Szóval utazás,most szállunk fel a repülőre, ahol a helyünk elfoglalása után egy hét és fél órás út vár ránk. Annával egymás mellé ültünk, én ültem az ablak mellé,hogy én láthassam meg először Bahreint. Az út során elindítottam magamnak Netflixen, a Drive To Surviveot aminek ma jött ki a hatodik évada.
Olyan gyorsan ment az idő a sorozatnézéssel, hogy már csak arra eszméltem,hogy bejelentik a leszállást. Én amilyen gyorsan tudtam ki is szálltam,és egy jó mélyet beleszívtam a levegőbe.
-gyerekek mindenki ide-szólt a tanár
-kiosztom a szobakulcsokat,és a szobabeosztást,akiknek mondom a nevét jöjjön ide a kulcsért-mondta
-Laura,Anna 218-as szoba,Bálint,Máté 220-as szoba,stb...-sorolta fel a tanár
A szállodába egy busz vitt el minket,mindenki elfoglalta a szobáját. Amint felértünk Annával a szobába egyből el kezdtünk kipakolni. Már ki lettek ürítve a bőröndök,amikor észre vettem,hogy hiányzik valami.
-hé,Anna nem láttad a fogkefémet-kérdeztem a barátnőmet
-nem,szerintem otthon hagytad-válaszolta
-lemegyek a sarki boltba veszek egyet-mondtam,majd felkaptam a szoba kulcsot és elhagytam a szobát.
A boltig nem kellet sokat gyalogolnom,mert egy sarokkal odébb volt. A boltba a telefonomat bámultam amin Lando Norris editeket néztem,miközben fogkefét kerestem. Hirtelen egy mellkasnak ütköztem neki. Hú de jó illata van ennek a parfümnek gondoltam magamban.
-hé,kislány nézz inkább a lábad elé,ne az editeket nézegesd rólam-mondta az ember akinek neki mentem
Nem néztem fel,de ezt a hangot mindenhol fel ismerem....
YOU ARE READING
Ártatlan kívánság/Lando Norris f.f/
FanfictionCsak egy ártatlan kívánság volt..... A történetben a két főszereplő között elég nagy korkülönbség van.