8-Farkına Varılan Hisler

57 10 0
                                    

Keyifli okumalar♡♡♡

[Yazardan]

Sabah uyandığında kendisine gelmesi epey uzun sürdü.Taehyungun gidişinden dolayı kendisini yalnız hissediyordu. Jungkookun canını en çokta taehungun ona dargın olarak gitmesi yakıyordu.Her ne kadar çalışmaya morali olmasada hızlıca hazırlanıp işe doğru yola koyuldu.İşe vardığında masasına geçti ve mesaisine başladı.Odaklanmaya çalışsa da pek etkili olmamıştı. Düşünmemeye çalışıyordu ama başaramıyordu,sürekli aklına taehyung geliyordu.

"Yarın şirkettekilerle yemeğe gideceğiz sende gelecek misin jungkook?"

Düşüncelerinden jiminin sesiyle ayrıldı;

"Bilmiyorum jimin kendimi pek iyi hissetmiyorum."

"Farkındayım kookie. Zaten bu yüzden sende gel diyorum belki moralin yerine gelir."

"Sanmıyorum jimin ama gelirim merak etme."

Mesai saatini tamamladıktan sonra evine döndü ve ilk işi olarak kendini banyoya attı.Sıcak su onu gerçekten rahatlatmıştı.Salona geldiğinde gözlerini etrafta gezdirdi.Hızlıca dağılmış salonu toplayıp kendisine yemek hazırlamaya başladı.

Yalnız hissediyordu...
"Sadece iş için gitti".Bu sözü aklında defalarca tekrarladı.Ama çare olmuyordu.Hala yalnız hissediyordu.
Hala kalbi acıyordu.

İç çekerek koltuğa oturdu ve yemeğini yemeğe başladı.Sadece nasıl daha iyi hissedebileceğini düşündü.

"Değişim."

Evet lanet olsun ki değişim.Buna ihtiyacı vardı.Elindeki tabakları hemen mutfağa koydu ve salona göz gezdirdi.Dikkatini ilk çeken şeyin yerini değiştirmekle başladı.Bunu bir saat boyunca yaptı.En sonunda salona etraflıca bir göz gezdirdi.

"Evet,evet işte bu.İşte şimdi daha iyiyim."diye düşündü jungkook.

Saate baktığında geç olduğunu farketti ve salona son bir kere bakıp odasına çıktı.Birazda olsa onu aklına getirmemeyi başarmıştı.Yatağına yattı ve yarının güzel geçmesini umdu.

○○○

Sabah uyandığı gibi hızlıca hazırlandı. Bugün şirkettekilerle yemeğe gidecekti.Her nekadar bunun için morali olmasada jimini kırmak istememişti. Hazırlandığı gibi evden çıktı ve yola koyuldu.Mekana vardığında etrafta göz gezdirdi ve arkadaşlarının yanına gitti.

"Jungkook!Hoşgeldin."

"Hoşbuldum jiminshi."

Diğer arkadaşlarınada selam verip kendi yerine geçti.Üzerinde hala atamadığı durgunluk vardı ve jimin bunu hissetmişti.

"Jungkookie iyisin değil mi? Son zamanlarda çok durgunsun.Bana anlatmak ister misin?"

"Anlatmak istediğimi zannetmiyorum ama eğer sıkıca sarılırsan belki iyi hissederim jiminshi."

Jungkookun bu sözleri üzerine sıkıca sarıldı jimin.Jungkook uzun süre sonra ilk defa iyi hissetmişti.Uzun süre sonra kendini az da olsa yalnız hissetmiyordu. Minnettar oldu jimine.

Sarılmaları sonlandığında jungkookun yüzü bir nebzede olsa gülüyordu. Bir saat daha arkadaşlarının yanında kalıp evine gitti.

Eve vardığında ilk işi olarak banyoya gitti.İşlerini bitirdiğinde salona indi ve kendini koltuğa attı.

Boğulduğunu hissediyordu jungkook. Onu kırdığını düşününce boğuluyordu.
Ama neden.Neden 1 ay önce tanıştığı bir adamın kalbini kırdığı için böyle hissediyordu.Neden bu kadar çıkmazda hissediyordu.Eline telefonunu aldı ve jimini aradı.Ona yardım edebilecek tek kişi jimindi.

"Ah! Jiminshi nasılsın?"

"Jungkook!Bir şey mi oldu daha Sabah beraberdik."

"Aslında sana bir soru sormak istiyorum.   Yani kendimi çok çıkmazda hissediyorum ve bana bir tek sen yardım edebilirsin gibi geliyor."

"Bana istediğini sorabilirsin jungkook. Zaten Sabah anlatamadığın için çok endişeliyim.Dinliyorum seni."

"Yoongiye âşık olduğunu nasıl anladın?"

"Gözleri jungkook,gözleri beni büyülemişti.Yanında olmadığım kadar huzurlu hissetmeye başladım.Ona doğru çekildiğimi anladım.Onun yanındayken dünyanın en mutlu insanı oldum."

"Ben... Anladım teşekkür ederim."

"Jungkook bunu bana neden sordun?
Yoksa birisine mi aşık oldun?"

Telaşla. "Ne alakası var jiminshi.Ahh!Nereden aklına geliyor böyle şeyler."

"Bilemiyorum artık bana pek öyle gelmedi ama.Neyse şaka bir yana ne derdin olursa olursun bana çekinmeden anlatabilirsin,seni saatlerce dinlerim."

"Seni seviyorum jiminshi."

Jiminle konuşmak iyi gelmişti jungkooka.Bir şeylerin farkına varmasını sağlamıştı.Bunu kendisine itiraf etmek zor olsada artık anlamıştı jungkook.

Taehyunga aşıktı.Hemde çok fena.

Bu hislerle nasıl başa çıkacağını düşündü jungkook.Çıkmazdaydı. Aralarında bir duvar vardı ve bu duvarı yıkmak çok zor duruyordu.

♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤

Wild FlowerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin