4. BÖLÜM

26 0 2
                                    

Acaba  ben  bu  parayı  nereden   bulacaktım. Her  zaman  ki  gibi  yatağımda  kara  kara  düşünürken  uyuya  kalmıştım.  Sabah  kalktığımda  saat 07.45  di  hemen  hazırlanmam   lazımdı. Hızlıca  yatağımdan  kalkıp  hazırlandım.  Aşağıya  koşarak  inip

"Sema  teyze  ben  hemen  çıkıyorum  yoksa  geç  kalacağım."

"Tamam  Simaycım  iyi dersler görüşürüz."

"Görüşürüüz."

Hızlıca  evden  çıkıp  okula  gittim.  Derse  tam  dakikası  dakikasına  yetişmiştim. Ders  başladı 

                        4.  Ders  sonu

Saat  11.40 dı  ve  saat  12.00 da  Serkanla  buluşacaktım. Hemen  çantamı  alıp  çıkıyordum ki  Arda  yanıma  geldi.

"Simay  o  gün  için  özür  dilerim."

"Arda  acil  bir  işim  var  lütfen  sonra  konuşuruz."

Koşarak  okuldan  çıktım  ve  kafeye  vardım. Kafeye  vardığım da  saat  12.59  du  tam  yetişmiştim. Tam  saatinde  Serkan  gelmişti.

"Evet  küçük  hanım  umarım  parayı  bulmuşsun dur."

"Hayır  Serkan  bulamadım."

"Tamam  o  zaman  kolye  benim."

"Hayır  lütfen  Serkan  o  kolye  benim  için  çok  önemli."

"Satmadan  önce  düşünecektin."

(Sesli  bir  şekilde)
"Kolyeyi  ben  satmadım!"

"Bak  safsın  diye  bir  şey  söylemiyorum   daha  fazla  kaşınma!"

"Benmi  safım  gülüyüm de  boşa  gitmesin  baya  komikmiş."

"Küçük  kız  senle  uğraşacak  vaktim  yok!"

"Lütfen  Serkan  bekle  bir  seçenek  daha  sun. Lütfen  o  kolye  benim  için  çok  önemli."

"Tamam  ama  bunu  biraz  düşüneceğim. Perşembe  saat  14.30'da  burda  ol  b-"

"Senin  benden  daha  önemli  işlerin  var."

"Afferin  öğreniyorsun."

Deyip  sırıtarak  ayağa  kalkıp  kafeden  gitti.
10  dk  sonra  bende  kafeden  çıkıp  okul  çıkış  saati  gelene  kadar  bir  parkta  oturdum.
2-3  dk  sonra  yanıma  bir  tane  erkek  beni  görüp  yanıma  geldi.

"Tek  mısın?"

"Evet  neden  ki?"

"Biraz  moralim  bozuk  da  hiç  arkadaşım  yok  senle  arkadaş  olup  sohbet  edebilir miyiz?"

"Olur  ben  Simay."

"Bende  Berk  bu  aralar  moralim  çok bozuk..."

Diye  anlatmaya  başladı. Bir  kaç  dk  sonra  Berk  bana  biraz  yaklaşmaya  başladı. Ben  de  biraz  ondan  uzaklaşmaya  çalıştım  ama  Berk  masum  birine  benzediği  için  bişey  demedim. Sonra  bir  anda  Berk  elini  bacağımın  üstüne  attı.

"Ne  yapıyorsun  Berk?"

"Simay  artık  çoğu  yaşadığım  şeyi  biliyorsun  sorun  olmaz  diye  düşünüyorum"

Dedi  ve  bi  anda  arkadan  bi  el  Berkin  ensesinden  tuttu  bu  el  Serkanın  eliydi

(Serkan  sinirli  bir  sesle)
"Simay  bu  lavuk  kim?"

KOLYE ANLAŞMASIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin