Her ne olursa olsun beni evden kovar gibi davranması çok agrima gitmişti. Rahatsız olduysada kibarca söyleyebilirdi. Domuz işte ne bekliyorsam ondan sanki. "koca meme" diyişi hala kulaklarımda. Sanki hala bana "koca meme" diyordu. Olamaz! Koca memelerimin sapığı yanımdaydı. Benim için gelmişti. Evine götürmek için arabasına bindirdi ve yola koyulduk. Onu, o okyanus mavisi gözlerini izlerken kendimden geçiyordum.
"Pişt koca meme. Heyyy! "
"Bana koca meme demekten vazgeç. Ne var? "
"Bakiyorumda gözün hep üstümde beni mi izliyorsun. Tamam canım izlenirde bu kadar belli edilmez. Bende senin o koca memelerini dikizliyorum ama belli etmiyorum acemi fıstık."
O alaycı gülümsemesi sinirlerimi bozmuştu ama çocukta haklıydı öyle bon bon bakarsan tabi yakalanirsin.
"Hayır ben senin neyini gözetlicem ve göğüslerimi dikizlemeye devam edersen giderim."
"Tamam canım şaka yapıyorum ucundan biraz bakayım dedim ama altın gibi saklamişsin."
"Durdurur musun arabayı?"
"Ya aman be hemen atarlanmasana. Guvenmiyorsan arkadaki ceketi al ve ört göğüslerini ve bacaklarını."
Arka koltuğa uzanıp ceketi aldım ve örtüm. Bu ona güvenmediğimi gösterebilir ama Dünkü olaylardan sonra bu bana en cazip geleniydi. Eve vardığımızda sadece o değil bende çok soğuktum. Artık o nasılsa bende öyle olacağım.
Cenk'in ağzından :
Ona baktıkça kalbimde acayip şeyler oluyor midemde sevinç çığlıkları oluşuyor ama ben bu değilim kendime engel olmam gerek. Onunla mutlu olmak güzel ama o başkasının. Aklımda çözemedigim soru o. Ne kadar soğuk davranırsam o kadar çabuk unuturum o hisleri. Kendime ve duygularıma engel olmam için ondan uzak durmam gerek.
Alina'nın ağzından :
O okyanus gözlerine bakamamak izleyememek çok kötü lanet olası bir şey. O serseri hissiz yüzü çok etkileyici. Cenk battaniyeyi alıp köşede yerine geçip yatmıştı. Uykum gelince yanına sokulmuştum ki battaniyeyi alıp yan tarafta yatmamı söylemişti. Yanından kalkıp başka yere geçmiştim. Neden bilmiyorum ama kendimi tutamayıp ağlamıştım. Ağlamam arttıkça hıçkırıklarıma engel olamıyorum. Çok geçmeden evden çıkmıştı. Ağladığımı bile bile bunu yapmıştı. Böyle bir piç için değmezdi. Eşyalarımı alıp kendi evime gitmek için yola koyulmuştum. Serseri adımlarla eve doğru yürüyordum. Yeni okulumu ve yaşantımı hiç beğenmemişim yeni fark ettim. Eve geldiğimde annemi ağlarken bulmuştum. Belki yaşadığım duygusal hüzündendir ama ilk defa üzülmüştüm ona. Ne olduğunu sorsam bile söylememişti. Israr etmedim ve sıkıca sarıldım oda beni öpüp sıkıca sarıldı. Babam öldükten sonra ilk defa bu kadar anne sevgisini baskın hissetmiştim. Artık bir karar vermiştim. Eski yaşantıma dönecektim ve o üçünden birini seçecektim. Galiba Cenk'ten de hoşlanıyorum ama onun bu soğuk halleri hiç hoş değildi. Bir iyi davranıyor bir kötü davranıyor hatta davranmıyor ama elimden bir şey gelmez seviyordum. Eskisi gibi olmak için çabalayacaktım...
YB BUGÜN VEYA YARIN GELECEK AYRICA OLAYLARDA DESTEĞINI EKSİK ETMEYEN ARKADAŞLARA TEŞEKKÜR EDİYORUM. "İlk Şiirim" ADLI KITABIM Böğürtlen Yayınevi'nde YAYINLANACAK.