2.bölüm

37 22 44
                                    

Huhu ben geldimmmm.

Nasılsıniz?

Oy ve yorum yaparsanız çok mutlu olurum.

İyi okumalar

----------------------------------------------------------

21 sene önce

"Nevra küsme çikolatam.Babamız öyle demek istemedi"küçük Nevra kollarını göğsünde birleştirmiş,dudaklarını büzmüştü.

"Giy buydan çeninle konuymak istemiyorum"abisi haline dayanamayıp koca bir kahkaha attı.Yanına oturup ona sıkıca sarıldı.

Ama Nevra ona sarıldı mı?

Hayır.inadı inat sarılmadı,somurtmaya devam etti.Abisi üzgün bir tonda"Bana sarılmicakmısın çikolatam"Nevra kararsız kaldı.Sarılırsa küslük biterdi,ve ona ilgi vermeyi keseceklerini düşünüyordu.Ama sarılmazsa küslük devam edicekti ve annesi,abisi onun üzerine daha çok düşeceklerdi.

Nevra en son dayanamayıp abisine sarıldı.Abisi başına bir öpücük kondurdu."Seni çok seviyorum kardeşim.Sen benim herşeyimsin."

Günümüz

Bazen gözünün önünde olan şeyleri görmezsin.Veya görmek istemezsin.

Gözümün önünde bana ihanet ediyormuş ta benim haberim yokmuş.

Sevdiğim,aşık olduğum adam bana ihanet etmişti..

2 gün önce

"Avukat hanım buraya izinsiz geldiğiniz yetmiyormuş gibi bide bağırıyorsunuz.Rüzgâr bey yok.Böyle girdiğinizi öğrenirse herkesi yakar."Beni engellemeye çalışan kıza baktım.Boyum ondan uzun olduğu için üstten bakıyordum.

"Eğer geçmeme izin vermezsen ozaman sizi ben yakarım"diye bağırdım.Bir kaç koruma hızlıca yanımıza doğru ilerliyorlardı.

İki koruma da yanıma gelerek"Napıyorsunuz hanımefendi.Rahatsızlık veriyorsunuz böyle şirkette bağıramazsınız"dedi koruma bıkınlıkla.Elimi kızdan kurtararak"Patronunuzla görüşmek istiyorum.Görüşmeden de gitmeyeceğim."koruma ve kız bıkınlıkla nefes verip birbirilerine baktı.

Gülümseyip etrafa baktım ilerideki tekli koltuğa oturup,bacağımı bacağımın üzerine attık.Herkes bana şaşkınlıkla bakıyordu.

Ben kafama koyduğumu yaparım.Yaptım da.

Geriye sadece Rüzgar'ın gelmesini beklemek kaldı.Çantamdan telefonumu çıkarıp Helin'e gelmeyeceğime dağir mesaj yazdım.

Neredeyse yarım saat kadar oturup Rüzgar'ın gelmesini bekliyordun.Onunla gerçekten görüşmem gerekiyor.

İhtiyardan işime yarayacak bilgiler almıştım.

Anladığım kadarıyla Tahir,Rüzgar'ın üvey kardeşini seviyormuş.Abisi bu ilişkiyi onaylamıyormuş,ama kız Tahir'i seviyormuş.Gizli saklı ilişkiyi sürdürmeye çalışıyormuş.Abisi de bu yüzden Tahir'i bitirmeye çalışıyormuş.

Başını elime dayayıp telefonuma bakıyordum.Sert adımlarla bana doğru yürüyen adama baktım.

Bingo.

Rüzgar bana doğru yürüyordu.Hemde sert bakışlar ve adımlar ile.Yanıma vardığında bir şey söylemek için araladım ama"Odama"diye susturdu.

Bana son bir bakış atıp odası zannettiğim yere girdi.Koca bir nefes aldım.Bana bakan kıza gülümseyip oturduğum yerden kalktım.Hızlıca odaya doğru yürüdüm ve girdim.

Karşımda büyük camların karşısına geçmiş manzarayı izliyordu.

Umarım istediğim şeye ulaşırım.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 24 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Gitme(+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin