Gözlerimi açtığımda bulanık görmüştüm odaya dolan makine sesi vardı nerede olduğumu tam çözememiştim yanıma hemşire ve doktor geldi
"Sare Hanım sonunda uyandınız uzun bir zamandır yoğun bakımdaydınız"
"Ne oldu bana hiçbir şeyi tam hatırlamıyorum"
"Vücudunuz aç ve susuz kalmış ayrıca vücudunuzda darp izleri vardı."
"O nerde"
"O kim askerden mi bahsediyorsunuz abiniz oluyormuş galiba"
"Abim mi?"
"Yağız Beydi galiba"
"Evet abim olur "
Diyip geçiştirdim beni muayene ettikten sonra odadan çıktı ama sinirlerim bozulmuştu.
Doktora bile abim diye tanıtmış kendini bu nasıl biri ya madem herkese ısrarla abisiyim diyor bundan sonra abim görür o.
Her yerim ağrıyor bir de bunu düşünüyorum sırtımın üstüne yatınca çok acıyordu saçlarım desem eskisi gibi değildi şu an en çirkin insan ben olabilirdim.Odaya Yağız girdi
"Sare geçmiş olsun daha iyi misin korkuttun bizi"
"Sağ ol Yağız Abi iyiyim"
Umursamaz davranacaktım kendini yerse yesin banane
"Anladım.Seni kötü bir durumda bulmuştum sana bir şey olacak diye ödüm koptu"
"Yağız abi sen beni düşünme bana bir şey olacak diye de korkma sen benim için önemli biri değilsin ben de senin için değilim o yüzden çok takma"
"Sare sen benim için önemlisin kardeşimsin sen benim"
"Yeter Yağız anladım kardeşinim ikide bir söyleyip durma benim abim bu kadar kardeşimsin demiyor sen heralde abim olduğuna kendini inandırmaya çalışıyorsun belli kendine inanmıyorsun çünkü izninle dinleneceğim"
Yağız bana hiçbir şey diyemeden odadan çıktı.
1 hafta sonra
Doktor birçok krem ve ilaç vermişti biraz daha toparlandığımı hissediyordum ama ikinci bir tranvam daha olmuştu belki şu an yaşadıklarımı pek anlatamıyorum ama kendimi hiç iyi hissetmiyorum.
Merve solona elinde çorba ile geldi"Güzelim hadi biraz çorba iç iyi gelir"
"Merve gerçekten istemiyorum lütfen zorlama"
"Sare lütfen"
"Merve lütfen"
Merve beni ikna etmeye çalışırken kapı çalmaya başladı Merve gidip kapıya baktığına gelenlerin Yağız ve arkadaşları olduklarını duydum yanıma geldiler.
"Geçmiş olsun Sare"
"Geçmiş olsun"
"Geçmiş olsun yenge"
Yenge mi?Ne yengesi ya kardeşiyim ben onun
"İsmim Sare yenge diyip durmazsan sevinirim geçen çiçek olayında da aynısını yaptın"
"Yen-yani Sare ağzımdan istemeden çıkıyor alışkanlık olmuş affet."
"Bir daha olmazsa sevinirim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ateşe Düşen Yapraklar
JugendliteraturYanlış insanlara tanışıp onlara güvenip hislerimi,en özel duygularımı paylaşan bir kızım ben kim miyim? Sare Asyurt babası orta gelirli bir işte çalışan annesi ev hanımı olan ve bir abisi olan o kızdım ben Sare! Peki Sare'nin karşısına onu mutlu ed...