Keyifle Okursunuz Umarım♡♡[2 hafta sonra]
^Taehyung'tan^
Eve vardığımda geceydi.Bavullarımı salonda bıraktığımı farketmeden hızlıca banyoya girdim.2 hafta londrada kalmak bana iyi gelmişti.Düşündüm.Aklıma zehir olan her şeyi düşündüm.Onu bu iki hafta boyunca aklıma getirmemeye çalıştım ama nafile.Gittiğim her yerde,yediğim yer yemekte,aldığım her nefeste sadece o aklıma geldi.Yüreğim bir yangın yerine dönüştü ve ben farketmeden onu her gün daha fazla harladım.
Düşündüm.Gerek var mı bu kadar acı çekmeme diye günlerce düşündüm.
Bencil gibi duruyorum değil mi?Ama lanet olsun ki sadece onu düşünüyorum.
Bu iki hafta boyunca aklıma takılan en büyük sorun neden o idi?
Neden herkese siktiri çektiğim bu hayatta sadece onun açtığı kalp kırıklığı bana nefes aldırmıyor?Neden!?Farkına vardığım çok şey oldu.Mesela yıllar önce aşka kapattığım kalbimin bir tek ona aç olduğunun farkına vardım.Şu sonu olan dünya hayatında ona aşık olduğumu söylemeden gidersem cehennemi yaşayacağımı farkettim. Bundan dolayı artık kendimi geri çekmeyecektim.Umarım ki benden vazgeçmez.
Banyodan çıktıktan sonra yatağıma uzandım ve derin bir uyku çektim.Sabah burnuma gelen güzel yemek kokularıyla uyandım.Hızlıca mutfaka indim ve jungkookun kahvaltı hazırladığını gördüm.
"Ah!Günaydın taehyung.Sonunda uyandın.Bende bize kahvaltı hazırlıyordum.
Tam benim geldiğimi nasıl öğrendin diyecektim ki gece salonda bıraktığım bavullar aklıma geldi.
"Günaydın jungkook.Eline sağlık zahmet etmişsin."
"Hiçte bile hergün yaptığım şeyler zaten.Hadi masaya geçelim."
Jungkook her ne kadar rahat davranmaya çalışsada gergin olduğu yüzünden belli oluyordu.Çaktırmadan sürekli yüzüme bakıyordu ama farkediyordum.
"Jungkook iyisin değil mi?"
"Ben mi?İyiyim taehyung ne oldu ki?"
"Çok gerginsin rahatla lütfen.Aslında ben seninle son olan olaylarla ilgili konuşmak istiyorum.Londrada düşünecek epey vaktim oldu.
Jungkook öncelikle sana bağırdığım için çok üzgünüm.O an sadece bana yalan söylediğin gerçeği zihnimde dolaşıp durdu ve sana patladım. Evet kırıldım.Bunu inkar edemem ama senin yüzündeki kırgınlık beni daha çok yaktı.
Londrada düşündüğüm tek şey sendin jungkook.Sadece sen...Ben kalbimi sevgiye kapatmıştım jungkook.Hemde açılmamak üzere.Ama sonra sen geldin.Ben farkettim ki tekrar sevgi denen o lanet duyguyu tekrar tatmak istiyorum.Hem de senin kalbinden.
Ve jungkook senden bir karşılık beklemiyorum.Evet üzülürüm ama bu sana olan sevgimi asla azaltmaz.Ayrıca sana asla kırgın ve kızgın değilim jungkook.Yanımda lütfen gergin olma.Senin gülümsemen dünyaya bedel.Beni içimi ısıtan gülümsemenden mahrum bırakma."
"Ben...Çok teşekkür ederim beni sevdiğin için.Bana zaman tanı olur mu ben şuan net bir cevap veremem ama benimde sana karşı hislerim var sadece biraz birbirimizi tanımalıyız diye düşünüyorum.Şey olabiliriz.FLÖRT...evet flört olabiliriz."
"Flört olacağız.Tanrım!!Ne kadar mutluyum bilemezsin."
Bu sözlerim karşısında şirince gülümsedi.Gülümsemesi bana cenneti anımsatıyor...
○○○
Kahvaltımızı yaptıktan sonra solana geçip film izlemeye başladık.Bende bir yandan jungkooka londrada geçirdiğim iki haftada neler yaptığımı anlattım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wild Flower
FanficJungkook nerden bilebilirdi ki sabahın köründe evinde göreceği bir yabancının onun kalbini çalacağını... ^Semetae^ ♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤ Bu fic Her Yerde Sen dizisinden uyarlamadır.Diziyi izleyenler kitabın konusunu iyi kötü anlar zaten. Keyifl...