40 8 3
                                    

BU BÖLÜM NSFW SAHNESİ VAR RAHATSIZ OLACAKLAR OKUMASIN!!!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

BU BÖLÜM NSFW SAHNESİ VAR RAHATSIZ OLACAKLAR OKUMASIN!!!

Sabah güneşi, odanın perdelerinden içeriye dolarken, Riki yavaşça gözlerini açtı. Hala Heeseung'un kollarında uyuyordu ve içinde bir huzur hissi vardı. Dün gece yaşadıklarını düşündüğünde, bir nebze olsun rahatlamıştı. Heeseung'un yanında olmanın, ona bir güven ve huzur kaynağı olduğunu fark etti.

Kısa bir süre sonra, Heeseung da uyandı ve Riki'ye hafifçe gülümsedi. "Günaydın," dedi nazikçe, sesindeki sıcaklık ve sevgiyle. Riki, ona gülümseyerek karşılık verdi ve "Günaydın," dedi yumuşak bir ses tonuyla.

Kahvaltı hazırlamak için mutfağa geçtiklerinde, birlikte geçirecekleri yeni bir günün heyecanını hissediyorlardı. Geçmişte yaşadıkları zorluklara rağmen, şimdi birlikte geleceğe bakıyorlardı. İkisi de birbirlerine olan sevgilerinin ve bağlarının gücünün farkındaydılar ve önlerindeki yeni güne umutla bakıyorlardı.

Heeseung, Riki'nin dün gece neler yaşadığını merak ediyordu. Onun için endişelenmişti ve ne olduğunu öğrenmek istiyordu. Nazikçe Riki'ye dönerek, "Dün gece seni böyle huzursuz gördüm ve içim rahat etmedi. Neler yaşadığını anlatır mısın?" diye sordu

Riki, Heeseung'un samimi ilgisini hissederek, bir an tereddüt etti ancak sonra içinde birikenleri paylaşmaya karar verdi. Derin bir nefes alıp, dün gece yaşadıklarını anlatmaya başladı. Zorluğa rağmen, duygularını ifade etti ve Heeseung'a olan güveniyle paylaştı.

Heeseung, Riki'nin anlattıklarını dikkatle dinlerken, içten bir şekilde ona destek oldu. Onun acılarını ve zorluklarını paylaşmak, ilişkilerini daha da güçlendirdi ve birbirlerine olan bağlarını derinleştirdi. Birlikte yaşadıkları bu an, aralarındaki güven ve anlayışın daha da pekişmesine yol açtı.

Heeseung, Riki'nin anlattıklarını dinlerken içsel bir sıkıntıyla başa çıkıyordu. Riki'nin yaşadığı zorluklara tanık olmak, onu derinden etkiliyordu. Ancak, sakince kalarak ve dikkatlice Riki'yi dinlemeye devam etti. İçindeki öfkeyi bastırarak, Riki'ye olan sevgi ve desteğini hissettirmeye çalışıyordu.

Riki'nin duygularını ifade ettiği her cümleyi önemsedi ve onun yanında olduğunu hissettirmek için elinden geleni yapıyordu. Onun acılarını paylaşmak, Heeseung'un kalbinde daha derin bir bağ oluşturuyordu. Her bir zorluğu birlikte aşacaklarını bilmenin verdiği güvenle, Heeseung sakin ve sabırlı bir şekilde Riki'nin yanında durdu.

Heeseung, Riki'ye sıkıca sarılarak ona sevgisini ve desteğini gösterdi. Ardından nazikçe konuşarak, "Bu akşam seni güzel bir yere götüreceğim, hazır olur musun?" dedi. Gözlerindeki sevgi ve heyecan Riki'ye yansıyordu

Riki, Heeseung'un teklifini duyunca gülümsedi ve "Tabii, hazırım," dedi coşkuyla. Onunla birlikte olmanın heyecanıyla doluydu. Heeseung'un ona güzel bir sürpriz yapacağını bilmek, kalbini ısıtıyordu. İkisi de birlikte geçirecekleri bu özel akşam için heyecanlanıyorlardı

Karanlığın Dansı: Ritimlerin ötesinde'HeekiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin