İnkar Etmek İstiyorum

348 21 11
                                    

DİDEM'DEN

Kerem gittikten sonra kendime gelmeyi bekledim bir süre. Derin derin nefes aldım. Çocuk kalbe zarardı..

Telefonuma gelen mesaj sesiyle elime aldım telefonu.

Benan:Kaptan nasıl oldun?

Benan:Bugün de gelmedin merak ettik.

Bekletmeden yazdım.

Siz:İyiyim Benan, sağ ol sorduğun için.

Siz:Bugün de gelemedim malesef dinlensem daha iyi olurdu.

Benan:Kaptan öyle inanmıyormuş gibi olmasın da sen iki elin kanda olsa üst üste 2 gün gelmemezlik yapmazsın.

Benan:Hele ki önümüzdeki maç senin için bu kadar önemliyken.

Benan:Didem bak kızım sen bizim kaptanımızsın saygımız sonsuz ama her şeyden önce sen bizim kardeşimizsin.

Benan:Şu kaptanlık olayına çok kaptırıyorsun kendini hiçbir şeyini anlatmıyorsun, kendine gel almayayım ayağımın altına.

Benan:Şimdi sana geliyorum ve her şeyi en ince ayrıntısına kadar anlatıyorsun.

Benan:Özellikle Aktürkoğlu'nun neden erkenden antrenmandan ayrıldığını :D

Cevap vermeme izin vermeden sohbetten çıktı. Buraya geliyor olmalıydı anlaşılan. Benan zeki kızdı. Ama bu zekasını başka yerlere harcasa daha güzel olurdu tabi.

Sıkıntıyla oflayıp ayağa kalktım. Salonu düzeleyim derken zaten düzenli olduğunu gördüm. Aktürkoğlu her yeri temizlemişti zaten. Sadece üzerime örttüğüm pikeyi katlayıp yastığı odama götürdüm. Benan'ın evi çok uzak sayılmazdı o yüzden maksimum 10 dakikaya gelirdi.

10 dakikada ne yapabilirim diye düşünürken kahve yapmaya karar verdim. Mutfağa geçip nescafe çıkardım bize. Hiç Türk kahvesi yapamazdım şu an. Şansına küssündü. Kahveler hazır olunca kupaları alıp salona geçtim. O sırada kapı çaldı, Benan gelmiş olmalıydı. Elimdekileri koltuğun önündeki sehpaya yavaşça bıraktıktan sonra kapıya doğru adımlayıp bekletmeden açtım.

"Hoş geldin."

"Hoş buldum, Dido. Nasılsın?"

"Daha iyiyim, sağ ol. Sen nasılsın, antrenman nasıl geçti?"

Benan ellerini göğsünde bağladı.

"Ne o? Beni içeri almayı planlamıyor musun? İstenmiyor muyum ben Burada He?"

Hızla kafamı iki yana salladım.

"Saçmalama istersen Benan. Dalmışım öyle kusura bakma."

Kapıda kenara kayıp yer verdim ona.

"Geç buyur içeri."

Memnuniyetle sırıtıp ayakkabılarını çıkardı ardından salona geçti. Hemen koltuğa kurulurken yorgunluğu buradan bile belliydi. O kadar yorgun olmasına rağmen evde değil buradaydı. Seviyordum bu kızı, hakkı kolay kolay ödenmezdi.

"Fazlasıyla yorulmuşsun anlaşılan."

Kafasını onaylarcasına salladı be koltuğa yasladı.

"Okan hoca içimizden geçti. Hayır bir de Metin Hoca'yla birlik olmuşlar bir görsen aklın hayalin şaşar. Futbol kariyerim boyunca bu kadar çalıştığımı hatırlamıyorum desem yalan olmaz."

Bu isyanına gülüp yanına oturdum.

"Ee Türkiye'nin en büyük futbol kulübünde oynamanın sorumluluğu da büyük olur Benan Hanım. Alışsan iyi edersin."

İKİMİZİN GALATASARAY'IHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin