6. BÖLÜM

12 1 4
                                    

Serkan  gittikten  bir  kaç  dakka  sonra  evin  kapısı  çaldı. Kim  gelmişti?
Kapıyı  açtım  gelen  Berk di

"Oo Simay  hanım."

"Nerden  buldun beni?"

"Boş  ver  güzellik"
Dedi  ve  bir  anda  eve  girdi.

"Çık  şu  evden!"

"Sinirlenme  Simay  ben seni  seviyorumm"

"Sevme  beni  benim  tersim  kötü."

"Bana  tersini  göstersene  bi  .d"
Dedi  ve  üstüme  gelmeye  başladı.

"Daha  fazla  yaklaşma  bana."

"Korkma  hayatımm"

Telefonum  koltuğun  üzerindeydi  koşarak  telefonumu  alıp   Serkanı  aradım.

"Alo  alo  Serkan  eve  gel  yalvarıyorum."

Berk

"Simay  kimi  arıyorsun  kapat  şunu!"

"SERKAN  YALVARIYORUM  ÇABUK  GEL"

"SIMAY  KIM  VAR  ORADA  O  KIM?"

(Nefes  nefese)
"Berk  Berk "

"Bekle  geliyorum."
Dedi  ve  telefonu  kapattı  Berk  yanıma  gelip  telefonu  yere  fırlattı.

"Ne  yaptığını  sanıyorsun  sen."
Derken  eliyle  kolumu  sıkıca  tuttu

"Sen  benle  oyun  oynadın  Simay  sıra  bende"

Elimi  tutmasaydı  şu  an  burda  bile  olamayabilir di  ama  beni  etkisiz  bırakmıştı.

Dudağını  dudağıma  tam  yaklaştırırken  kapı  sertçe  açıldı.

"Serkan"
  diye  bağırdım

"Geldim  Simay  sakin  ol."
Der  demez  Berkin  boğazından  tutup  yere  attı

"Ben  o  gün  sana  iyilik  yapıp  bisey  yapmadım
Ama  şimdi  azına  sıçıcam"
Dedi  ve  Berke  kafa  attı
Berkin  burnundan  ve  dudağından  kanlar  akıyordu  ama  Serkanın  Berki  bırakacağı  yoktu  ve  dövdükce  daha da  sinirleniyor du

"Bir  daha  seni  Simayın  yanında  görüyüm  bu  sefer  sağ  dönemezsin  şimdi  siktir git!"

"Serkan  tamam  yeter"

"Simay  sen  karışma  ve  odana  git"

"Hayı-"

"ODANA  GİT!"
Koşarak  odama  gittim  ve  ağlamaya  başladım. Çok  iğrenç  bir  görüntüydü  gözümün  önünden  bir  daha  gitmeyecek  gibi  hissediyordum.

"Simay  müsait misin?"

"Yalnız  kalmak  istiyorum Serkan"

"Seni  yalnız  bırakmayacağımı  biliyorsun."
Dedi  ve  odaya  girdi.

"Sen  ciddi  ciddi  ağlıyor musun?"

"Çocuk  kanlar  içinde  kaldı  Serkan"

"Eğer  o  kanlar  içinde  kalmasaydı  sen  kanlar  içinde  kalmak  zorunda  kalabilirdin."

"Berk  gitti mi?

"Gitti  bir  daha  buraya  adım  bile  atamaz! Şimdi  ağlamayı  kes!"

Dediğinde  ağlamam  kesilir  gibiydi.

"Sen  şimdi  evde  otur  benim  dışarıda  bir  işim  var  gelirken  almamı  istediğin  bisey  var mı?"

"Serkan  canım  çok  çikolata  çekiyor  bir  tane  çikolata  alsan  olur mu?"

"İstediğin  bir  marka  var  mı?"

"Fark  etmez"

"Tamam  ben  çıkıyorum  yarım  saate  gelirim."

"Tamam  görüşürüz"
Dedim  ve  Serkan  gitti.  Ben  hala  yaşanan  olayın  şokunu  atlatamamıstım.

3 dakka  sonra  aşağıya  indim. İndiğimde  yerde  az  bisey  kan  izleri  kalmıştı. Elime  bir  bez  alıp  o  kan  izlerini  sildim.
Bi  kaç  dakka  telefona  baktım  ama  canım  çok   sıkılmıştı. Sonra  bi anda

"Hava  kararmadan  havuza  girsemya"

Dedim  ve  bikinimi  giyinip  havuzun  kenarına  oturdum. Sonra  alıştıra  alıştıra  havuza  girdim  ve  yüzmeye  başladım. Hava  sabah  soğuktu  ama  şimdi  çok  güzeldi. Telefonum  çalıyor du  arayan  Serkan dı.

"Simay  nerdesin?"

"Ön  bahçede  havuza  girdim  Serkan  sen  nerdesin?"

"Hee  bende  arka  bahçeden  girdim de  seni  evde  göremeyince  arayım  dedim."

"Tamam  ön  bahçeye  bekliyorum  hadi  gel."

Telefonu  kapattım  ve  yüzmeye  devam  ettim. Serkanın  bir  elinde  içi  dolu  bir  poşet  diğer  elinde  ise  bira  vardı.

"O  poşet  ne?"

"İstediğin  çikolata"

"Hepsi mi??"

"Evet  hepsi  senin  arada  bir  kaç  tane  alırım"
Diye  sırıttı.

"Havuza  girecek misin  su  çok  güzel"

"Biraz  kenarda  oturuyum  sonra  yanına  gelirim. Bira  içer misin?"

"Çok  az  koysan"

Onaylarcasına  başını  salladı  ve  biramı  verdi. 2 dakka  sonra  Serkan da  havuza  girdi.

"Serkan  çok  içme."

"Noldu  korktun mu"
Deyip  gülmeye  başladı.

"Hayır  ya  ne korkması"

Dedim en az  1  saat  daha havuzda  yüzdükten  sonra  ikimizde  bornozlarla  birlikte  salona  gittik.

"Benim  baya  uykum  geldi  Serkan  ben  bi  duş  alıp  yatacağım."

"Tamam  bende  az  sonra  yatarım."

Dedi  ve  ben  odama  gidip  duşumu  aldım. Üstüme  pijamalarımı  giyip  yatağıma yattım. Hemen  uyumuştum.
En az  1  saat  uyuduktan  sonra  aşağıdan  sesler  gelmeye  başlamıştı. Sesleri  duyar  duymaz  aşağıya  koşarak  indim.

Serkan çok  fazla  içmiştim  ve  kendinde  değildi  bu  yüzden  koltukta  baygın  bir  şekilde  oturup  kendi  kendine  konuşuyordu.

"Serkan  Serkan  kalk  çabuk  yatağına  git."

Dediğimi  bile  anlamıyor du.
Serkanın  kolunun  altına  girip  zar  zor  yatağına  götürdüm  ve  yatırdım.

"Ben  neredeyim  Simay?"

"Odandasın  Serkan  hadi  şimdi  uyu  çünkü  kafan  çok  güzel."

Ağızda  biseyler  geveledi  ben  anlamadığım  için  odanın  kapısını  kapatıp  kendi  odama  gittim.

Hala  uykumu  almadığım  için  yatağıma  yatıp  uykumun  yarım  kalan  yerinden  devam  ettim.

6.
☆ BÖLÜM  SONU☆

♡ARKADAŞLAR  YORUM  YAPARSANIZ  ÇOK  SEVİNİRİM♡

KOLYE ANLAŞMASIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin