Araf'ı en son gördüğüm günün üstünden 4 gün geçmişti ve engelini kaldırmama rağmen Araf ile hiç konuşmamıştık.
Her ne kadar Araf'ı sevmesemde onu kızdırmak hoşuma gittiği için odama çıkıp, üzerime siyah bir gece elbisesi giyindim. Ardından oldukça sexi bir fotoğraf çekildim.
İnstagram hesabımı kısa süreliğine gizli hesap yaptıktan sonra hikayemi sadece Araf'a açarak çekildiğim fotoğrafı paylaştım.
@tutku_ayann
Fotoğrafı paylaştıktan sonra Araf'ın hikayemi görüp, cevap yazmasını beklemeye başladım.
Birkaç dakika sonra nihayet beklediğim bildirim geldi.
*Araf Karan hikayenize yanıt verdi*
Bildirimin üstüne tıklayıp, Araf'la olan sohbetimize girdim.
Araf.karan: "Senin elin yerine, benim elim o güzel göğüslerinin üzerinde olmalıydı."
Tutku_ayann: Onu anca rüyanda görürsün Arafcığım.
Araf.karan: Doğru.
Tutku_ayann: Doğru mu?
Araf.karan: Evet.
Araf'ın yazdığı 'Evet' kelimesi kalbimin korkuyla teklemesine neden oldu.
Araf benden vaz mı geçiyordu? Geçemezdi. Araf Karan benden vazgeçemezdi.
Tutku_ayann: Sonunda benden vaz mı geçiyorsun Araf Karan?
Araf.karan: Seni yatağımda görmeyi istiyorum Tutku ama sen benim için ıslanmana rağmen beni kendinden kovup, başka birini çağırıyorsun.
Haklıydı, ne dese haklıydı ama benden vazgeçemezdi.
Eğer vazgeçmesi gereken biri varsa o kişi bendim. Araf'la birlikte olamam çünkü o benim babamı benden aldı.
Araf, bu hayatta en çok sevdiğim kişiyi benden aldı.
Babam benim kollarımın arasında Araf yüzünden son nefesini verdi.
Tutku_ayann: Ne yani Araf, babamın ve abimin katiliyle birlikte mi olsaydım?
Araf.karan: Haketmişlerdi.
Araf.karan: İşlerime karıştılar Tutku. Ben abin yüzünden 5 yıl hapis yattım. Şimdi bana onları savunamazsın.
Tutku_ayann: Abimin savunulacak bir yanı yok Araf, o bir pislikti ama babamın ne suçu vardı?
Tutku_ayann: Benim babam polisti Araf, elbette senin pisliklerini açığa çıkaracaktı. Bu onun göreviydi.
Tutku_ayann: Ayrıca her şeyi geçtim sen biliyordun, babamın bu hayattaki tek sığınağım olduğunu, ondan başka kimsem olmadığını biliyordun ve bunları bile bile babamın canını benim kollarımın arasında aldın, senin yüzünden babam benim kollarımda son nefesini verdi!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Araftaki Kızıl Kıyamet +18 (Yarı Texting)
Aktuelle LiteraturSiz: Bir gün senden ve bütün bu pisliklerinden kurtulacağım. 0543**: İstediğini sana verebilirim küçük kadın. 0543**: Seni her daim yatağımda görmek istediğimi biliyorsun, bana gel güzelim. 0543**: Bana gel ve bende her kucağıma oturuşunda borcun...