ŞANTAJ

17.1K 70 2
                                    

Ders zili calmisti Rana sınıfa geldi. Berk le sohbeti bırakıp Rana nın yanına gittim. O kızı sordum. Anlatmamakta ısrar etti. Tamda tahmin ettiğim gibi. Bi planım vardı. Onu çıkışta bizim eve davet ettim ve kabul etti. Daha sonra öğretmen geldi ve Berk in yanına döndüm. Berk bana baya bi kızgın bakıyordu. Neden diye sorduğumda sert bi şekilde "o surtugu neden bu kadar onemsiyosun gerizekalı o bi kız o senden hoşlanmaz ama ben..." Berk cumlesini tamamlamadan hoca bize kizmisti ses yaptigimiz için. Berk çantasını alıp çıktı. Çok sasirmistim. Naptim ki ben? Of neyse. Berk in gidisiyle Rana hemen yanıma geldi. Sohbet etmeye çalışmıştı ama ben dersi dinlemek istiyordum ve yanımdan gitmesini söylemiştim. Dersler dersler... Dersler bitmişti. Rana yi da yanıma alarak motoruma bindim ve eve doğru gittik. Rana yi salona oturttum ve beklemesini söyledim. Odama çıktım ve ustumu değiştirdim. Surtugun evde olmaması işime yarayacakti. Ikimiz için bişeyler hazırladım ve yedik. Daha sonra Rana yi odaya çıkarttım.  Dudaklarını öpmeye başladım. Alt dudagini ediyor ve isiriyordum. Onu duvara yapistirmistim. Dudaklarından notuna ve ordanda göğüslerine gecmistim yavaş yavaş emiyor ve sıkıyordum. Elimi yavaşça amina dokunduruyordum. Inlemeye başlamıştı. Evet tam da istediğim kıvama gelmişti. Hemen sevismeyi bırakıp o kızı tekrar sordum. Soylememisti. Zor kullanmak zorundaydim artık. Onu yatağa yatırıp vajinasini yalamaya başlamıştım.  Eşsiz bi tadı vardı. Zevk suları tüm yüzümü kaplamistim. Onun inlemeleri benide azdirmisti fakat yapmamaliydim. Rana orgazm olduktan sonra o kızı yine sordum. Soylememisti. Ona kamerayı gösterdim.  Eğer olanları soylemesse videomuzu okulun sitesinde ve tum porno sitelerinde yayinlayacagimi söylemişti. Gözleri doldu "yapamazsın sende rezil olursun." dedi. Ona kamerayı yüzümü almayacak bi şekilde yerlestirdigimi söyledim ve inanması için videoyu izletmistim. Evet artık yavaş yavaş ağlıyordu ve yanıtı "işte tam olarak bu yuzden mecburum"demisti. O kızın ona bu şekilde şantaj yaptığını söyleyip bana sıkıca sarılarak ağlamaya baslamisti ve kendini toparlayip bu şekilde bir daha görüşmek istemediğini soyleyerek evi terk etti.

BIR LEZBİYENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin