11-Enyém vagy

347 12 7
                                    

Nagyon ijesztő mennyi energiát használ fel arra,hogy ne öljön meg itt helyben. Mikor berontunk a putris,büdös,koszos lakókocsiba azon gondolkodom,mit keres Rafe ezen a helyen és miért nem az otthonába rángatott. A kanapén egy kontyba fogott fekete hajú srác szippantja fel az előtte lévő kisasztalt. Haha. Úgy értem kokózik.
-Country cluub!Kit hoztál haza,fiam?-dől hátra a poros bútoron. Rafe erős álla megfeszül,mielőtt kinyitja a száját.
-Fogd be a füled egy kicsit,jó?-ad neki parancsot,majd behurcol az egyetlen szobába és bezárja az ajtót.

‼️‼️‼️‼️‼️‼️🔞
-Mi a fa-szólalnék meg,de Rafe keze a torkomon, a falnak nyom és nem kapok levegőt,olyan erősen szorít hogy majd összecsuklik a légcsövem. Félek tőle. A fején,a nyakán végig...erek feszülnek a bőrének,vörös,nagyon vörös ahogy kiabál velem. És én nagyon fura vagyok,amiért bejön,hogy dühös.
-MI A FASZT KÉPZELSZ MAGADRÓL?-tapaszt még mindig a falhoz.Mit képzelnék?Nyel egyet.
-Azt hiszed,csak úgy ugrálhatsz egy másik faszira miután a nevemet nyögted?-hajít az ágyra,mint valami szatyrot.
-Nagyon nem vagy képben,nyuszi...-kezdi el agresszívan kigombolni a nadrágját,majd mielőtt a boxerét is lehúzná,rámnéz. És nem úgy mint eddig. Nem az aranyos legjobb barátomat látom már rajta,hanem azt az embert aki most kurvára tönkre akarja tenni a belsőszerveimet,amiért mással smároltam...Ó,ha ezt a szüleink tudnák...
-Öltözz,te kurva!-sziszegi a fogai közt. Ijedtemben ledobálom magamról minden ruhámat,majd a következő pillanatban rajtam tehénkedik. A boxer még mindig rajta, a szemembe néz.
-Fordulj meg!-mondja halkan,de kicsit sem lágy hangon. Megfordulok,most a hasamon fekszem és a takaróba kapaszkodva várom,mi következik.
-M..most megfogsz erőszakolni?-remeg a hangom
-Semmi olyat nem teszek,amit te nem akarnál nyuszi. Tanítok neked egy leckét,mert úgy látszik még mindig-pofozza meg a jobb farpofámat,a hirtelen csípő érzéstől felszisszenek.-ugyanaz-mégegy csípő érzés,most a másikon-a buta kislány-pofozza tovább a seggemet. A lábfejeimet forgatom ,próbálom elkerülni az ütéseket de nem tudom,mert a térdei közé fogta egész testemet.-vagy,mint mikor még én töröltem ki a szaros seggedet.
Egy hirtelen,erőteljes mozdulattal megfordít,lehúzza a boxerjét és a szemem majd kiugrik az ágaskodó hatalmas hímvesszője láttán. A térdemet a fülem mellé szögezi és belémtolja magát. Vagy inkább belémvágja,nem is tudom. Azt tudom,hogy nagyon régóta várok erre,és most,hogy itt van még jobb,így hogy megbüntet. Heves érzelmek kavarognak köztünk,én érzem.
A hasizma megfeszül minden egyes erőszakos lökésnél. A két bokámat a matracba süllyeszti, arra teszi mindkét könyökét. Megtámasztja magát és a fülembe súg,hangos nagyon hangos nyögések pattognak a falról.
-Úgy akarsz viselkedni mint egy kurva,huh?Énis úgy viselkedek,tetszik,mi?-nevet a kínomon. Sosem tudtam,hogy lehet vegyíteni a fájdalmat és a gyönyört,de íme Rafe Cameronnam ez is sikerül. A rekedtes,mély hangjától libabőrös leszek és a mellbimbóim az égnek merednek.Rafe elneveti magát majd bekapja a jobb mellbimbómat,farka közben folyamatosan ostromol. Ebben a pozícióban olyan mélyen van,hogy olyan érzés,mintha minden belsőszervemet ő mozgatná.
-Sa...sajnálom-nyögöm,de inkább sikítom az élvezettől ahogy nyaldossa a mellbimbómat és egyszercsak ráharap. A fogai közt megszívja,ami fáj nagyon fáj de egyben a mennyországba repít. Elélvezek egy hatalmas sikoly kíséretében.
-Sajnálhatod is,nyuszifül-folytatja még gyorsabban,még erőszakosabban nemtörődve azzal,hogy most élveztem el,még a csúcsról sem eresztett le,máris túlakar a repíteni.Minden levegő vételét érzem a nyakamon,a bőrfelületet harapja,nyalja,csókolja és szívja és ez mind mind mind megfog látszódni holnap,amitől még jobban akarom.
-Ezután,ezután csakis az enyém vagy,világos?-néz a szemembe sötét,tág pupillákkal és csak ekkor tűnik fel...be van állva. Bevan kokózva és rohadtul bejön,rohadtul vonzó,hogy a szer a karjaimba löki.-Nyuszifül...ha másra is mersz gondolni,nem leszek ilyen kegyelmes veled mégegyszer,értetted?-mondja olyan mély hangon,hogy azt hiszem elájulok. Imádom ezt a palit,főleg ilyenkor amikor ilyen ijesztően toxikus.
-I-igen!-próbálnák elmozdulni,hiszen olyan mélyen,gyorsan mozog bennem hogy megint elélvezek és közben átfut az agyamon,ha most kegyelmes milyen akkor ha nem az? A hasam környéke összeszűkül ahogy Rafe megállás nélkül dug a második orgazmusom után.
-Büszke vagy magadra?Ezt akartad olyan nagyon,igaz?-liheg,majd a mellbimbómat ízleli újra. Szétszakadok,nem bírom tovább.
-K..kérlek hagyd!-szisszenek fel a fájdalomra-hagyd abba!-sikítok.
Egy pillanatra megáll. Fegyverszünet,kihúzza magát belőlem. Széthúzza a puncim ajkait és egy nagyot köp a nyílásomba.Aztán megint belémvágja magát,annyi kegyelemmel hogy most a lábaim békapózban helyezkednek mellettem,de ígyis majd a fülemnél érzem a térdem. A két térdemre támaszkodik,hogy jobban kinyisson és ne legyen esélyem osszezárni a lábam.
-Hány éve is vágysz erre,nyuszi?4,igaz?Akkor még kettőt adj nekem!-egyik keze elereszti a térdemet és a csiklómon kezd eszeveszett gyorsan körözni. És én azon kapom magam,hogy egy könny szalad le az arcomon. Nem azért,mert fáj. Hanem mert az egész testem annyira túlterhelt a gyönyörtől amit Rafe most okoz nekem,hogy az valami elképesztő. Összerándul a lábam, remegek és megint elélvezek. A tágító érzés egyre erősödik ahogy Rafe mozog bennem. Ő is hangosan zihál,a levegő vétele rövidül majd 1..2..3 én élvezek el először majd Rafe kihúzza magát és egy erőszakos lökéssel,engedélyem nélkül a számba élvez.
-Nyeld le mindegy cseppig!-utasít,és nem merek ellenkezni mert félek mit tesz ha megtagadom a parancsait.

-Whooo Country Club azigen,mocskos kiscsaj!-hallom a fiú hangját az ajtó túloldalán és az arcom a vörös legvörösebb árnyalatává válik,mikor feleszmélek,hogy ő hallott mindent. Rafe elterül melletem,felkapja hosszú karjával a földről a boxerét majd arra kér,hogy vegyem fel a pólóját amit idedob nekem. Én pedig felveszem és egy pillanatra reménykedek,hogy a vad szex után megölel vagy ilyesmi..
-Sofiaval mi lesz?-kérdezem ahogy felé fordulok. Még egy kicsit zihál,de már nyagjából lenyugodott ahogy énis.
-Sofia nincs többé a sztoriban-húz közel magához,amitől a szívem dob egy szaltót.-Mostmár az enyém vagy,nyuszi.Azt veszed fel,ami nekem megfelel,azzal beszélsz aki nekem megfelel és azt csinálsz,amivel engem tiszteletben tartasz. Különben olyan módszerekhez fogok folyamodni amit nem biztos,hogy élvezni fogsz.
Hűha. Annyira vonzónak találom,hogy ilyen domináns. Szeretném,hogy uraljon engem.
-És miért nem a saját házadban alszunk?-kérdezem,de erre nem felel. Ezt annak vélem,hogy alszik,így belébújok és énis elalszom. És pont ez az amire annyira vágytam. Hogy az övé legyek,ő az enyém. És itt vagyunk,egymás karjában alszunk el. Egy pillanatra átsiklik a gondolataimon Wheez,de aztán arra gondolok,hogy úgyis megbocsát.Megért.Ő a legjobb barátom,semmi kifogása nem lesz,addig amíg én boldog vagyok.

Naabot mo na ang dulo ng mga na-publish na parte.

⏰ Huling update: Feb 26 ⏰

Idagdag ang kuwentong ito sa iyong Library para ma-notify tungkol sa mga bagong parte!

SzívtelenTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon