Riki, son yaşadığı duygusal karışıklıkların ardından hayatına biraz uzaklaşma ve sakinlik getirmeye karar vermişti. Olayların etkisiyle bir süre kendisine zaman ayırmak istemişti. Birkaç gün boyunca, kafasını dinlemek için sakin bir köy evine kaçtı.
Köy evinde, doğanın huzur veren sesleri arasında huzurlu bir atmosfer buldu. Her sabah erkenden uyanıp doğa yürüyüşlerine çıkıyor, güneşin doğuşunu izliyor ve kendi iç dünyasıyla baş başa kalıyordu. Bu zaman dilimi, ona duygusal denge ve iç huzur getiriyordu.
Ancak, Riki'nin sakin kaçışı, onun gerçek dünyadaki sorunlarından kaçmasına yetmiyordu. Zihninde hala Heeseung'la yaşadığı karmaşık duygular ve geçmişteki kırıklıklar yankılanıyordu. Ne yapacağını ve ileride ne olacağını düşünerek, içindeki belirsizlikle yüzleşmeye çalışıyordu.
Bir gün, köy evinde tek başına otururken, telefonu çaldı. Merakla telefonu açtığında, karşısındaki ses onu şaşırttı. Onunla ilgili bir haber miydi, yoksa yeni bir dönemin başlangıcı mı?
Telefondaki ses, Riki'yi derin düşüncelere daldıran ve içindeki belirsizlikleri artıran bir dizi soruya yol açtı. Beklenmedik bir çağrı, onun düşüncelerini bir kez daha dalgalandırdı ve geleceğe dair yeni bir umut veya endişe kaynağı mı olduğunu merak etti.
Karşısındaki ses, sessizlik içinde uzun bir an bekledikten sonra konuşmaya başladı. "Riki, burada olmanı istiyorum. Seninle bir şeyler konuşmalıyız."Bu sözlerle, Riki'nin içindeki belirsizlik ve merak daha da arttı. Kimdi bu ses ve ne konuşmak istiyordu? Yeni bir dönemin kapısını mı aralıyordu, yoksa geçmişteki kırıklıkların izlerini mi takip ediyordu? Riki, telefonun diğer ucundaki sesin ardındaki gerçeği öğrenmek için merakla beklemeye başladı.
Telefondaki sessizlik, Riki'nin içindeki merakı ve endişeyi arttırırken, karşısındaki ses nihayet konuşmaya devam etti. "Riki, lütfen bana bir şans ver. Seninle yüz yüze konuşmalıyız. Her şeyi açıklamalıyım."
Riki'nin içindeki karmaşık duygular, bu beklenmedik çağrının ardından daha da yoğunlaştı. Bir yandan geçmişte yaşadığı kırıklıkların izleri hala taze iken, diğer yandan geleceğe dair belirsizliklerle başa çıkmaya çalışıyordu. Karşısındaki kişi kim olursa olsun, Riki artık gerçeklerle yüzleşmeye hazırdı.
"Tamam," dedi sonunda, kararlı bir sesle. "Seninle buluşabilirim. Ama lütfen her şeyi açıkça konuşalım. Artık gizemlere ve belirsizliklere tahammül edemem."
Telefondaki ses, Riki'nin kararlılığını memnuniyetle karşıladı ve buluşma yerini ve zamanını belirlemek için anlaşmaya çalıştılar. Riki, yeni bir başlangıç için hazırlandı ve telefonu kapattıktan sonra içindeki heyecan ve endişeyle dolu bir bekleyişe girdi. Geleceğin ne getireceğini bilmeden, adımlarını atmaya hazırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlığın Dansı: Ritimlerin ötesinde'Heeki
FanficMotor sürücüsü Heeseung ile üniversite öğrencisi Riki, tesadüfen bir barda tanışır. Ancak bu görüşme, karanlık sırların ve tutkuların başlangıcı olur. İkisi arasındaki çekim, ritimlerin ötesinde bir dansa dönüşürken, geçmişin gölgeleri de onları tak...