Daha derse 1saat vardı. Sinifimda oturuyodum. Rana da gelmişti. Heyecanla sirasinin yanına giderken "bekle canım geliyorum"dedi ve tuvalete gitti. Bi on dakika geçmişti. On dakikadır napiyordu bu kız tuvalette? Bakmak için gittim ve tuvalete gittiğimde farklı bi kızla opustugunu gördüm. Çok sinirlenmistim. Bu sefer kaçıp gitmicektim. Yanına yaklastim tokadı basıp ona bildiğim tüm küfürler saydirdim ve sınıfına gittim. Ders başlamak üzereydi. Sıra arkadaşımda gelmişti beni ağlayarak gördü ve nedenini sordu. Gecistirmistim. Bana sarıldı uzun uzun sarıldı. Ondan nefret etmiyorum o benim sıra arkadasim ve bende ona sarildim. Öğretmen gelmişti. Benim hala suratim asıktı. Berk bunu fark edince beni guldurmeye çalışıyordu işede yariyordu. Hoca artık gulusmelerimize dayanamayarak bizi derstten attı. Bizde bahçeye çıktık. Berk le birlikte arka bahçede dolasiyorduk. O sırada Rana yi gördük. Aglamisti gözleri hala biraz yaşlı ve kirmiziydi. Ama hayir yanına gitmeyecektim o gelmeliydi gelse bile o kadar çabuk affedemem bana ihanet etti. Neyse hiç morelimi bozmadan Berk le dolaşmaya devam ettim. Sonra dersler falan işte okul bitmişti ve eve geldim. Biraz ders çalışıp bilgisayarimi açtım. Biraz twit attiktan sonra face hesabıma giriş yaptım. Rana mesaj atmıştı "özledim" die. Kızdım "Neyi? Sevismeyi mi ihanet etmeyi mi?" die. Bu durumu bana aciklayamayacani ve mecbur söyledi ve cikti. Saçmalık bi kızla opusmenin nesi zorunluluk? Berk i aradım ve dışarda takılıp takilamicagimizi sordum. Onayladı ve arabasıyla evin önüne geldi. Bi kafeye gidip oturduk. Ilk defa buraya tasinali bu kadar güzel gün gecirmistim ama Berk e karşı asla bir şey hissetmiyorum o da bana. Güzel bişey bu. Gerçek bir kanka. Hava epey kararmisti ve eve gitmek istedim. Beni evin önüne kadar bırakıp gitti. Eve girdiğimde annemde ki o kızgın ifadeyi fark ettim. Bağırıp cagirmaya başladı geç kaldığım için. Baya bi saydirip yukarı çıktım. Ilk defa anneme kufrediyordum. Daha öncede çok kavga ederdik ama kufretmezdim. Neyse bi önemi yok hepsini hakediyor aşağılık kadın. Uzun bi gündü yatsam iyi olacaktı.