5. BÖLÜM

14 1 2
                                    

"Serkan  burası  senin  evin mi?"

"Evet  daha  fazla  beklemeden  eve  geç."

Serkanla  birlikte  eve  girdik  evinin  önünde  büyük  bir  bahçesi  vardı.
Serkan  evin  kapısını  açtı  ve  içeri  girdik.

"Evin  baya  güzelmiş  Serkan  kendi  paranla mı  aldın  bu  evi."

"Evet."

"Ne  zamandan  beri  soramıyorum  senin  annen   ve   baban   var  mı?"

"Var  ama   benim  için  yoklar. Bende  senin  gibi  bu  yaşlardayken  evden  kaçtım."

"Ciddi misin? Neden  evden  kaçtın?"

"O kadarını  sorma  küçük  kız. Gel  sana  odanı  gösteryim."

Kafamı  onaylarcasına  sallayıp  üst  kata  çıktık.  Bana  odamı  gösterdi  ve.

"Odan  burası  sen  odana  gir  ve  eşyalarını  yerleştir. Kendi  evine  gidene  kadar  burada  kalacaksın."

"Tamam. Çok  teşekkür  ederim  Serkan."
Dedim ve  odama  girdim.  Oda  baya  büyüktü  hemen  eşyalarımı  dolabıma  yerleştirdim  ve  rahat  şeyler  giyindim ve  Serkanın  yanına  gittim. Salonda  telefona  bakıyordu.

"Eşyalarını  yerleştirdin mı?"

"Evet."

"Baya  hızlıymışsın."

"Simay  benim  şimdi  işe  gitmem  lazım  sen  evde  yalnız  oturur musun?"

"Otururum da  sen  ne işte  çalışıyorsun Serkan"

"Ünlü  bir  tekstil  firmam  var  Simay  ve  soracak  sorun  kalmadıysa  ben  gidiyorum. Sakın  dışarı  çıkma."

"Tamam  kolay  gelsin."
Dedim  ve  Serkan  evden  çıktı. Acaba  Sema  teyze  ve babam  napıyordu?
Çok  merak  etmiştim  arasam  nolacakti ki  deyip  telefonumu  elime  aldım. Telefonum  uçak  modunda  olduğu  için  beni  arayanları  göremiyordum. Telefonu  uçak  modundan  çıkardığım da  Sema  teyze  beni  onlarca  kez  aramıştı. Bende  dayanamayıp  sonunda  Sema  teyzeyi  aradım.

"Alo  Simay  nerdesin  bu  işi  daha  fazla  büyümeden  gel  şu  eve."

"Hayır  Sema  teyze  ben  o  eve  bir  daha  gelmem."

"Simay  hani  3 gün sonra  ülke  dışına  çıkacaktık."

"Siz  artık  bensiz  naparsanız  yapın."

"Kızım  her  şey  ayarlandı."

"Ben  karışmıyorum  Sema  teyze  dediğim  gibi  artık  ben yokum."
Dedim  ve  telefonu  kapattım. Karnım  guruldamaya  başladı.  Sabah  erken  saatte  kahvaltı  yapmıştım  ve  saat  18.40  dı.  Serkanı  arayıp evde   yiyebileceğim bişey  varmı  diye  soracaktım.

"Alo  Serkan  müsait misin?"

"Hemen  söyle  Simay  toplantıya  gireceğim."

"Ben  acıktım da  evde  yiyecek  bişey  var mı?"

"Pizza  yer misin?"

"Olur."

"Tamam  ben  evin  adresine  pizza  sipariş  ediyorum  10 dk ya  gelir."

"Tamam  teşekkür  ederim  Serkan."

"Canın  başka  bisey  çekiyorsa  söyle."

"Hayır  sağol."

KOLYE ANLAŞMASIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin