Dün eve erken gitmiştim ve evde annemi yine başka bi adamla sevisirken yakaladım. Erken gelip onları rahatsız ettiğim için o aşağılık adamdan dayak yemistim ve surtuk sesini bile cikarmamisti. Annemle karsilasmamak için erkenden uyanıp okula gittim. Sirama oturdum ve dersin başlamasını bekledim. Daha kimse gelmemişti. Rana hariç. Rana yan sırada oturan çok çekici sarışın bi kız. O kadar güzel olmasına rağmen hiç erkek arkadaşı olmamış. Beni kendisine bakarken yakaladı ve yanımda gelip oturdu. Kafamı sıraya koydum. Suratimi eliyle narince tutup kaldırdı gözündeki morlukta ne öyle dedi. Ne diyebilirdim ki annemin sevgisini adam mi yaptı dicektim. Ah Hayır benimde okulda bi kariyerim var yani olmalı. Sustum... Zil calmisti birazdan öğretmen gelecekti. Rana gözüme ufak bi öpücük kondurup "sana zarar gelsin istemem" dedi ve sırasına gitti. Sıra arkadaşımda gelmişti. Bu bi erkekti. Tabikide annemin yaptığı kasarlik yüzüne tüm erkeklerden nefret etmek değilim en azından sıra arkadaşımdan. Rana nın hareketleri ilginç gelmişti ve Berk e dönüp sordum. Tanrım o bi lezbiyenmis ama umrumda değil benden hoşlanıyor olmasi çok hoşuma gitti. Neden bilmiyorum ama hoş ve içimde acayip bi his vardı. Rana ' ya beni düşündüğü için teşekkür etmeliydim. Son derstte bitmişti ve herkes dagildiktan sonra Rana'yi durdurdum ve ona beni dusunmesinin hoşuma gittigini söyleyerek dudaginin kenarından öptüm ve kaçtım. Yanlış mı yapmıştım. Ah hayir umrumda değil ondan hoşlanıyorum. Tanrım yoksa bende mi bi lezbiyen oluyorum. Yol boyunca bunları düşündüm ve eve gelir gelmez yatağıma girip uyudum.