Oy verip yorum yaparsanız çok sevinirim iyi okumalar.♡♡♤
Çarşamba
___________Sabah uyandığım gibi direkt mutfağa indim.Bugün işe kendim gidecektik.Çünkü taehyungun toplantısı vardı.Kendime kahve hazırladığım gibi hemen evden çıktım.Kapının önüne çağırdığın taksiye bindim ve şirkete gideceğimi söyledim.Yalaşık 45 dakika sonra şirketin önüne taksi şirketin önüne geldi.Hemen inip şirketin kapılarından içeri girdim.Direkt çalışma masalarında oturan arkadaşlarımın yanına gittim.Bugün taehyungun terasta röportajı olacakmış.Bana evdeyken bu konudan hiç bahsetmemişti.Belkide yeni gelişmiştir diye düşüncelerimi sineye çektim.Arkadaşlarımın yanından ayrılıp kendi masama oturdum ve taehyungla projem için gezdiğimiz mekanlar hakkında aldığımız notları bilgisayara geçirdim.Yaklaşık 2.30 saat sonra şirketin kapılarından taehyungun geldiğini gördüm.Beni farkettiğinde kısacık gülümseyip hemen odasına girdi.
Ah!Yine aynı şey oluyor.Bu aptal kalbim çok fena atıyor.Yaklaşık 1 saat geçmişti.Birazdan taehyungun röportajı başlayacaktı. Nedensizce çok heyecanlandım.Terasta gerekli olan ekip kuruldu ve taehyungu makyaja aldılar.Taehyung tamamıyla hazır olduğunda röportaj başladı.
Sunucu kadın ilk olarak taehungun neden bu şirketi seçtiğini sordu.Her ne kadar işlerimiz iyi olsada çok bilindik bir şirket değildik.Taehyung sunucunun bu sorusu cevap olarak"Bilindik ve popüler bir şirketi seçseydim o şirket emin olun bensizde çok iyi olabilirdi.Ama ben bu şirketin seçtim çünkü farkımı ortaya koymak istiyorum."cevabını verdi.Sunucu hemen ardından yakın zamanda yeni çalışmalar görüp göremeyeceğimizi sordu.Taehyung bu soruya elimizde hem kendimizin hemde başka şirketlerden projeler olduğu cevabını verdi.Sunucu soru sormaya devam etti.
En sonunda taehyungun bir ilişkisi olup olmadığını sordu.Taehyungun bu sorudan rahatsız olduğunu yüz ifadelerinden anladım.Cevap olarak gözlerimin içine bakarak"Şuanlık bir ilişkim yok"cevabını verdi.Ben yanlışmı gördüm yoksa taehyung benim gözlerime bakarak henüz yok mu demişti.Ah!Gerçekten utançtan yerin dibine girecektim.Bu soruyla röportaj bitmişti ve herkes kendi işine dönmüştü.Bende içimdeki heyecan ve utanç duygusuyla kendi masama dönmüştüm.
○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○
Mesai saatimin bittiğini farkederek taehyungun odasına doğru yürüdüm. Kapıyı çaldım gir komutunu alınca içeri girdim.Beni görünce "Ah!Jungkook bende tam seni çağıracaktım.Çıkalım istersen "dedi.Kafamı onay verir bir şekilde salladım ve şirketten çıkıp eve doğru yol aldık.Eve geldiğimizde her zamanki gibi ilk hemen üstümü değiştirdim ve yemek yapmak için mutfaka indim.
"Taehyung istediğin bir yemek var mı?"diye sordum.
"Hayır.Ne yapacaksan yerim."dedi.
Bu cevabı ardından en sevdiğim yemek olan ekşi acı soslu tavuğu yapmaya başladım.45 dakika sonra yemek hazır oldu ve taehyungla beraber tabakları balkondaki masaya taşıdık.Yemeğe başladığımızda hemen taehyunga baktım.Ona ilk defa yemek yapmıştım. Beğenmezse gerçekten çok üzülürdüm.
Merakla"Nasıl olmuş taehyung,beğendin mi?"diye sordum.
Sorum üzerine gülümseyerek"Çok güzel olmuş jungkook eline sağlık."dedi.Bu sözleri üzerine yemek boyunca yüzümdeki gülümsemeyi atamadım.
Yemeğimizi yedikten sonra masayı ve mutfağı toplayıp salona gittik.
Taehyung"Film izleyeceğim sende izlemek istermisin"diye sordu.
Bu sözleri üzerine evet anlamında kafamı salladım.
Gülerek"Korku filmi açacağım ama korkmazsın değil mi"dedi.
Korku filmlerinden çok korkardım ama bu benimle dalga geçmesini gerektirmezdi.
"Hah!Ben mi korkocağım.Ben korku filmlerini çok severim bir kere."diye saçmaladım.
Bu sözlerime sadece güldü ve filmi açtı.Gülmesi fena sinirimi bozmuştu.Ona korkmadığımı kanıtlayacağım.
20.dakika sonra
_________________"Taehyung yalvarırım kapat şu filmi" diye ağlamaklı bir ses çıkardım.Bana Kahkaha atarak gülüyordu.
Gülerek"Korku filmlerine olan sevgin gözlerimi yaşarttı jungkook."dedi.
Bu sözleri yüzümden fena sinirlendim. Hızlıca yanından ayrılıp odama gittim.Arkamdan seslendi ama duymazdan geldim.Ondan intikamımı fena alacaktım. 2 saat telefonda boş boş gezindim ve tam banyoya gitmek için aşağı inecekken taehyungun merdivenlerden yukarı çıktığını farkettim.Sesince merdivenlerden inip bir anda taehyungun önüne atlayıp "böö"dedim.Bir anda anlamadığım bir şekilde beni duvara yasladı ve "Sen delirdin mi jungkook,bu neydi şimdi?"dedi. Bu sözleri üzerine büyük bir kahkaha attım.
"Küçük bir intikamdı."dedim.
Vücuduma yaklaşarak"Hımm.Sadece küçük bir intikamdı yani."dedi.
Utanarak"E-evet"dedim.
Olduğumuz konumdan dolayı yanaklarım fena halde kızarmıştı. Utandığımı anlayan taehyung üstümden hızla çekildi.Sinsi bir sırıtışla"İyi geceler jungkook"dedi ve hızla odasına çıktı.
Daha demin yaşananları atlatamamış bir şekilde odama gittim, alarmı kurup uyudum.♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wild Flower
FanfictionJungkook nerden bilebilirdi ki sabahın köründe evinde göreceği bir yabancının onun kalbini çalacağını... ^Semetae^ ♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤ Bu fic Her Yerde Sen dizisinden uyarlamadır.Diziyi izleyenler kitabın konusunu iyi kötü anlar zaten. Keyifl...