~Bora Kayhan
Esin'le olan telefon konuşmasından sonra arayan numarayı isimsiz bir şekilde kaydettim ve hemen polise gittim buradaki polisler çok ilgili polislerdi olayı anlattıktan sonra bana hak vererek telefonu bir daha arama gelmesini beklediklerini söylediler.
Yaklaşık üç 4 saat sonra aynı numaradan farklı bir arama geldi.
-alo? (B)
Berfin Mert ve polisler meraklı bana bakarak konuşmamı izledi masada oturan polis telefondan arayan yerin konumunu bulmaya çalışıyordu o yüzden konuşmayı hemen bitirmemeye çalışmam lazımdı.
Öteki taraftan önce kulak acıtan bir cızırtı daha sonra öksürük sesi geldi ve karşı taraf konuşmaya başladı.
-alo bora naberr?? (O)
GEVŞEK HERİF!
Bu oydu Esin'i kaçıran şerefsiz!
-şerefsiz! (B)
Telefonun kapanmaması için uğraşan polisler el kol hareketleri yaparak sakin konuşmamı söyledi.
-Aa böyle olmaz ama benim aşkımdan yanıp tutuşan kızın zorla evlendirildiği adamla tanışmayı çok isterim. (O)
Her ne kadar sövmek istesem de polisleri dinlemek ve Esini bulmak için konuşmaya devam ettirmeliydim .
benden bir cevap gelmeyince karşı taraf konuşmaya devam etti.
-boracım abisinin kuzusu şimdi beni iyi dinliyorsun bu son konuşmamız.
Esin bana çok aşık ama nasıl aşık öyle böyle değil seninle zorla evlendirildiğini söyledi onu nasıl kurtarırım diye düşünüyordum ve aklıma tek bir plan geldi ki zaten Esin bana daha önce onunla olmam için çok kez yalvarmıştı ama ben her seferinde ertelemiştim tabi ah şu kızlarrr
(Fısıltıyla) çok istekli oluyorlar her seferinde sana biraz o geceden bahsedeyim. (O)
Dediklerinin harfi harfine yalan olduğunu biliyordum ama karımı fahişe yerine koyması sinirden dişlerimi sıkmama ve çenemin kitlenmesine sebep olduğu için birşey demeden hayal dünyasıyla uydurduğu hikayeleri dinlemeye devam ettim.
-E sana galiba biraz zor geldi hiç konuşmuyorsun ama o geceyi her anlattığımda vücudumun sertleştiğini hissediyorum ımmh harikaydı kollarımda çırpınışları hele o güzel tiz sesinin odada yankılanışııığğ (O)
Pezevenk acı çektirmek için vurgu yapıyordu.
-Ve o karnındaki çocuk varya o gece onu bayıltana kadar vücudunun her zerresine sahip olduğum gecenin sabahı bize armağan edilen şey.
*BİP BİPP*
Onca iğrenç hikayeden sonra telefon yüzüme kapandı anlattığı hikayeler yalan da olsa kurduğu iğrenç cümleler kulaklarımda teker teker yankılanıyordu.
Masadaki polise baktım.
-Son 45 saniye daha görüşebilseydiniz konuma ulaşacaktık efendim çok üzgünüm... (polis)
Elimde sıktığım telefonu nereye fırlattığıma bakmadan bir yere fırlattım telefon yere düştüğünde ekranı paramparça oldu .
YOK AMINAKOYAYIM YOK SİKTİĞİMİN TAKINTILI SAPIĞI GELİP HAMİLE KARIMI KAÇIRIYOR O AMINAKOYDUĞUMUN PSİKOPATININ KARIMA VEYA BEBEĞİMİZE NELER YAPABİLECEĞİNİ BİLE BİLMİYORUM AMA BURDA KUZU KUZU GELMİŞ Bİ ÜMİT Bİ HABER BEKLİYORUM BÖYLE İŞİN GİDİŞHATINI SİKEYİM BEN KARIMI VE KARIMIN KARNINDAKİ ÇOCUĞUMUZU SAĞSAĞLİM İSTİYORUM ANLADIN MI BENİ??
Odadaki herkes korkak gözlerle bana bakarken elimi kapanın camına geçirip camı tuzla buz ettim.
-efendim sakin olun eminim sizi tekrar arayacaktır böyle takıntılı suçlular genelde hep acı çektirmek için tekrar ararlar bu sefer süngerleri bulacak kadar yeterli konuşacağıza eminim biz de emir kuluyuz yapabileceğimiz bir şey yok. (Polis)
Genç polis sakin bir şekilde konuştu bana asla karşılık veremezdi veya sesini yükseltemezdi çünkü Kayhan soyadını taşıyordu bu soyadı beni herkesten güçlü yapıyordu polis beni tanıdı için bana sesini yükseltemedi.
Çaresizlikle polis koltuğuna oturdum yerdeki kırık telefon aldım ve beklemeye başladım.~ Esin Kayhan
Ağzımı kat kat bantlayıp o iğrenç telefon görüşmesini yaptı bora ne düşündü acaba Vazgeçti mi benden bora benden asla vazgeçmez ve bunların bir yalan olduğunu anlamıştır eminim bu kadar iğrenç şeyler dedi ki sadece yalan bile olsa gururu incinmiştir eminim zaten aptal Oğuz'un amacı da oydu.
Oğuz sırıtarak bana döndü ve yüzüme yaklaşıp bir yandan saçlarımla oynarken konuştu.
-az önce dediklerimin hepsi yalandı biliyorsun ama bir gün gerçeğini yapacağız bir gün benimle olmak için yalvarcaksın. (O)
Ağzım kapalı olduğu için bir şey diyemedim ve ağzımı açması için masum masum ona baktım.
Hafifçe elini ağzımdaki kat kat bantlara götürüp Bantı yavaş yavaş çıkarttı ağzımı açılır açılmaz bağırmaya başladım.
-SENİNLE OLMAK İÇİN SANA ASLA YAlVARMAYACAĞIM APTAL SAPIK!! (E)
-yalvaracaksın. (O)
Benim aksiime Oğuz daha sakin ve kararlı konuşuyordu.
-senden tiksiniyorum iğrenç bir insansın senden liseden beri tiksiniyorum hayatımda gördüğüm en kötü en iğrenç insansın gerçekten seni sevebileceğim falan falan mı düşünüyorsun ya da sevebilecek bir insan olduğunu mu düşünüyorsun sen takıntılı bir psikopatın tekisin sapıksın! (E)
Söylediklerim hoşuna gitmemiş olacak ki eliyle ağzıma vurdu.
Canım çok acımıştı zaten sabahtan beri ağlıyordum artık korkudan acı hissedemeyecek hale gelmiş kadar olmuştum.
-bak canını yakmak istemiyorum sadece benim sana yaptığımı yapmanı istiyorum. (O)
-ne yani senin bana yaptığın gibi sana tokat mı atayım canını mı yakayım?? (E)
-hayır Esin sadece zorluk çıkarma beni sev ve benimle ol. (O)
Oğuz'un dediği iğrenç kelimeler kaskatı kesilmeme sebep olurken Oğuz eline telefon aldı.
-şimdi Bora'yı arayacağız ve sen konuşacaksın bebeğim bebeğim.
-ne? (E)
-Ona bu kağıtta yazan her şeyi söyleyeceksin. (O)
Bana bir kağıt uzattı kağıda biraz göz attıktan sonra kağıtta yazanlar gözlerimin dolmasına sebep oldu.
-BUNLARI ASLA ONA SÖYLEMEM.
-Kes sesini ve itaat et ne istiyorsun ikisinide öldüreyim mi?? (O)
Beni en değer verdiğim iki şey ile tehdit ediyordu onlara zarar gelmemesi için elimden gelen her şeyi yapacaktım ne yazık ki onlar için bu dediğini yapacaktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~Senden nefret ediyorum!
Ficção Adolescenteailelerinin iş ortaklığı yüzünden zorla evlendirilen Bora Kayhan ve Esin Kaya'nın nefretten doğan aşkları.