Merhaba.
Nasılsıniz,napiyorsunuz?
Bu kurgu aklımda uzun süre vardı.Neredeyse hiçbirşey planlamadan kurguyu yazmaya başlıyorum.
Şuan kafamda sadece bir kaç karakter ismi ve meslekleri belirli bukadar.
Başlıyorum bakalım nereye kadar gidicek bu kurgu.
Bölüm sözü:
Gülümse,mutlu görün ve hiçbirşey olmamış gibi davranmaya devam et.Aşağıdaki yıldıza basmayı unutmayın!
İyi okumalar.
----------------------------------------------------------
1. Bölüm
Tehlike içinde büyüyen bir kız.Tehlike arasında yaşamaya devam ediyordu.
Tehtit,şantajlara boyun eğmeyen Nevra Ayaz.Nevra,çok başarılı bir avukat'tı.
Annesi ve babası çok başarılı ve bilindik hakim ve savcı oldukları için küçükken bolca tehlike arasında yaşıyordu.Hala da öyleydi.
Nevra,adalet için savaştığı için bolca düşman edinmişti kendine.Bu düşmanların neredeyse hepsi mafyaydı.
Tüm bu düşmanları onu öldürmek ve mesleğini bitirmek için uğraşıyorlardı.Ama şu ana kadar hepsi başarısızdı,çünkü Nevra çok iyi korunuyordu.Hem ailesi tarafından hem de İstanbul Adliyesi Adalet bakamlığı tarafından korumalar ile korunuyordu.
Bu gün Nevra'nın klasik iş günüydü.Artık yatağından kalkıp davalarına hazırlanması gerekiyordu.
Bu gün çok işi vardı üç dava kazanması gerekiyordu.Kazanacaktı da Nevra hırslı bir kadındı,aklına koyduğunu yapıyordu.4 senedir avukat olmasına rağmen çok başarılıydı.
Çalan kapı ziliyle oflayarak gözlerimi açtım.Bir uyutmadınız be kardeşim!
Yataktan kalkıp aşağıki kata indim.Oflayarak kapıyı açtım.Karşımda elinde koca bir buket gül ve gülümseyerek bana bakan Ateş'i gördüm.
Kocaman gülümseyerek Ateş'in boynuna atladım.Bir elini belime sardı ve beni kaldırdı,bacaklarımı beline dolayıp dudağına ufak bir öpücük kondurdum."Seni çok özledim ne bitmez gorev miş ya?"gülümseyip salona doğru yürümeye başladı.Koltuğa oturup beni de kucağına oturtmuştu."Bende seni çok özledim sevgilim.Ama ne yapayım şu Kara'yı bulmaya çalışıyoruz"
Yüzümdeki gülümseme soğmuştu.Kara denen adam çok belalı,tehlikeli bir mafyaydı.Ateş neredeyse tum davalarında savcıydı ve Kara denen adamı hapse tıkmak için herşeyi yapıyordu.Bu yüzden de Kara Ateş'in mesleğini bitirmek ve öldürmek istiyordu.Uzun zamandır Ateş onu arıyordu.Ateş çok iyi,başarılı bir savcıydı.
Ellerimi boynuna sarıp"Birşey bulabildin mi"başını hayır anlamında salladı"Adam herşeyi çok iyi gizliyor,arkasında bir iz bırakmıyor.Ama ben bir açığını bulucam."
Onu düzelterek"Bulucaz,unuttun mu işin içinde bende varım?"başını salayıp dudaklarını dudaklarımın uzerine kapattı.Belimi okşayarak yavaşça beni öpüyordu.Ellerim boynunda ona yavaşça karşılık veriyordum.
Onu özlemiştim...hemde çok fazla.
Ateş'le babam sayesinde tanışmıştık.Babamın düzenlediği bir aile yemeğinde tanışmıştık.
O gün hayatımın aşkını bulacağımı nereden bilebilirdim ki?
Ateş'le neredeyse bir yıldır süren bir ilişkimiz var.İkmimizde birbirimizi çok seviyoruz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gitme(+18)
Action"Beni bir gün sakın bırakıp gitme" dedi yorgunca.Göz yaşlarımı silip"Seni bırakıp gitmem"diyip ona sarıldım.