(5) Serzeniş

4.9K 275 218
                                    

Oy kullanıp yorum yapmayı unutmayın seviyorum sizi ♥️

-

-

"Turkuaz gözleri çok güzeldi, beyaz tenin üzerinde düşen uzun saçlarıyla oldukça yakışıklı bir adamdı"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Turkuaz gözleri çok güzeldi, beyaz tenin üzerinde düşen uzun saçlarıyla oldukça yakışıklı bir adamdı"

Tenimde hissettiğim parmaklar ile sert bir nefes verdim. Gözlerimi hafifçe açtığımda yastığımın altında ki bıçağı kavrayarak üzerime doğru eğilmiş bedenin boynunu kavradığım gibi bedeni kendime doğru çekip bıçağı boynuna bastırıp kısık gözlerimi tamamen açtım. Bana şaşkınlıkla bakan Ali'yi gördüğümde sert bir nefes daha verdim ve bıçağı boynuna biraz daha bastırarak gözlerinin içine baktım.

Turkuaz gözlerinde bariz bir şaşkınlık varken odanın içine sızan gün ışığı da odayı hem aydınlatıyor hem de ısıtıyordu.

"Günaydın öpücüğümü vermek için mi geldin?" Dediğimde bıçağı hafifçe bastırarak gözlerinin içine dikkatle baktım. "Bir şeyler yemen için uyandırmak istedim yalnızca" dediğinde sesi tok çıkmıştı. Turkuaz gözleri oldukça derin bakıyordu.

Dudaklarımı büzerek sıcak nefesimi yüzüne üfledim. "Öpücükle uyanmayı tercih ederim bir daha ki sefere unutma lütfen" dediğimde üzerinden doğrulup elimde ki bıçağı yatağın üzerine attım.

"Yastığının altında bıçak taşımak gibi tatlı huylarının olduğunu bilmiyordum beni şaşırtıyorsun" dediğinde doğrulup rahat bir pozisyonda oturmaya başladı. Omuzlarımın ardından ona baktığımda turkuaz gözleri üzerimde geziniyordu.

"Çok daha tatlı huylarım var ihtiyar, inan bana beni tanıdıkça bırakmak istemeyeceksin" dediğimde göz kırpmıştım. Odanın banyo kısmına gitmek için adım attığımda bileğimden yakalayarak bedenimi kendine çevirdi. Turkuaz gözlerinde bariz bir öfke varken sırıtıyordum kesinlikle yaş takıntısı vardı ve onu burdan vurmak çok.. alçakça mı denirdi. Oysa ki oldukça keyifliydi.

"Şımarık bir kız çocuğu gibi davranmayı kes! Senin karşında ne istediğini bilmeyen yeni yetme, serseri bir adam yok. Benimle konuşurken kullandığın sıfatlara dikkat et yoks-" ona doğru biraz daha yaklaşıp gülümsedim.

"Yoksa ne beni babama şikayet mi edersin Ali abi?"

Sesim oyunbaz bir tınıda çıkarken avuç içini belime yaslayarak kendine doğru çekti. Tenlerimiz birbirine çarparken dudaklarımın arasından titrek bir nefes verdim.

Bakışları bedenimi titretiyordu, sersemletiyor ve sağlıklı düşünmemi engelliyordu. Bu yaşlı adam bana hiç iyi şeyler yapmıyordu.

"Defne seninle sevişmeyeceğim ama sınırlarımı zorlarsa-"

"Sevişir misin?" Gözlerimi kırpıştırarak konuştuğumda başını belli belirsiz sallayıp gülümsedi.

"Hayır yaşıma yakın bir kadın, belki de bir fazla kadın ile olan seks hayatıma bir geceliğine tanıklık edersin" dediğinde yüzümü buruşturdum.

Zarif Acı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin