Simay?"
" Kantine gidiyorum istersen sende gel."
"Çok iyi olur hem benimde su almam lazım suyum bitmiş."
"Tamam o zaman hadi gidelim" kantine indik alacağımız şeyleri aldıktan sonra yukarı çıkarken bir an gözlerim karardı başım dönmeye başladı bu durumu Melisa da anlamıştı."Simay iyi misin gel bi şuraya yaslan."
"Bi anda başım dönmeye başladı bu bende çok normal bişey benim bir rahatsızlığım var o yüzden hep böyle oluyor umarım bayılmam. "
"Ay sakın bayılma kızz."Gülmeye başladık. Biraz daha duvara yaslandıktan sonra sınıfa gittik.
Benim bi anda karın ağrım başladı. Ağrı gittikçe çoğalıyor başım gittikçe fazla dönüyordu. Sonrasını hatırlamıyorum büyük ihtima bayılmışım. Uyandığımda Sema teyze ve bir hemşire başımda konuşuyorlardı en son Sema teyze "Yani Simayı psikoloğa götürmemiz lazım. "demişti. Ben uyanmıştım ama daha tam kendime gelememiştim sağ kolumda serum vardı. Sema teyze benim uyandığımı görünce "Simay kızım iyi misin arkadaşının anlattığına göre dertte bayılmışsın" Ne oldu asla hic bisey hatırlamıyorum. "Sema teyze başım çok ağrıyor gözümü bile açık tutamıyorum."dedim. Ordam hemşire abla " Simaycım bir kaç dakka daha dinlen ondan sonra kendine gelirsin eğer gelmezsen bir serum daha yaparız geçer." Kafamı onaylarcasına salladım gözlerim tam kapanıyordu bi anda odanın kapısı açıldı gelen annem ve Mesut amcay dı. Annem gelir gelmez yanıma koştu."Simay kızım iyi misin annecim noldu sana şu an nasılsın aç mısın şu falan vereyimmi?" Annem o kadar çok soru sormuştu ki neye cevap vereceğimi bilemedim."İyi olmaya çalışıyorum anne aç değilim ama hala kendime gelemedim başım çok ağrıyor."
"Tamam kızım sen dinlen sen uyanana kadar biz burdayız merak etme."
"Tamam anne." Her zamanki gibi sonra ne olduğunu hatırlamadım hemen uykuya dalmışım gözümü bile açamıyorum. Bi yarım saat sonra uyanmıştım bu sefer kendimi daha iyi hissediyordum. Sema teyze hemen başıma geldi " Simaycım günaydın kolundaki serumları hemşire ablaların çıkardı sen ne zaman istersen o zaman eve gideceğiz saat geç oldu annengil eve gitti"
"Sema teyze kendimi şu an iyi hissediyorum eve gidelim tek istediğim şey evde yatağıma girip uyumak"
"Tamam kızım eve hemen gideriz evde rahat rahat uyursun. Hemen ayağa kalktım ayakkabılarımı falan giyindim saçımı düzelttim tam çıkıyorken hemşire ablanın teki odaya girdi "Sema hanım Simayın son bir kere daha kan tahlilini almamız lazım. Sema teyze bana döndü "Simaycım hadi son bir kaç tahlili daha yapsın hemşire ablaların sonra hemen eve gideriz kızım"
"Tamam Sema teyze " hemen kan alınacak odaya girdim kan tahlilleri alındı hemşire abla  "geçmiş olsun Simaycım"
" İyi akşamlar teşekkür ederim" Sema teyzeyle birlikte arabaya bindik biraz sohbet ettik eve geldiğimizde koşarak yatağıma atladım "Ohh be canım yatağım" Aynı bu şekilde söyledim. Hemen pijamalarımı giyinip yattım saat gecenin 3üydü yorgunluktan ölmek üzereydim.

1. BÖLÜM SONU♡

KOLYE ANLAŞMASIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin