(1) Gör Beni

12.9K 455 233
                                    

Kurgu yetişkin içerikli okurların içindir şiddet , argo, küfür ve piskolojinizi kötü etkileyebilecek her türlü içerik barındırmaktadır...

Travması tetiklenebilecek olan okurlar okumasın. Ayrıca yorumlarınızı saygı çerçevesi içinde yapın lütfen.

Yaş farkı vardır rahatsız olacak olan arkadaşlar okumadan bırakabilir. Bu uyarıyı yapıyorum çünkü sonrasında gelecek olan linçleri kabul etmiyorum. Kitabın başında uyarıda bulunduğum hâlde okuyup linçleyen her hesabı engelliyorum ve linç yorumlarını siliyorum.

16/03/2024 Tarihinde yazılmaya başlamıştır.

Okurken satır arası yorum yapmayı unutmayın seviyorum sizi...

Başlama Tarihlerinizi Alabilir miyim?

-

-

Odama giren soğuk rüzgar sarı saç tutamlarımı dalgalandırırken. Bedenimi pencerinin pervazına yaslamış bir şekilde onu izliyordum. Bu mesafeden bile belli olan gergin yüz hatları ve her zaman çatık olan kaşları ile içine çektiği dumanı havaya teslim etti. İçtiği sigara olup içine sızmak istedim. Kalbine girmek deliler gibi sevdiğim bu adam tarafından sevilmek istedim.

Dudaklarımda acı bir tebessüm peyda olurken dikkatle izledim. Büyük yapılı bedenini arabaya yaslamıştı , ince uzun kemikli parmaklarının arasında duran sigarasını dolgun dudaklarına yerleştirip içine çektiğinde iç çektim. İçtiği sigarası bitince gidecekti. Gitmesini istemedim o sigara sabahın ilk ışıklarına kadar hiç tükenmeden yansın istedim.

Sabahın ilk ışıklarına kadar izlerim seni Direnç , keşke görebilsen sana aşık olan beni. Keşke duyabilsen seni seviyorum diye haykıran sesimi, nefesimi. Bakışlarının değdiği tenimin ne denli bitap düşüp sensizlik çektiğini. Bakışlarında kendimi göremedikçe ezilen beni görebilsen keşke.

Herşeyi görebilen "Direnç Zemheri" benim aşkımı görmek istemiyordu...

Herşeyi duyabilen "Direnç Zemheri" benim ona çığlık çığlığa attığım aşk itiraflarını duymak istemiyordu.

Direnç , başta hayranlık diye nitelendirdiğim duygularımı karşılıksız bir sevdaya dönüştüren adam.

İki aydır korumalığımı yapan bu adama aşıktım. Sert bir yapısı ve yaşının vermiş olduğu bir olgunluğa sahip olan bu adam beni derin bir girdabın içine çekmiş ve ona ulaşmaya çalıştıkça o girdaba daha fazla kapılmamı sağlamıştı.

Aramızda dokuz yaş vardı. Direnç yaşına göre oldukça genç bir adamdı. Yıkılmaz tabuları olan ve sınırlarını asla aşmayan karşısında ki insanında sınırlarını aşmasına müsade etmeyen bir adamdı. Direnç ile muhatap olduğunuz zaman onun belirlediği sınırların dışına çıkamazdınız. Çünkü "Direnç Zemheri" buna izin vermez.

Aramızda onun tarafından örülen buzdan duvarlar vardı. Bu beni yığdırır mıydı. Elbette hayır. Kazanacağım bu inatçı ve suratsız adamın kalbini kazanacağım. Dakikalar birbirini ardı ardına kovalarken içtiği sigarayı yere atıp ayağı ile ezdi. Yaslandığı arabadan doğrulduğunda gidecek olması yine canımı sıkmıştı. Yarın sabah yine onu görecek olmak tek tesellimdi. Babama burda kalabileceğini söylemiştim. Sırf geceleri onu daha fazla görebilmek için ama babam bunu ona zaten teklif ettiğini ama onun reddettiğini söylemişti. Dağınık kravatını eli ile çekip çıkardığında her bir hareketini izliyordum. Bakışları beni bulduğunda aramızda ki mesafe bile sorgular nitelikte duran bakışlarını ve her zaman çattığı kaşlarını fark etmeme engel değildi.

Zarif Acı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin