Uyandım. Yine sıradan boktan bir gün olacağını düşünürken dün ders çıkışı yaptığım şey aklıma geldi. Bugün umduğum kadar sıradan olmayacaktı. Acaba anlatır mi okuldakilere? Kafamda bir sürü saçma soru. Ama neden anlatsın ki bu çok saçma. Tüm bunları ve fazlasını aklımdan gecirdikce okula gitme isteğim pek kalmadı. Zaten çokta yoktu. Annem aşağı cagirmisti indim ve neden hala giyinmedigimi sordu. Okula gitmeyecegimi söyleyince kavga çıkarttı. Tabi rahatsız olurdu pezevenkleri. Tüm gün odamda kalma şartıyla okula gitmemistim. Saat 3 of daha cikmalarina çok var. Okula gitmek istiyorum. Bunların iğrenç inlemelereni duymaktansa okulu tercih ederim. Odamda çıkamadım için aslinda çıkardım ama o surtuk beni odaya kilitlemisti. Tek çarem camdan atlamakti. Evimizin birinci katta olması işime yaramisti. Giyinip camdan atlamistim. Yürüyerek okula vardım. Rana ' yi başka kızla bahçede gulusurken gördüm. Çok kizmistim. Rana sonunda beni fark etti ve koşarak yanıma geldi. Neden gelmedgimi falan sordu. Çok sert cikismistim gerek yok başkalarını bulmussun tarzı. Ne diyordum ben kendime engel olamiyordum. Çok kızmış ve kiskanmistim. Eve geri dönmek için yürümeye başlayacağım an Rana kolumdan tuttu ve sıkıca dudaklarimdan öpmeye başladı. Ilk başta karşılık vermemistim ama sonradan bende istedim ve karşılık verdim. Karşılık vermemle goguslerime elini koyması bir olmuştu. Demek bunu bekliyordu. Saat 4tu annem bugün 3.30ta arkadaşlarıyla bulusacakti. Evin boş olacağını düşünerek onu davet ettim. Napmistim ben resmen sevişmek için bi kızı eve davet etmiştim ve tabi ki kabul etmişti. Eve geldik. Birlikte odama çıktık. Yatağa oturduk ve yanağımi okşayarak dudaklarima yaklaştı durdurdum benim bi surtuk olduğumu dusunmemesi için sacmaladim durdum. Ve sonunda dayanamayıp "belki bu susmana yardımcı olur" diyerek dudaklarima yapisti. Dillerimizi sevistiriyoduk ve elini etegimin altından sokup amimi oksamaya başladı. Eli zevk suyumla dolmuştu. Elini amımdan çıkartıp parmaklarını yalamaya başladı. Artık benimde onu memnun etmem gerekiyordu. Göğüslerini çıkarıp yalamaya başladım hafif ve tatlı bi şekilde inliyordu bana yaptığı gibi amini okşayarak bosalttim onu ve daha sonra beni yatağa sert bi şekilde yatırıp amimi yalamaya başladı. Artık bende orgazm olmuştum. Saatin 7 olduğunu farkettik ve geç kaldığını söyleyip aceleyle gitti ve giderken yarın okula erken gelmemi söyledi. Ah koca bi bi gün böylece bitmişti. Akşam yemegimi yiyip biraz ders çalışıp yattım.