~Esin Kaya

179 4 1
                                    

Selam ben Esin
Esin Kaya.
20 yaşındayım.
Çok boktan bi hayata sahibim.
Neden mi?
SEVMEDİGİM HATTA HİÇ TANIMADIĞIM BİRİYLE ZORLA EVLENDİRİLDİM.
Evet yanlış duymadınız babam beni zorla evlendirdi ve canım kocamı sadece düğünde gördüm ertesi gün ise bambaşka bir evde yeni bir hayata başladığımı kabullenmeye çalışıyorum harika ama değilmi? Hahaha
Şimdi nasıl zorla evlendiğimi merak ediyosunuzdur şöyle ki babam baya ünlü büyük bi şirkete ortaklık teklif etmiş ve adam çok samimi bakmamış bu teklife daha sonra çok saçma gelebilir ama babam adama oğluna benim aşık olduğumu hatta hayranı olduğumu söylemiş adam oğlundan aşırı derecede şikayetçiymiş ve hemen doğru düzgün biriyle evlendirmek istiyormuş bunu duyunca hemen kabul etmiş şuan bütün şirketleri ortak yaptılar ve benimde hayatımın içine sıçtılar.
HA-Rİ-KA!
Dün evlendik ve bu gün aynı evdeyiz dün düğünden sonra eve gelmedi düğündede fazla yüzüne bakmadım zaten açıkçası çokta umrumda değil en sonunda ailemizde ne kadar zıt kutuplar olduğumuzu anlayıp boşanmamıza izin verecekler çünkü.

Oldukça lüks iki katlı villamızda televizyonun karşısındaki koltuğa kendimi fırlattım koltuk oldukça rahattı e tabi nede olsa Türkiye'nin en zengin adamı Emrah Kayha'nın geliniydim ben hiç cimrilik yapılmadan en rahat ve kaliteli eşyalarla doluydu ev.
Televizyonu açıp vakit daha hızlı geçsin diye birşeyler arıyordum ki kapı çaldı.
Kapıya doğru ilerledim saat geç olmuştu kesinlikle canım gereksiz kocam gelmişti aman aman ne heyecan vericii (!)
Kapıya doğru yönelip kim olduğunu sormadan kapıyı açtım ve bay ukala hemen hızlı bi laf yaptı "annen sana küçükken kapıyı açmadan önce kim olduğunu sorman gerektiğini öğretmedi mi bücür?" Dediği şeye karşı cevap verme taraftarı olmadım ve gözlerimi devirip koltuğa geri döndüm bay ukala mutfağa doğru ilerlerken trip atarmış gibi "hoşbuldum ya!" dedi.
O yokmuş gibi davranmaya devam ettim aslında içten içe nerden geldiğini de merak etmedim değil dün düğünden sonra onu hiç görmemiştim nerdeydi acaba?
Ppff aman banane.
Elinde telefonla salona doğru gelip karşımdaki koltuğa yayıldı.
Telefonda biriyle yazışıyordu çünkü sürekli bildirim geliyordu
Neyse umrumda değil biraz ona baktıktan sonra ayağa kalktım artık uyumak istiyordum bay ukalaya dönüp "iyi geceler" dedim.
Yüzüme baktı ve bişey demedi gözlerimi devirip üst kata çıktım ve yatak odasına girdim üstüme sıradan bi pijama takımı giyip yatağa girdim.

Yüzüme baktı ve bişey demedi gözlerimi devirip üst kata çıktım ve yatak odasına girdim üstüme sıradan bi pijama takımı giyip yatağa girdim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

ve uyumak için gözlerimi kapattım.
Yaklaşık 1-2 dakika sonra kapı açıldı yatakta doğrulup ona baktım ve aramızda ultra güzel bi sohbet döndü
-Neden geldin? (E)
-uykum geldi çünkü bücür (B)
-burda mı uyuyucaksın yani? (E)
-iki kişilik harika bi yatak var ve evliyiz bir sorun göremiyorum bücür. (B)
-bana bücür demeyi kes burda uyuyamazsın. (E)
-merak etme isteklerimi karşılayacak kadar usta değilsin BÜCÜR. (B)
-NE?! (E)
-yani sana dokunmayacağım sus uyu ve bu düzene alış. (B)
Şaşkın gözlerle ona bakarken bi anda üstündeki tişörtü çıkardı ve yanıma yattı ona sırtımı döndüm ve o yokmuş gibi davranma çalışarak uyumaya çalıştım.

~Senden nefret ediyorum!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin