Siarra szemszöge:
Pár napja költöztünk , be az új Budai házunkba. Elvileg ki kéne pakolnom , de nem akarok, lusta vagyok most ehhez.
De a mai napomról.
Reggel kb 11 körül ébredtem. Hülye jatlag.
Mindegy. Lementem a konyhába.
-Jó reggelt Siarra!-köszönt anya.
-Hi..-köszöntem fáradtan.
-Jól vagy?-kérdezte apa.
-Aha. Csak a jatlag..-mondtam és leültem.
-Oké. Öltözz fel reggeli után és elmegyünk bevásárolni a sulira.
-Jó! Amúgy a suli elküldte a cuccokat amiket ígért?-kérdeztem.
-Ma bemegyünk érte.-lelkendezett anya.
-Aha..mi a reggeli?-kérdeztem szememet dörzsölve.
-Tojás!
Anya , apa és én megreggeliztünk. Utána én feljöttem a szobámba , hogy emberi külsőt varázsoljak magamra.
Elő kerestem egy farmer rövid nadrágot, és egy fehér pólót hozzá egy fehér Converse torna cipőt. A hajamat csak összekötöttem.
Majd nagy nehezen elindultunk. Khm..én meg a hajgumi. Folyton, kimaradt egy tincs. Mindegy.
A lényegre térek. Bementünk a papíróba ahol az iskola táskákat néztünk , mivel az enyém még High School Musical-es és nem akarom beégetni magam. Szeretem a filmet , de egyszer elég volt belőle.
Éppen egy sötétlila hátizsákot néztem, mikor kinyílt a papírbolt ajtaja és három tini srác lépett be rajta és a szüleik. Valahonnan ismerősek voltak. De nem tudtam , honnan.
A legidősebb ( csak gyanítom ) egyenes barna hajú, normális test alkatú ,sálat viselt. Nem értem miért , és a tolltarókat kezdte el nézni.
A középső ( elvileg nem tudom látásból jósolok!) egyenes fekete hajú , normális test alkatú, és a füzeteket nézte azt hiszem.
A legkisebb ( benne biztos vagyok!) neki barna göndör haja van, barna szemei , vékony test alkatú és basszus! Ő is engem nézett! Majd jött oda a táskákhoz.
-Siarra, ezt szeretnéd?-kérdezte anya.
-Mi? Igen!-mondtam gyorsan csak tűnjek onnan.
-Oké. Nézzünk tolltartót.
-Jó!-mondtam gyorsan, de neki mentem a göndör hajú fiúnak aki ez miatt majdnem elesett.-I'm sorry!-szólaltam meg amerikaiul.
-Nothing.-mondta zavartan a srác.
Anya kicsit nevettet , én meg toltál zavarban voltam. Ezután vettünk egy fekete tolltartót meg pár füzetet, kajás doboz, és két kulacsot stb. Mert szó szerint mindem High school musical-es.
Ezután, még vásároltunk ruhát, meg ilyenek majd kajáltunk és haza jöttünk. Anya elment a Szent Johannás cuccaimért amik menők. De még nem néztem meg. Majd leültem filmet nézni.
Istenem remélem a göndör hajú srác nem jegyzett meg.⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️
Nick szemszöge:
Reggel, arra keltem, hogy a kedves bátyám Joe Jonas, párnákkal dobál.
-Nick! Nick!-kelletgetett Joe.-Nick!-itt csendben maradt és kiment. Én már azon voltam, hogy vissza aludjak de,anya jött be és felkelltet a maga módszerével.
-NICKHOLAS!-kiabált rám anya. Én meg a fejemre húztam a takarót.-Ideje felkelni! Délelőtt 11:00 van!
-5 perecet!-nyafogtam a takaró alól.
Anya szét húzta a függönyöket majd rólam le a takarót. 😬
-Nem , nem!-mondta és leült az ágyamra és próbált felkelteni.-Nick tudod , be kell vásárolnunk a suliba! Plusz gyakorolnotok kell magyarul az olvasást!
-Miért is kell suliba járnunk?-kérdeztem és vissza csuktam a szemem.-És miért pont , francia tagozatos gimnáziumba?-itt már ismét félálomban voltam.
-Nick ébredj fel! Tudom jatlag-es vagy, de ideje felkelned!-rántott fel anya ül helyzetbe.-A kérdésedre ,meg majd apátok válaszol.-simogatta a hajam.
-Jó.-nyitottam ki a szemem , mivel addig a fejem anya vállán volt , mondván, hogy vissza alszok. Na az nem jött össze. Anya kiment én felöltöztem.
Sötétkék pólót és egy farmert vettem fel. Meg egy flanel inget ami eltakarta a szenzort a kezembe van és méri a vércukromat folyamatosan.
Nagy nehezen a hajamat is rendbe tettem. Amúgy csak át fésültem.
Lementem a konyhába.
-Jó reggelt álomszuszék!-köszönt Kevin.
-Nektek is!-mondtam és leültem a konyha asztalhoz.
-Nick , anya mondta, hogy kérdezted miért kell pont Magyarországon suliba járnotok és miért pont Francia tagozatosba.-hadarta apa.-Azért , mert ugye lassan egy éve van nálad az.-utalt a diabetes-re.-Ezért úgy gondoltuk jobb ha iskolába jártok nem pedig rocksztárkodtok plussz ez a legnemesebb iskola.
-Oké..-mondtam és neki álltam reggelizni.-De miért pont magyarországon?
-Mert, a barátaink ajánlottak itt egy iskolát és szerintem megéri.-mondta anyu.
-Jó.-mondtam szinte némán.
Reggeli után én és testvéreim és a szüleink elindultunk bevásárolni a gimire.
Bementünk egy papír boltba ahol egy lány megbámult minket.
-Biztos rajongó...-gondoltam magamba. Mindegy. Oda mentem a táskákhoz ahol ő is állt. Elkezdtem nézni egy sötétkék táskát. Pár perc után annyit éreztem, hogy a lány belém jött és majdnem elestem.
-I'm sorry!-szólalt meg amerikaiul. Pedig hallottam, hogy tud magyarul.
-Nothing...-mondtam zavartan.
A lány tovább ment az anyjával. Közben anya oda jött hozzám.
-Nick sikerült iskolatáskát választanod?-kérdezte anya.
-Aha.-mondtam.-Ez jó lesz.
-Oké.
Ezután befejeztük a bevásárlást. Mindent meg vettünk a sulira. Így mentünk kajálni utána.
-Na , Nick a papírboltban az a csaj jól beléd ment nem?-kezdett szekálni Joe.
-Igen, de ne feledd van barátnőm!-mondtam.
Tovább mentünk és beültünk egy olasz étterembe, ahol megvacsoráztunk és haza jöttünk. Itthon már semmi nem történt.
Remélem a lány nem jegyezet meg minket.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Jonas-ék a Szent Johanna Gimiben?
ФанфикMi lenne ha a Szent Johanna Gimibe , egy Siarra Johns nevű diák menne és mellé még a 3 Jonas testvér. Nick és Siarra Reniék osztályába? Ha érdekel olvas bele!