~Esin Kayhan

35 3 1
                                    

(MERT ATAHAN OLACAKTI YANLIŞ YAZMIŞIM KUSURA BAKMAYIN ARTIK)

Halsiz bir şekilde uyandım bora dün akşam kapıyı yüzüme kapatıp gitti onu çok kırmıştım eminim nasıl affettiririm bilmiyordum saate baktım saat çok erken değildi ama geç de değildi bugün tatildi hiç halim yoktu gerçekten neden bu kadar halsizdim oysaki dün yorulmamıştım bile belki de ağlamaktandır dün çok ağlamıştım sabahta gözlerim şişti zaten yattığım yerden kalkıp banyoya gittim aynada kendime baktığımda halime acıdım bu bana çok sert soğuk ve ilgisiz davranıyordu evet zorla evlendiriilmiştik ama ben galiba onu sevmeye başlamıştım belki o da beni sevmeye başlamıştı ki her şey benim yüzümden çöp oldu ılık bir duş aldım sonra tekrar aynada kendime baktım bir anda bir kusma isteği geldi galiba hasta oluyordum lavaboya eğilip biraz kustum sonra yüzümü temizleyip salona geçtim ve telefonu elime alıp Berfin'i aradım.
-Alo (B)
-neredesin Berfin? (E)
-Evdeyim aşkım yeni uyandım ne oldu? (B)
-Berfin çok kötü şeyler oldu. (E)
Sesim titrek ve korkunç çıkmıştı Berfin bunu fark etmiş olmalı ki telaşla konuştu;
-Size geliyorum. (B)
-Tamam bekliyorum. (E)
Telefonu kapattıktan sonra telefonu koltuğa bıraktım ve ağlamaya başladım Bora'yı gerçekten seviyordum ve onun da beni sevmesini istiyordum onu kaybetmek istemiyordum keşke öyle davranmasaydım of salak kafam sarhoş sarhoş çocuğu ümitlendirip sabah sapık muamelesi yapmak ne ne kadar iğrenç bir insanım.

~Bora Kayhan
Mert'in açtığı müzik sesiyle uyandım.
Evet Mert'in evinde kaldım.
Aslında bizim otellerden birinde kalacaktım ama tam otele giderken mert aradı olayı anlattım Mert'ten böyle bir şey saklamazdım Mert'ten hiçbir şey saklamazdım çünkü o gerçekten küçüklüğümden beri güvendiğim tek arkadaşımdı daha doğrusu ben arkadaş olarak görmüyordum kardeş olarak görüyordum o da beni öyle görüyordur eminim yattığın koltuktan mutfağa Mert'in yanına gittim pizza sipariş etmişti mert kahvaltı hazırlamayı bilmez o yüzden hep sabah kahvaltılarında pizza yer evet garip bir çocuk farkındayım.
Mert olay hakkında fazla tepki vermedi ama benim tarafımda ve kırıldığımın farkında
-Oo günaydın kardeşim nasılsın? (M)
-günaydın aslanım iyiyim de Esin'i düşünüyorum fazla ileri gitmiş olabilirmiyim kız bi anlık sinirle dedi.(B)
-Ya orasını bilmem de berfinle konuşuyodum Esin arıyo dedi kapattı sonra mesaj yazmış Esin'in yanına gidiyorum pek iyi değil sonra konuşuruz demiş bende tamam dedim bence Esin pişman olmuştur yeter. (M)
-Esin zaten küçük bebek gibi patronu olarak emir verdiğimde bile gözleri dolmuştu. (B)
-Yeter o zaman kardeşim seviyorsun işte bi mesaj at kıza bari biraz toparlansın. (M)

~Esin Kayhan
Berfin'le konuşmamızdan yaklaşık 20 dakika sonra kapı çaldı ve Berfin geldi yarım saattir oturup dertleşiyoruz her şeyi Berfin'e anlattım biraz beni suçlu bulsa da benden tarafta beni suçlu bulmakta da haklı çünkü ben de kendimi suçlu buluyorum hatta suçluyum Berfin bir şey yemediğim için yiyecek bir şeyler hazırlıyordu mutfaktaydı ben Berfin'i beklerken telefonuma bir bildirim düştü kimseyle konuşmak istemiyordum büyük ihtimalle kimin ne yaptığına bakıp telefonu geri bırakırdım telefonu elime aldım ve  "Bay ukala'dan bir yeni mesaj."
Gördüğüm bildirimle çığlık attım.
Berfin koşarak yanıma geldi
-NOLDU (B)
-Kanka bora bora yazdı.(E)
-Nnnneee ne yazdııı?? (B)
Heyecanla bildire tıkladım.
Kimden;Bay ukala
-nerdesin?
Kime;Bay ukala
-evdeyim.
Kimden;Bay ukala
-Bende Mertteyim haberin olsun.
Bana nerede olduğunu bildirmişti bu demek oluyor ki merak ettiğimi düşünüp bana nerede olduğunu olduğunu söylemişti galiba pişman olmuştu yani pişman olması gereken kişi o değildi ama galiba kıyamamıştı.
-Kanka sana birşey diyeyim mi aranızı yumuşatmaya çalışıyor bence özür dile. (B)
-Çok haklısın üste çıkmayayım. (E)

~Bora Kayhan
İçimizde kalmasın diye Esin'e nerede olduğunu sordum evde olduğunu söyledi sonra meraklanması diye ben de nerede olduğumu söyledim ve yazışmayı bitirdik aramızda hafiften yumuşar gibi oldu bence Mert'le oturup kahvaltı yaparken tekrar bildirim geldi.
Kimden; bücür
-Bora
Kime;Bücür
-Efendim?
Kimden;Bücür
-ben çok özür dilerim seni kırdığımın farkındayım her şey bir anlık korkuyla çıktı ağzımdan seni kırmak hiç istememiştim özür özür dilerim beni affeder misin?
Mesajı Mert'e gösterdim.
-Kanka birkaç dakika felan görüldü de kalsın biraz korksun sonra çok mutlu olur yani bir korkut diyorum. (M)
Mert gülümsedi.

~Esin Kayhan
Bora'ya özür mesajı atmıştım ama görüldü de bıraktı yüzüm düşünce Berfin ne oldu diye sordu ve mesajı gösterdim görüldü de kalmıştı Berfin söylenmeye başlamıştı gelen bildirim sesiyle sustu telefonu elime aldım
Kimden;Bay ukala
-Evet bende sana kötü davrandım ama bi anlık kırgınlıkla oldu ve evet tatlım bay ukala kırılabiliyor bende özür dilerim seni affediyorum bücür.
Berfin'le aynı anda telefondaki mesajı okuduk ve çığlık atmaya başladık.
-SANA TATLIM VE BÜCÜR DEDİ!! (B)
-ABİM KİMSEDEN ÖZÜR DİLEMEZ! (B)
-BANA TATLIM VE BÜCÜR DEDİİİİİİİİİ (E)
-BORA ÇOK SERT BİRİDİR AMA BENDEN ÖZÜR DİLEDİ!! (E)
Berfin'le beraber ayağa kalkıp el ele tutuştuk ve dans etmeye başladık evet biraz deli gibi gözükmüş olabiliriz ama gerçekten ikimiz de çok mutlu olduk sanırım Bora'yı çok seviyorum sanırım değil evet Bora'yı fazla seviyorum şansa bakar mısınız en başta nefret ediyordum şu an aşığım.
Berfin'e YouTube'dan bir şarkı açtık ve saatlerce dans ettik ben Bora'yla barıştığım için çok mutluydum Berfin ise abisinin ilk defa aşık olduğunu gördüğü için çok mutluydu.

(47. Saniyeden itirbaren💓)

Saatlerce eski şarkılarla dans ettik.
Anlatamayacak kadar mutluyduk biraz yorulup oturduk televizyondan filmler falan izledik derken saat çoktan akşam olmuş hava kararmıştı.
-gelmeyecekse ben burada kalayım. (B)
-Mert'in yanindaymis sor istersen.(E)
-Sen yazıver işte Allah Allah kocana yazmaya çekiniyor musun yani? (B)
Berfin sırıttı telefonu elime alıp tekrar Bora'ya mesaj yazdım.
Kime;Bay ukala
-bu gün orada mı kalacaksın?
Mesaja çok geçmeden cevap geldi.
Kimden;Bay ukala
-niye soruyorsun özledin mi?
Bora'yla barıştık ve tekrar eski haline döndü evet egoist kendini beğenen şu zengin çocuk yazdığı mesajı gülerek yanıt verdim.
Kime;Bay ukala
-Hayır tatlım Berfin bizde kalıcak bide bi kaç erkek arkadaşı varmış onları çağırım oturucaz da ondan sordum.
Yazdığım mesaja Berfin gözlerini kocaman açarak baktı.
-KANKA NE ALAKA? (B)
-şşşş biraz kıskansınlarr (E)
Mesaj görüldü olur olmaz telefon çaldı.
Telefonu hoparlöre alıp açtım ve mert konuşmaya başladı.
-ne diyorsun sen ya ne Berfin'in arkadaşı falan hem de erkek hem de eve çağıracaksınız hem de birden fazla ha?
Bak Olmaz öyle şey bora kardeşim sen de bir şey desene.
Mert'ten fırsat bulunca bora konuştu.
-güzel taktikmiş bücür iyi madem size iyi eğlenceler biz de Mert'in kız arkadaşlarını çağırırız ve bugün de burada kalacaktım iyi oldu yani iyi eğlenceler.
Berfin Bora'nın dediği şeyi duyunca hemen telefona atladı.
-kız arkadaşlarımı eve çağırmak mı abi ne diyorsun ya saçmalama biz şaka yapmıştık yok benim erkek arkadaşım falan biz sadece sizi kıskandırmak istemiştik Esin bir şey söylesene Esin Berfin'in öyle arkadaşı yok desene kız Konuşsana
Berfin kıskançlıktan kudururken gülmeye başladım Mert'i kıskandığı için bütün planı ortaya dökmüştü rezil olduk.
Bora'nın gülme seslerini duydum ve ardından konuştu.
-evet bücür bugün de burada kalıyorum kız arkadaş falan fistan da yok Mert'le bütün gece pes oynayacağız  özlediğini bu kadar belli etmene gerek yoktu yarın direkt şirkete geç ve şirkete uygun giyin burada patronu olarak söylüyorum hadi size iyi eğlenceler.
Bora telefonu kapatacaktı ki mert konuştu .
-Şey yenge erkek arkadaş falan filan yok değil mi ?
Gülerek cevap verdim .
-Yok yok için rahat olsun Berfin arkadaşını kıskanmana gerek yok.
Daha çok güldüm.
Mertlerin bir nefes aldı bu rahatladığını gösteriyordu iki tarafta gülerek telefonu kapattı bütün gece Berfin'le film izleyip çikolata falan yiyeceğiz.

~Senden nefret ediyorum!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin