1-Yabancı

238 17 2
                                    

Sabah uyandım ve rutin işlerimi halletmek için banyoya girdim.Yaklaşık 15 dakika sonra banyodan çıktığımda karşımda hiç tanımadığım bir yüzü görmeyi beklemiyordum. Anın verdiği şaşkınlık ve tedirginlikle çığlığı bastım. Nasıl olduğunu anlamadığım bir şekilde karşımdaki yabancı elleri ağzımda olacak şekilde beni duvara yasladı.

"Şimdi elimi çekeceğim ve sen bağırmayacaksın." diye tehditvari bir söz söyledi.

Elini çektiğinde "sen kimsin ve benim evimde ne arıyorsun "diye bir söz savundum.

Anında "Asıl sen benim evimde ne yapıyorsun" diye bağırdı.

Hala duvara yaslı olduğumu farkederek duvardan uzaklaştım ve ona "Burası benim evim aptal "dedim.

"Sana neden yalan söyleyeyim ki "dedi ve hiç farketmediğim yerde duran çantasından bir belge çıkardı ve bana sinirle uzattı.
Belgeyi hızlıca aldım ve okumaya başladım. Okuduklarımla ani bir şoka kapıldım.Bu belgeye göre ev onun üzerine gözüküyordu. Ama bu nasıl olabilir bu evde 2 yıldır ben yaşıyordum.

Sinir ve tedirginlikle "Burada yazanlara anlam veremedim ama bu ev benim zaten işime çok geç kaldım birsde sizinle uğraşamam evimden defol gidin! dedim.

"Hah! Sanki benim sizinle uğraşacak vaktim var ama bu iş burda bitmedi bu ev benim ve yarın bu evden çıkacaksınız" dedi ve evi terk etti.
Ben de daha demin yaşanan olayların şaşkınlığla işe gitmek için hazırlandım.

♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤

Wild FlowerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin