~"Kıskanamaz mıyım?"

38 3 1
                                    

Sabah alarmıyla uyandım Bora dün dediği gibi eve gelmedi büyük ihtimalle şuan şirkette ben de işe geç kalmamak için hemen çalan alarmla birlikte uyandım kısa ve ılık bir duş aldıktan sonra saçlarımı hafif dalga verip koyu tonlarda hafif bir makyaj yaptım ve üzerime dolabımda en rahat bulduğum elbiseyi aldım.

Sabah alarmıyla uyandım Bora dün dediği gibi eve gelmedi büyük ihtimalle şuan şirkette ben de işe geç kalmamak için hemen çalan alarmla birlikte uyandım kısa ve ılık bir duş aldıktan sonra saçlarımı hafif dalga verip koyu tonlarda hafif bir makyaj...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Giyindikten sonra birkaç parfüm sıktım ve aşağı indim şansıma tam evimizin önünden bir taksi geçiyordu taksiye el işareti yapıp durduktan sonra taksiye bindim ve gideceğim yeri tarif ettim çok sürmeden yaklaşık bir 15 dakika sonra falan taksi "Kayhan" şirketinin önünde durdu.
Taksi ücreti ödeyip bindikten sonra patronun karısı olmalı verdiği egoyla beraber şirkete girip odama çıktım odama girerken bora ile camdan bakıştık daha doğrusu ben Bora'nın yüzüne baktım bora üstündeki elbiseye.
Ben de üstümdeki elbiseye baktım ve Bora'ya yapmacık bir gülümseme atıp odama girdim tam yerime oturdum kapı çalmadan açıldı ve içeriye ürkütücü derecede yakışıklılığıyla bay ukala girdi.
Ayağa kalkmamla Bora'nın beni duvarla kendisi arasına alması bir oldu bir anda duvarla Bora'nın arasında buldum kendimi şaşkınlıkla Bora'ya bakarken bora bir eğildi bacağımda gezdirmeye başladı ve konuştu;
-Öhm merhaba Esincim (B)
-Merhaba bay ukala (E)
-Elbiseniz çok güzelmiş ama böyle şeyleri evde giymeniz daha güzel olmazmı?? (B)
-Yo evde giyemem dediğiniz gibi evde giyilemeyecek kadar güzel. (E)
-Sizde çok güzelsiniz ama evde giymeniz çok daha iyi olurdu sanki?? (B)
Duvarla beni iyice sıkıştırdı ve sırıttı.
Tam öpmek için dudaklarıma yaklaşıyordu ki
YİNE ÖPEMEDİ VE EVET BEKLEDİĞİNİZ HATTA BEKLEDİĞİMİZ SAHNE YİNE GELMEDİ!
Kapı çaldı ve içeriye bizim sevecen mi sevecen (!) masa asistanımız Tuğçe içeri girdi.
Ağzında sakızla ağzını yaya yaya konuştu;
-Bora bey sizinle konuşmaya Tuncer bey geldi odanıza sizi bekliyor da onu söylemek için gelmiştim.
Bana bakıp gözlerini devirdi.
Bora olduğu yerden kıpırdamadan Tuğçe'ye yanıt verdi;
-Tamam geliyorum çık ve bidaha içeriden komut almadan odalara dalma. (B)
Tuğçe gıcık gıcık bakarak odadan çıktı bora bana döndü.
-tatlım belki daha sonra (B)
Bana göz kırpdıktan sonra bora da odadan çıktı.
BORO BOY SOZONLO KONOŞMOYO TONCOR BOY GOLDO ODONOZDO SOZO BOKLOYOR DO ONO SOYLOMOK OÇON GOLMOŞTOM!!
Sinirle sandalye oturdum ve telefon çaldı.
-Buyurun Bora Bey. (E)
-Tatlım iki tane şekersiz kahve getirirmisin işin varsa Tuğçe'ye söyle ama (B)
-ben getiririm efendim. (E)
-Tamam bekliyoruz teşekkürler güzelim. (B)
Telefon kapandı.
Odamdan çıktım ve Tuğçe'ye hiç bakmadan kahve makinesine gittim iki tane şekersiz kahve aldıktan sonra bora'nın odasına geldim ve kapıyı çalarak içeri girdim içeri girdiğimde ikisini aynı anda bana döndü kahvelere masaya bıraktıktan sonra Tuncer bey ayağa kalktı bora konuştu;
-Tuncer bey bu bahsettiğim eşim Esin Kayhan
Güzelim bu da yeni ortamımız Tuncer Bey.
Adamla gülerek ev sıkıştıktan sonra adam konuştu;
-memnun oldum Esin hanım biz de ortaklık kutlamaları tatilinden bahsediyorduk işiniz yoksa sizi çağıracaktık zaten. (T)
-Ortaklık kutlamaları tatil mi? Daha yeni öğrendim. (E)
Adam gülümsedi.
-merak etmeyin efendim biz zaten daha yeni öyle bir plan yaptık bora bey sizi de çağırmamızı söyledi kahve bir nevi bahane olmuş sayılır ama yine de teşekkür ederiz. (T)
Bora'ya baktım ve bora konuştu;
-evet güzel bir plan yaptık iş stresiydi oydu buydu derken kendimize zaman ayıramıyoruz değil mi biz de ortaklığımızı küçük bir tatilde kutlayalım dedik Antalya'ya tatile gidiyoruz üç hafta boyunca bütün karşı şirket ve çalışanları ve bizim şirketimiz olan "Kayhan Şirketi" ve çalışanları üç hafta Antalya'da tatile gideceğiz hem kendimize vakit ayırmış oluruz hem de biraz yazın tadını çıkarırız fena olmaz diye düşündük senin düşüncelerini duymak isteriz ama. (B)
-Ben ne diyim ki planlar yapılmış bile ve planınız gerçekten harika çok ince düşünülmüş ne zaman gidiyoruz?? (E)
-Bora bey sağ olsun bayağı ince düşünceli kendisi aklıma böyle bir plan vardı ama benim aklımda sadece plan vardı bora bey direkt yarın canlandıralalım diyor. (T)
-Eee harika o zaman ben gideyim ya şirkete duyuru yapılmasını söyleyeyim en azından herkes hazırlıklı olur. (E)
-Çok iyi olur tatlım teşekkür ederiz şimdiden. (B)
-Rica ederim bora bey. (E)
-Eee o zaman bana müsade
yarın görüşürüz Bora Bey. (T)
Tuncay bey ayağa kalkıp Bora'yla el sıkıştıktan sonra bana döndü ve gülümseyerek odadan çıktı.
Ben de tam çıkmak için kapıya dönmüştüm ki
-Çıkmak için izin aldığını duymadım küçük hanım. (B)
-Çıkabilir miyim bora bey? (E)
-Çıkamazsınız küçük hanım. (B)
Bora bir anda ayağa kalktı ve kapıyı kitledi.
ALLAHH İŞTE ŞİMDİ GELİYOR FİLM SAHNESİİİİ!!!
Önce bir beni baştan aşağı süzdü.
-öhm evet şimdi sizinle patronunuz olarak mı yoksa eşiniz olarak mı konuşmalıyım küçük hanım?? (B)
-bilmem nasıl uygun görürseniz. (E)
-o zaman direk konuya giriyorum Esin hanım size şu saatten sonra şirket içinde dizüstü elbise giymek yasak. (B)
-Sebep bora bey? (E)
-kıskanıyorum kıskanamaz mıyım? (B)
-Neden kıskanıyorsunuz anlamıyorum ki? (E)
-Eee koskoca şirket bir sürü erkek bir aşağı insen 30 tane de sana bakar gel de kıskanma canım. (B)
Evet benden beklenmedik bir hareket ama bunu yaptım arkadaşlar.
Bir anda kollarımı Bora'nın boynuna dolayıp dudağına küçük bir Öpücük kondurdum.
-Bırakın kim bakarsa baksın umrumda değil ki ben zaten sizinim hem sizin sekreterinizin hem karınızım. (E)
Buranın dudaklarını küçük bir sırıtış yayıldı.
Ve fark ettim ki BORA SIRITINCA FECİ YAKIŞIKLI OLUYOR.
DEHŞET YAKIŞIKLI KOCAM BENİM.
-beklenmedik hareketler sergiliyorsun bücür dikkatli et. (B)
Bora bana göz kırptıktan sonra kapının kilidini açtı ve Boğazını temizleyerek yerine oturdu.
Bende tatil olayını duyurmak için odadan çıktım.



(BÖLÜM BİRAZ KISA OLDU KUSURA BAKMAYIN AMA AKLIMDA BOMBA GİBİ BÖLÜMLER VAR İLLAKİ TELAFİ EDERİZ :)) )

~Senden nefret ediyorum!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin