Midemdeki bulantı uyanmama sebep oldu saat sabahın altısıydı koşarak tuvalete gittim yaklaşık beş 10 dakika tuvalete midemi bıraktıktan sonra duşa girmeye karar verdim birkaç gündür sürekli olarak midem bulanıyor ve kusuyordum bora bana küsken başlamıştı bu bulantılar kusmalarlar falan ama barıştık ve hala devam ediyor hatta aramız çok iyi neden böyle oluyor bilmiyorum kısa bir duş aldıktan sonra Üstüme farklı bir pijama giyip yatağa oturdum ve telefonu elime aldım asıl bugün eğlenceler başlıyordu ama hiçbir şey yapacak durumda değildim.
Biraz sosyal medyada gezineyim diye girdiğimde Berfin'in aktif olduğunu gördüm hemen ona yanıma gelmesi için mesaj attım çünkü şüphelendim bazı şeyler vardı.
Çok geçmeden kapı çaldı gelen Berfin olduğu için tereddüt etmeden kapıyı açtım ve evet gelen Berfin di.
-Tamam kanka sen söylemeden söyliyim aynı şeyleri düşünüyoruz. (Be)
-Ya yanılıyorsak? (E)
-denemekten zarar gelmez? (Be)
Evet arkadaşlar düşündüğünüz şey hamile olduğumdan şüphelendiğimiz için Berfin Hamilelik testi almaya gitti o gün Bora'yla barıştığımızda Berfin bundan şüphelendiğini söylemişti o günden beri düşünüyorduk aslında ama artık vakti geldi hemen ümitlenmeyin ama neredeyse bütün belirtileri taşıyorum belki anne olabilirim.
Antalya çok işlek bir yer olduğu için eczane çok yakındaydı Berfin 10 dakika gibi kısa bir sürede geldi ve hamilelik testini bana verdi .
-hadi sana güveniyorum (be)
Berfin'e gülümseyip elindeki testi aldım ve tuvalete girdim testi yaptım ve biraz bekledim hazır mıydım?
Benden iyi bir anne olur muydu ?
Peki ya bora nasıl bir tepki verirdi?
Aklımda tonlarca soru vardı öğrenmeye hazır değildim galiba tuvaletten çıktım ve teste bakmadan Berfin'e verdim.
Berfin hemen eline verdim teste baktı ve olduğu yerde dondu kaldı.
Berfin'i öyle görünce hemen hemen hızlı atanan kalbimden yanına gittim ve ben de teste baktım .
Hamileyim .
Berfin'le birbirimize baktık Berfin'in gözlerinin içi parlıyordu ben ise biraz korkak ve ürkektim çok mutlu olmuştum ama bora nasıl bir tepki verecekti hiç bilmiyorum.
Berfin bana sık sık sarıldı ve ben de bir an olsun düşüncelerimden kurtulup anne olmanın verdiği mutlulukla Berfin'e sarıldım ben anne oluyorum.
Evet anne oluyorum !
-abim bunu öğrenince şok olacak! (Be)
-sence şey sence mutlu olur mu? (E)
-Sorumu bu Esin dünyanın en mutlu erkeği olacak abim baba oluyor!! (Be)
-Sen de hem teyze hem hala oluyorsun! (E)
-Oh çocuğunuzun taş gibi halası var vallahi! (Be)
Berfin'in dediğine gülüp tekrar sarıldık birbirimize çok mutluydum Berfin Bora'nın hoş karşılayacağını söyledi ama hala düşünmüyor değilim .
-Abime nasıl söylemeyi düşünüyorsun? (Be)
-Aklımda hiçbir fikir yok sence? (E)
-Benim aklımda güzel bir fikir var. (Be)
-Neymiş o ? (E)
-tamam bak şimdi Abim gece gelip odasına girdiğinde kapıdaki posta kutusundan testi bırakalım zaten bıraktığımızda çıkarır abim de kalkar alır bakar.
-tamam sen nasıl istersen öyle yapalım. (E)
-onlar kahvaltıya indi şimdi hiçbir şey fark ettirmeden biz de inelim bir şeyler yiyelim sonra biraz gezeriz akşam geldiğimizde de abim odaya girmeden ben hallederim. (Be)
-Tamam hadi giyinelim. (E)
-tamam canım ben kaçtım 10 dakikaya gelirim hadi bye (be)
Berfin odadan çıktı önce aynada kendime baktım ben şu an karnımda Bora'nın DNA'sı olan bir canlı taşıyordum ve bu canlı Bora'yla bizim çocuğumuzdu biz anne ve baba oluyorduk şaka gibi.
Kahvaltıdan sonra tüm gün gezeceğimiz için uygun bir şeyler giyinmeye karar verdim .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~Senden nefret ediyorum!
Teen Fictionailelerinin iş ortaklığı yüzünden zorla evlendirilen Bora Kayhan ve Esin Kaya'nın nefretten doğan aşkları.